Het is simpel, noem een spel waarvan jij denkt dat jij zo'n beetje de enige was die het leuk vond. Leg ook even uit wat jij er dan leuk aan vond.
Een game die voor mij op gaat is Trespasser. Een game uit de Jurassic Park franchise waarin je crasht op een eiland, site B. Site B is één van de Jurassic Park eilanden waarop het mis is gegaan. Je komt er zwaargewond vanaf met maar één arm om te gebruiken. Je gaat op zoek naar hulp maar komt er al gauw achter dat je alleen bent. De rest van het eiland is totaal verlaten, maar niet door de Dino's. Je kunt stokken, stenen en de omgeving als wapen gebruiken naast de beschikbare wapens die in het park te vinden zijn.
Veel mensen vonden het spel waarschijnlijk niet leuk vanwege de ingewikkelde besturing. Zo moest je meerdere handelingen doen om alleen al iets op te kunnen pakken, iets te realistisch waarschijnlijk voor een game. Naast enkele minpunten was ik zeer onder de indruk van de AI van de Dino's en de physics van de omgeving. Stenen en houten kratten vielen precies zoals je het verwachtte van een trap. Eén van de eerste games met een indrukwekkend physicssysteem dus.
Ten slotte nog wat screenshots voor de mensen die het spel nog nooit hebben gespeeld:
Naar mijn mening misschien zelfs een topgame. Een spannende jungle met verlaten verroeste gebouwen. Een Dino kan om elke hoek zitten en je plotseling bespringen. Helaas leek ik één van de weinigen die deze mening kan delen.
Jullie beurt..
Mijn eigen inbreng.......... Hmmmmz , weet ik effe niet
En als ze nu met het argument komen dat hun lezers er niet in geintreseerd zijn, dan is dat grote onzin. Ik neem aan dat hun dat oa meten door de verkoopcijfers, en die waren van CM4 record brekend.
quote:Umm, is dat niet een game die zo'n beetje IEDEREEN ok vind?
Op zaterdag 10 mei 2003 18:39 schreef eMAeRCe het volgende:
GTA VC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ontopic: Pilotwings 64
quote:ow dan fifa 2003
Op zaterdag 10 mei 2003 18:40 schreef E_Motion het volgende:[..]
Umm, is dat niet een game die zo'n beetje IEDEREEN ok vind?
ontopic: Pilotwings 64
quote:Ik wel
Op zaterdag 10 mei 2003 18:42 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
ow dan fifa 2003
Speeld ook bijna niemand meer
2. Sudden Strike, grafisch weinig maar een echte RTS
En ff omgekeerd, de wereld goed, terwijl ik het niks vond
1. Earth 2150, dat is echt een slecht spel
2. Quake 3, kwam niet in de buurt van UT
3. Empire Earth, iedereen vond het geweldig, spel zelf was niet te doen (gebouwen konden bijna niet stuk)
[Dit bericht is gewijzigd door HansvanOchten op 10-05-2003 18:53]
Verder W O R M S ! Dat is wel het meest roelerende spelletje, maar helaas zijn daar weinig mensen mee eens.
quote:Daarom was het ook zo'n hit he? Er zijn genoeg worm fans hoor! (myself included)
Op zaterdag 10 mei 2003 18:53 schreef -DEVON- het volgende:Verder W O R M S ! Dat is wel het meest roelerende spelletje, maar helaas zijn daar weinig mensen mee eens.
quote:IG vond ik ook best leuk, tijd gespeeld nog (IG2). Volgens mij komt binnenkort IG3 uit, of ze zijn ermee bezig.
Op zaterdag 10 mei 2003 18:51 schreef HansvanOchten het volgende:
1. Imperium Galactica II vond ik echt goed, meeste mensen kennen het geen eens.2. Sudden Strike, grafisch weinig maar een echte RTS
En ff omgekeerd, de wereld goed, terwijl ik het niks vond
1. Earth 2150, dat is echt een slecht spel
2. Quake 3, kwam niet in de buurt van UT
3. Empire Earth, iedereen vond het geweldig, spel zelf was niet te doen (gebouwen konden bijna niet stuk)
Earth 2150 heb ik zelfs nog gekocht Het was het eerste RTS spel wat in volledig 3d uitkwam, rampzalige gameplay. Echt een baggerspel. Quake3 vind ik ook geen reet aan, UT daarentegen wel helemaal top.
quote:EINDELIJK iemand die het met me eens is
Op zaterdag 10 mei 2003 18:28 schreef Disorder het volgende:
Je leest het vaak. Vernietigende kritiek in een review en een storm van negatieve reacties op een game. Je vraagt jezelf af wat jij in dat spel ziet en hoe het toch komt dat jij de enige lijkt te zijn die dat spel dus echt de moeite waard vind.Het is simpel, noem een spel waarvan jij denkt dat jij zo'n beetje de enige was die het leuk vond. Leg ook even uit wat jij er dan leuk aan vond.
Een game die voor mij op gaat is Trespasser. Een game uit de Jurassic Park franchise waarin je crasht op een eiland, site B. Site B is één van de Jurassic Park eilanden waarop het mis is gegaan. Je komt er zwaargewond vanaf met maar één arm om te gebruiken. Je gaat op zoek naar hulp maar komt er al gauw achter dat je alleen bent. De rest van het eiland is totaal verlaten, maar niet door de Dino's. Je kunt stokken, stenen en de omgeving als wapen gebruiken naast de beschikbare wapens die in het park te vinden zijn.
Veel mensen vonden het spel waarschijnlijk niet leuk vanwege de ingewikkelde besturing. Zo moest je meerdere handelingen doen om alleen al iets op te kunnen pakken, iets te realistisch waarschijnlijk voor een game. Naast enkele minpunten was ik zeer onder de indruk van de AI van de Dino's en de physics van de omgeving. Stenen en houten kratten vielen precies zoals je het verwachtte van een trap. Eén van de eerste games met een indrukwekkend physicssysteem dus.
Ten slotte nog wat screenshots voor de mensen die het spel nog nooit hebben gespeeld:
Naar mijn mening misschien zelfs een topgame. Een spannende jungle met verlaten verroeste gebouwen. Een Dino kan om elke hoek zitten en je plotseling bespringen. Helaas leek ik één van de weinigen die deze mening kan delen.
Jullie beurt..
quote:Klopt, erg goed spel...
Op zaterdag 10 mei 2003 18:51 schreef HansvanOchten het volgende:
1. Imperium Galactica II vond ik echt goed, meeste mensen kennen het geen eens.
Spel wat ik ook erg goed vond, dat overal een zesje kreeg was war inc.
Het is hier geloof ik onder een andere naam gereleased, maar ja dat terzijde.
Het was een RTS waarin je tussen de levels door kon beleggen en nieuwe units kon ontwikkelen en je met het geld dat je verdiende bedrijven kon kopen, waardoor je extra bonussen kreeg. Zo werden je units sterker, doordat jij technologie had gekocht
Je kon ook mooi zelf je eigen units inelkaar zetten met allemaal die technologieen
Dit dus
quote:Hehe. Voldoet niet aan de eis: want ik vond 'm ook gaaf! Lekker simpel knallen.
Op zaterdag 10 mei 2003 19:09 schreef riot-one het volgende:
Ganjafarmer, meesterlijk spel! Ooit eens gevonden ergens op inet en is sindsdien goedgeweest voor vele uren speelplezier!
Het spel heeft lovende kritieken over zich heen gekregen, tonnen met awards. Maar er was geen hond die het kocht.
En dat is vreemd, want het is een van de meest intense, poep-in-de-broek, angstaanjagende, ingrijpende spellen die ik ooit heb gespeeld.
Maar het meest bizarre is nog wel dat ik niemand anders het spel kan aansmeren, men heeft geen tijd, word bang van het donker, geen goede computer of de hond moet uitgelaten worden. Er is altijd wel een smoes om System Shock 2 links te laten liggen. Vreemd genoeg wringt men zich wel in alle bochten om Deus Ex te spelen, terwijl System Shock 2 nagenoeg van het zelfde nivo is.
quote:Hoor ik daar iemand Homeworld roepen?
Op zaterdag 10 mei 2003 19:12 schreef Buppu het volgende:
Wat mij als eerste te binnen schiet bij dit topic is System Shock 2.Het spel heeft lovende kritieken over zich heen gekregen, tonnen met awards. Maar er was geen hond die het kocht.
En dat is vreemd, want het is een van de meest intense, poep-in-de-broek, angstaanjagende, ingrijpende spellen die ik ooit heb gespeeld.
Maar het meest bizarre is nog wel dat ik niemand anders het spel kan aansmeren, men heeft geen tijd, word bang van het donker, geen goede computer of de hond moet uitgelaten worden. Er is altijd wel een smoes om System Shock 2 links te laten liggen. Vreemd genoeg wringt men zich wel in alle bochten om Deus Ex te spelen, terwijl System Shock 2 nagenoeg van het zelfde nivo is.
Dat spel was perfect
Ff wat meer pics zoeken.
quote:Ohja! Die heb ik volgens mij maandenlang gespeeld!
Op zaterdag 10 mei 2003 20:23 schreef NightH4wk het volgende:
Tie Fighter
Ik had een keer de computer verneukt toen ik klein was door windows eraf te gooien. En ging toen maar even dos games spelen. En die ruleren zeker.Ff wat meer pics zoeken.
quote:Die game was echt gaaf, ik ga em maar even installeren.
Op zaterdag 10 mei 2003 20:42 schreef Disorder het volgende:[..]
Ohja! Die heb ik volgens mij maandenlang gespeeld!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |