Trouwens, een deurwaarder mag alleen beslag leggen als hij een rechtelijk vonnis heeft, en dat heeft hij niet zomaar 1-2-3 hoor... zeker niet als we praten over 3,50 euro.
Gewoon netjes blijven maar dringen en formeel. Zeggen dat je -n.a.v. juridisch advies- wens dat zij jouw gegevens uit hun administratie verwijderen.
Mochten ze weigeren??? Zeg dan: "ik zal een notitie van dit gesprek aan mijn juridisch adviseur doorgeven".
quote:klopt waarschijnlijk, maar dit dienen we niet van jou te horen.. Misschien frustrerend maar wel waar. Ik ken het verhaal Front - dus ik weet dat enkele gevallen inderdaad niet kloppen.
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:02 schreef maestro2003 het volgende:
Ik heb al twee keer gebeld naar IJ vandaag dat ze er maar eens mee moeten ophouden. Het is welletjes geweest. Ik heb ook juridisch advies ingewonnen en de conclusie is: ze kunnen me niks maken.
-edit - telnr intrum weggehaald, je moest Front hebben
quote:nee man, dan kost het jezelf geld en als je het laat voorkomen kost het IJ ook nog geld en dat is een groot bedrijf, kunnen het veel beter betalen dan wij als consument...
Op vrijdag 27 juni 2003 11:51 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Je bent 5 minuten kwijt aan het schrijven van zo'n brief, en uiteindelijk - wanneer het goed is gekomen - kun je lachen en steek je een lange vinger op, lijkt mij wél de moeite waard
btw IJ gaat ook niet altijd vrijuit, heb een tijdje bij NUON gewerkt en de klantenservice daar werd overspoeld met klachten die 100% terecht bleken te zijn en waar de NUON nooit een incasso opdracht gegeven had aan IJ. imho zijn het een stelletje aasgieren bij elkaar bij IJ nofi
quote:We hebben vast nog wel een vacature lopen voor een aasgier
Op dinsdag 12 augustus 2003 14:47 schreef Freeflyer het volgende:[..]
nee man, dan kost het jezelf geld en als je het laat voorkomen kost het IJ ook nog geld en dat is een groot bedrijf, kunnen het veel beter betalen dan wij als consument...
btw IJ gaat ook niet altijd vrijuit, heb een tijdje bij NUON gewerkt en de klantenservice daar werd overspoeld met klachten die 100% terecht bleken te zijn en waar de NUON nooit een incasso opdracht gegeven had aan IJ. imho zijn het een stelletje aasgieren bij elkaar bij IJ nofi
Maar, hoe kan Intrum een klant van Nuon aanmanen dan, Nuon heeft ons dan een klantenoverzicht gegeven ![]()
Uiteraard maakt zelfs intrum ook wel eens een fout. Maar het is, en dat spreekt voor zich, ontzettend dom als jij daar als debiteur of consument van uit gaat, want dat is vragen om problemen. Als uiteindelijk blijkt dat jezelf wel alles op orde hebt dan komt het uiteindelijk wel goed.
Wil heus geen aureool boven Intrum plaatsen (ik werk hier al ruim 4 jaar en ik weet dat er soms weleens iets misgaat en we zijn af en toe behoorljk slecht bereikbaar) maar in veel gevallen is het verstanding om niet aan te nemen dat wij een fout maken.
quote:Om even te reageren op je opmerkingen: Ja natuurlijk heeft NUON een klantenbestand aangeleverd, ik zal het tijdspad erbij geven om duidelijk te maken wat er fout is gegaan.
Maar, hoe kan Intrum een klant van Nuon aanmanen dan, Nuon heeft ons dan een klantenoverzicht gegevenUiteraard maakt zelfs intrum ook wel eens een fout. Maar het is, en dat spreekt voor zich, ontzettend dom als jij daar als debiteur of consument van uit gaat, want dat is vragen om problemen. Als uiteindelijk blijkt dat jezelf wel alles op orde hebt dan komt het uiteindelijk wel goed.
Wil heus geen aureool boven Intrum plaatsen (ik werk hier al ruim 4 jaar en ik weet dat er soms weleens iets misgaat en we zijn af en toe behoorljk slecht bereikbaar) maar in veel gevallen is het verstanding om niet aan te nemen dat wij een fout maken.
dag x aanleveren van bestand wat vanaf dag x +10 aangemaand moet worden.
dag x + 1 komt NUON er achter dat er een fout bestand is aangeleverd
dag x + 2 wordt dit gecommuniceerd naar IJ
dag x + 3 bevestigd IJ dat het bestand niet aangemaand wordt
dag x + 4 is er telefonisch kontakt en is men van beide kanten opgelucht dat deze fout voorkomen is.
dag x + 12 komen de eerste duizenden telefoontjes binnen... enz.
dag x + 20 geeft IJ alsnog toe het bestand aangemaand te hebben
dag x + 40 laatste problemen eindelijk opgelost, nee niet door IJ maar door NUON omdat zei ervoor gekozen hebben zelf het klantenbestand aan te schrijven om tekst en uitleg te geven. IJ zou dit doen maar heeft dit tot aan de dag van vandaag niet gedaan...
en over de bereikbaarheid zullen we het maar niet hebben... dat is in één woord ronduit waardeloos, ook hier een voorbeeld met als uitgangspunt dat je in je recht staat (en in deze topic valt te lezen dat dat nog wel eens gebeurd).
Ik ken meerdere verhalen waarbij klanten naam en telnum achtergelaten hebben bij IJ en nooit teruggebeld zijn. Resultaat is dat de klanten weer gaan bellen omdat IJ wel doorgaat met brieven sturen. Resultaat daarvan is dat de klant per definitie geld kwijt is (telefoonkosten) aan een onderneming (dure 0900 nummers) die fout zijn.
Mijn mening in het algemeen is dat bedrijven die zeggen een klantenservice (elk willekeurig ander duur woord wat er voor gebruikt wordt mag ook wat mij betreft) nog nooit gehoord hebben van service laat staan van het woord klant.
/offtopic
ontopic je bindt behoorlijk in, in het begin was je er aan je schrijfstijl te zien nl redelijk van overtuigd dat IJ gelijk had maar nu, 5 pagina's met reacties verder ben je je mening aan het bijstellen... het bedrijf waar je werkt is toch niet zo maatschappelijk verantwoord bezig...
maar op zoek naar een andere baan of niet ![]()
btw. je verhaal over dat je niet op de hoogte bent als salesmedewerker van alle procedures die er gelden kan ik wel wat mee, wat er bij mij niet ingaat is dat je niet op de hoogte bent van de procedures rond in dit geval Front waarbij de media er ook nog eens een keer aandacht aanbesteed... Wellicht wat meer vergaderingen inplannen in die IJ club maar dan wel met mensen die weten waar ze het over hebben !!
pfffff wat maak ik me weer druk met dit weer....
Het nummer 0900-4564564 is vanuit België (dus dit wordt 00319004564564) niet bereikbaar voor mij. Ik heb reeds tweemaal gebeld met IJ vandaag en zij gaan het verder uitzoeken met Front. Het advies van Stichting de Ombudsman : "Geen enkele deurwaarder wordt beëdigd door de rechtbank zonder bewijslast. Geen handtekening = geen bewijs, dus niks ten laste".
quote:Bel je met Intrum Belgie of NL?
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:18 schreef maestro2003 het volgende:
Reactie op Reddiablo:Het nummer 0900-4564564 is vanuit België (dus dit wordt 00319004564564) niet bereikbaar voor mij. Ik heb reeds tweemaal gebeld met IJ vandaag en zij gaan het verder uitzoeken met Front. Het advies van Stichting de Ombudsman : "Geen enkele deurwaarder wordt beëdigd door de rechtbank zonder bewijslast. Geen handtekening = geen bewijs, dus niks ten laste".
"Geen enkele deurwaarder wordt beëdigd door de rechtbank zonder bewijslast. Geen handtekening = geen bewijs, dus niks ten laste".
Klinkt plausibel, houd er wel rekening mee dat een postordertoko als Front een uitzondering is.
En wat gebeurt er bij verstek gaan?
quote:Tja, hier valt weinig over goed te praten. Bepaalde werkafspraken die we verkeerd hebben aangepakt. Gewoon fout. Punt. Geloof wel dat we er een goed resultaat op hebben geboekt
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:09 schreef Freeflyer het volgende:
offtopic
[..][quote] Om even te reageren op je opmerkingen: Ja natuurlijk heeft NUON een klantenbestand aangeleverd, ik zal het tijdspad erbij geven om duidelijk te maken wat er fout is gegaan.
dag x aanleveren van bestand wat vanaf dag x +10 aangemaand moet worden.
dag x + 1 komt NUON er achter dat er een fout bestand is aangeleverd
dag x + 2 wordt dit gecommuniceerd naar IJ
dag x + 3 bevestigd IJ dat het bestand niet aangemaand wordt
dag x + 4 is er telefonisch kontakt en is men van beide kanten opgelucht dat deze fout voorkomen is.
dag x + 12 komen de eerste duizenden telefoontjes binnen... enz.
dag x + 20 geeft IJ alsnog toe het bestand aangemaand te hebben
dag x + 40 laatste problemen eindelijk opgelost, nee niet door IJ maar door NUON omdat zei ervoor gekozen hebben zelf het klantenbestand aan te schrijven om tekst en uitleg te geven. IJ zou dit doen maar heeft dit tot aan de dag van vandaag niet gedaan...
quote:Klacht #1, je zult begrijpen dat we hier ook aan werken, probleem is dat we geregeld met een overbelast netwerk zitten. 100 callcenter medewerkers die bijvoorbeeld ineens met Nuon zaken te maken hebben zowel in- outbound. Goed, hier wordt dus absoluut aan gewerkt. Niet dat jij er iets aan hebt, maar moeilijk per telefoon (email is een ander verhaal) kunnen communiceren met Intrum is het bekendste euvel. Zelfs intern gebeurt het weleens. Maar dan kun je ff langslopen en dat bouwt weer een betere relatie op.
en over de bereikbaarheid zullen we het maar niet hebben... dat is in één woord ronduit waardeloos, ook hier een voorbeeld met als uitgangspunt dat je in je recht staat (en in deze topic valt te lezen dat dat nog wel eens gebeurd).
quote:Dat zijn meer individuele fouten, over het algemeen van mensen die hier niet zolang blijven werken, is mij opgevallen. Uiteraard iets wat zwart-wit genomen ook niet zo vaak mag gebeuren.
Ik ken meerdere verhalen waarbij klanten naam en telnum achtergelaten hebben bij IJ en nooit teruggebeld zijn. Resultaat is dat de klanten weer gaan bellen omdat IJ wel doorgaat met brieven sturen. Resultaat daarvan is dat de klant per definitie geld kwijt is (telefoonkosten) aan een onderneming (dure 0900 nummers) die fout zijn.
quote:Een van mijn hoofdtaken gaat worden om de huidige klanten van intrum beter van dienst te zijn, dan niet de Nuons en de Fronts en de UPCs maar de wat minder grote klanten die eigenlijk toch net dat beetje aandacht nodig hebben. Tja, en de debiteur had natuurlijk gewoon binnen de betalingstermijn moeten betalen
Mijn mening in het algemeen is dat bedrijven die zeggen een klantenservice (elk willekeurig ander duur woord wat er voor gebruikt wordt mag ook wat mij betreft) nog nooit gehoord hebben van service laat staan van het woord klant.
/offtopic
quote:Tuurlijk is Intrum niet correct, ben er van overtuigd dat we een goede organisatie zijn, je wordt en blijft niet voor niets marktleider en we groeien aanzienlijk. Dan doen we toch wat goed
ontopic je bindt behoorlijk in, in het begin was je er aan je schrijfstijl te zien nl redelijk van overtuigd dat IJ gelijk had maar nu, 5 pagina's met reacties verder ben je je mening aan het bijstellen... het bedrijf waar je werkt is toch niet zo maatschappelijk verantwoord bezig...maar op zoek naar een andere baan of niet
btw. je verhaal over dat je niet op de hoogte bent als salesmedewerker van alle procedures die er gelden kan ik wel wat mee, wat er bij mij niet ingaat is dat je niet op de hoogte bent van de procedures rond in dit geval Front waarbij de media er ook nog eens een keer aandacht aanbesteed... Wellicht wat meer vergaderingen inplannen in die IJ club maar dan wel met mensen die weten waar ze het over hebben !!
pfffff wat maak ik me weer druk met dit weer....
Misschien een beetje arrogantie, maar ik ga er in eerste instantie van uit dat we inderdaad gelijk hebben en de fout bij de debiteur ligt. Dat is ook meestal zo. En als debiteur kan je daar ook maar beter vanuit gaan, dat de fout niet bij ons ligt. Dat wil ik een beetje aantonen, met name wat minder helder uitgelegd in mn eerste berichten. Met Intrum moet je niet fucken, maar uiteindelijk als je echt gelijk hebt, dan heb je echt gelijk.
We zullen ook niet zo heel snel ophouden, omdat we natuurlijk niet op het woord af kunnen gaan van de stoute slechte betaler. Lekker makkelijk als een gerespecteerde incasso partij zonder kuch of kreun (ofzo) gewoon maar aanneemt wat de niet betaler zegt. Da' s een incasso partij onnodig.
en ach, we leven niet in een perfecte wereld, want dan zouden onze incasso diensten niet eens nodig zijn ![]()
Maar ja, 75% van ALLE debiteuren betalen niet op tijd. Misschien moesten wij maar juist iets harder, botter en meedogenlozer zijn. En tja, als er dan eens iemand van die 25% bij valt.... in the end zijn we allemaal mensen en kunnen we allemaal een grote mond opzetten en voor onszelf zorgen. Dus val je toevallig in die 25%, so be it... dan zal het uiteindelijk wel aan het licht komen dat je wel gelijk hebt. Normaliter voor het moment dat er gerechtelijk wordt gegaan, want dan zullen we de zaak grondig doornemen etc.
quote:Intrum Nederland. Dit kost mij dan nog eens internationale oproepen telkens. Ik denk dat ik ook eens een vordering ga sturen. Ik heb zonet ook nog eens klacht ingediend bij de Nederlandse Consumentenbond. Ook die heb ik nu achter mij staan. Komop, .... zeg nu eerlijk ... zo nen zever van postordertoko heeft da nie nodig .... dat wil dus zeggen dat gelijk wie vanalles op mijnen naam kan bestellen en dat ik da hoef te betalen? ... dat geloof je toch zelf ook nie. Je moet me niks leren van het burgerlijk wetboek. Ik weet beter dan jij wat mijn rechten en plichten zijn.
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:25 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Bel je met Intrum Belgie of NL?
"Geen enkele deurwaarder wordt beëdigd door de rechtbank zonder bewijslast. Geen handtekening = geen bewijs, dus niks ten laste".
Klinkt plausibel, houd er wel rekening mee dat een postordertoko als Front een uitzondering is.
En wat gebeurt er bij verstek gaan?
Na juridisch advies te hebben ingewonnen bij een advocaat heb ik besloten op niks nog te reageren.
Ow ja, je zei toch "... een postordertoko als Front een uitzondering is". Volgens mij is alles wat jullie doen een uitzondering. Alles behalve volgens de regels. What's in a name?
[Dit bericht is gewijzigd door maestro2003 op 12-08-2003 16:01]
quote:Je weet er meer vanaf dan ik inderdaad, leer me gerust wat bij. (Niet sarcastisch bedoelt)
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:51 schreef maestro2003 het volgende:[..]
Intrum Nederland. Dit kost mij dan nog eens internationale oproepen telkens. Ik denk dat ik ook eens een vordering ga sturen. Ik heb zonet ook nog eens klacht ingediend bij de Nederlandse Consumentenbond. Ook die heb ik nu achter mij staan. Komop, .... zeg nu eerlijk ... ? ... dat geloof je toch zelf ook nie. Je moet me niks leren van het burgerlijk wetboek. Ik weet beter dan jij wat mijn rechten en plichten zijn.
Na juridisch advies te hebben ingewonnen bij een advocaat heb ik besloten op niks nog te reageren.
" zo nen zever van postordertoko heeft da nie nodig .... dat wil dus zeggen dat gelijk wie vanalles op mijnen naam kan bestellen en dat ik da hoef te betalen "
uhhhhh... wablief??? ![]()
Kijk, normaliter is het zo dat wij dus van niemand niet aannemen dat het correct is. Je kan de paus inschakelen, maar dat doet er niet toe.
Front International dient aan ons aan te geven, die vordering op maestro.. klopt niet, moeten jullie terugtrekken. Of de consumentenbond. Jij niet. Jij bent de wanbetaler (of niet, maar dat is niet aan jou om te bepalen)
Ik snap dat dit frustrerend is, ik heb ook wel eens gelazer gehad met bedrijven waar ik klant was terwijl het gewoon 1,2,3 heel simpel te regelen valt.
maar als je het uit het veld van het bedrijf bekijkt, speelt er misschien een heel ander verhaal, dat wil ik ook een beetje schetsen.
Waarom zouden wij zomaar en gemakkelijk een vordering stop zetten?
Dat je bij een kabel-internetexploitant een bewijs van betaling in 9 voud drie dubbel aangetekend moet opsturen valt ook wel te verklaren.
quote:Nu ben ik je kwijt, even eerlijk.. daar houd ik van
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:51 schreef maestro2003 het volgende:Ow ja, je zei toch "... een postordertoko als Front een uitzondering is". Volgens mij is alles wat jullie doen een uitzondering. Alles behalve volgens de regels. What's in a name?
Intrum heeft duizenden klanten, Front is wat discutabel. Wat dat betreft een uitzondering. Ze hebben wellicht ook een wat aparte manier van zaken doen. Dat bedoel ik, nu jij weer.
Als niet betaler... wat voor regels heb JIJ dan? Behoor je dan niet in de bajes? Je hebt wat gejat, je bent een dief. Zo kan het ook.
... en ik zei nog wel dat ik op niks meer zou reageren ... ik kan me in zo'n rotzooi verschrikkellijk ergeren ...
[Dit bericht is gewijzigd door maestro2003 op 12-08-2003 16:14]
kijk nog eens naar p2 en p3, daar staan wat tips: oa deze
PS een paar punten voor mensen die ook gaan bellen.
- Vermeld dat je nooit iets besteld hebt.
- Je hebt geen retourbewijs omdat je het mag houden volgens artikel 7.7
- Je hebt nergens een handtekening gezet voor een lidmaatschap.
- Er is nergens vermeld daar er extra zendingen zouden volgen.
- Het antwoordnummer is opgeheven, waardoor je niet kan opzeggen wat wel moet volgens de wet. Een bedrijf moet een postadres hebben om uitschrijvingen te ontvangen.
- Het bedrijf niet is ingeschreven bij de KvK
telnr heb ik niet - althans niets wat je kan geven - sorry
kun je via je provider er niet voor zorgen dat je intl. servicenummers kunt bellen
quote:bel anders naar 0031-703065123 en meldt je referentie nummer
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:09 schreef maestro2003 het volgende:
Reddiablo, ik heb helemaal niks tegen IJ. Ze zijn daar zelfs heel vriendelijk aan de telefoon. Maar ik vind dat die heisa nu lang genoeg geduurd heeft. Ik vind dat ik behandeld wordt als misdadiger terwijl ik niks gedaan heb.
Geef dan een telefoonnummer waarop ik Front kan bereiken ... 0900-nummers kan ik niet bellen vanuit het buitenland. Hoe willen jullie nou dat ik het oplos terwijl zij niet bereikbaar zijn?... en ik zei nog wel dat ik op niks meer zou reageren ... ik kan me in zo'n rotzooi verschrikkellijk ergeren ...
Ik zou ook best bereid zijn om de status van je zaak te achterhalen, maar ik heb hier (nog) geen inzage in. En dit is niet iets waar ik mn collega' s mee kan lastig vallen, want het is mijn taak niet.
Meer kan ik niet voor je doen, behalve luisteren en hopen dat het in orde komt. Het is gewoon een hoop frustrerend gezeik, dat ben ik met je eens
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:24 schreef maestro2003 het volgende:
Dank je, Reddiablo. Al wat je hierboven hebt gezegd, heb ik reeds gedaan vandaag. Dus gebeld naar 0031703065123, daar gevraagd naar persoon die me kon verderhelpen ivm Front. Alles is genoteerd, ik heb vernoemd van Consumentenbond, Ombudsman, enz. Hopelijk is het hier dan mee afgerond.
quote:dan zal de zaak toch eerst voor de rechter moeten zijn geweest
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:33 schreef Reddiablo het volgende:[..]
hij heeft van de rechter het recht ontvangen op beslag te leggen op... als je dit weigert ben je volgens mij niet de wet aan het nakomen....
HOE GERAAK IK VAN DIE HEISA VANAF?
- Probeer eerst Front te bereiken (in de meeste gevallen lukt dat toch niet) (0900-4564564)
- Bel daarna even met IJ (070-3065123), leg je probleem uit, zeg dat je sterk in je schoenen staat, verwijs naar kvk, artikel 7.7, enz.
- Het probleem lost zich daarna zelf wel op
NOG NIET OVERTUIGD?
Bel met de Stichting de Ombudsman (035-6722722) of naar de Consumentenbond (070-4454545). Zij kunnen je zeker wel overtuigen.
BANG DAT DE DEURWAARDER AAN JE DEUR ZAL STAAN?
Advies: ga bij de bakker om een taart en zorg dat er koffie gezet is. Zo heeft die ook nog wat aan z'n bezoek.
KUNNEN ZE MIJ DAN ECHT NIKS MAKEN?
Als je in sprookjes gelooft, moet ik je teleurstellen.
MOET IK VERDER NOG IETS ONDERNEMEN
Gewoon relaxt met je leven verdergaan. Het is toch al warm genoeg, of niet soms?
WAT MET INTRUM?
Daar werken vriendelijke mensen die ook maar hun werk doen. Dat kan ik je wel beamen.
PS. Quote to Reddiablo: goede formulering?
[Dit bericht is gewijzigd door maestro2003 op 12-08-2003 17:10]
quote:wij hebben de brieven verstuurd naar de op de brieven aangegeven adressen
Op dinsdag 12 augustus 2003 13:32 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Ik zou altijd even bellen om te vragen aan wie je die brief kunt versturen. Maar het zou niet veel uit hoeven maken , hoewel ik daar geen uitsluitsel over kan geven, uiteraard
quote:Ik denk dat je daar ook wel gelijk in hebt, zeker als ik de latere reacties zo nog lees. Maar stel dat ik ook met Front zou gaan bellen en, hoe dan ook, hun zover krijg dat ze de schuld op ¤0,- zetten, betekent dat dan gelijk ook dat IJ z'n proces zal stoppen (ik bedoel jullie maken ook kosten in opdracht van Front toch
[..]De fout ligt iig. bij Front International, wij doen ons werk, wij stoppen pas als Front zegt dat we moeten stoppen. Zou van de gekke zijn als we stoppen bij iedere debiteur die z'n mannetje staat. Laat maar komen die reclame!
[..]
quote:Tsja zoals je zelf ook al hebt toegegeven, is Front onwettig aan het handelen, dus Front zit idd fout, jullie niet. Het probleem is, hoe los ik dit op, want ondanks de vele geruststellende reacties (laat ze maar komen, jij staat in je recht enz.) maak ik me somehow toch nog wel wat zorgen
Front Intl bedoel je? Frontline niet.... maar wij voeren dus idd. de opdracht uit van Front. Wij mogen er vanuit gaan dat wij zaken van hen krijgen die kloppen. Wij gaan niet de administratie voor hen voeren. Dan kunnen we heel Nederland een baan geven! (zou misschien ook wel leuk zijn, maar goed.)Beetje hypocriete reactie van je moeder. Hoe kun je nou weten dat een bedrijf louche is voor je er zaken mee doet - ieder bedrijf (mag je van uitgaan) doet op een rechtmatige manier zaken. En ach, je bent een van de vele klachten, maar het aantal klachten is minder dan het aantal mensen dat geen klachten geeft. Wat ik wil zeggen is, misschien ben jij statisch maar een van de relatief weinig mensen waar het mis gaat, dan is een bedrijf hardly louche.
[..]
quote:Hoho je moet m'n moeder niet de schuld geven, maar mij dus... She's just the messenger (ik ben slecht in bellen
Tja, dan gaan we voorlopig nog door, maar dan moet je (moeder) ook niet blijven mekkeren
quote:ik wil alleen maar van dit gedoe af zijn waar ik niet om gevraagd heb
Uiteindelijk komt het wel goed, maar wij moeten van Front de toezegging hebben dat het een foute manier van handelen van de kant van Front is geweest. Of als de Consumentenbond inderdaad zegt dat het allemaal bullshit is. Maar dan nog zou het zo kunnen zijn dat het net iets anders is gelopen dan dat het liep, etc. etc. etc.
[..]
quote:da's mijn fout, ik heb aan het begin, toen ik het telefoongesprek begon samen te vatten, aangenomen dat het een zij was. Later toen m'n moeder even kwam checken of het verhaal, zoals ik het opgeschreven had, klopte, bleek dat het een hij was
Daarnet was HIJ nog een ZIJ. Tja, als je zulke halve waarheden gaat vertellen weet ik wie er wel wint!
quote:Tsja ik hoop nu in ieder geval dat ze aan de hand van het gesprek één en ander gaan uitzoeken over de rechtsgeldigheid van deze zaak... En als er hier mensen zijn die het geen slecht idee vinden om voor wat betreft mijn probleem toch nog even met Front te bellen, dan hoor ik het graag
Alle redelijkerwijs gemaakte kosten zullen proberen te worden verhaald op de verliezende partij, maar uiteraard beslist de rechter.
[..]Hij of zij houdt het bij in een systeem, er zal iets bijstaan dat deze vordering betwist is, dat jullie niet wensen te betalen enz. Wat we er verder mee doen weet ik niet. Ik neem aan dat we gewoon doorgaan naar de volgende stap. Maar dat is zeker niet aan mij.
[..]Wat is er nu bereikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |