abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 november 2003 @ 20:02:49 #226
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_14534194
huh bij mij is het na twee zendingen vanzelf gestopt
pi_14539507
Bel naar IJ en vraag aan hun om een stuk op te vragen waar jouw handtekening op zou staan.
Na enige tijd zullen ze hoogstwaarschijnlijk de zaak wel laten varen.

Langzamerhand ziet Front nl. zelf ook in dat deze methode weinig zoden aan de dijk zet in dit land, alhoewel het toch zeer lucratief is gebleken.


Laat van je horen, het verwijt ligt niet bij de mensen van de telefonische afdeling van IJ, zij proberen alleen hun werk zo goed mogelijk te doen.
Het voornaamste wat je IJ kan verwijten is dat ze een bedenkelijk hoger-managment hebben die voor zo'n client kiest.

Wees niet bang als je nog een een dreigbrief van ze krijgt, dat is nl. de automatisering die weer eens van zich laat horen.

Maar wees zakelijk, schreeuwen en zeiken bespoedigd je eigen zaak al helemaal niet, en vraag gewoon het contract op.

pi_14554375
Ook ik heb ooit ongevraagd een onderbroek toegestuurd gekregen van Front International.
Nadat ik de bijbehorende brief gelezen had waarin stond dat je jezelf meteen lid maakte als je het pakketje accepteerde, heb ik het zaakje dichtgeplakt en met een retour afzender weer in de brievenbus gegooid. Ik heb de dag erna nog geprobeerd te bellen naar FI maar daar werd niet opgenomen.

Na enige tijd begonnen de aanmaningen binnen te stromen. Ergens in september heb ik maar eens met Intrum Justitia gebeld. Alles werd genoteerd en zou doorgegeven worden aan FI.

15 oktober kwam er weer een brief binnen: Binnen drie dagen betalen (¤ 68,78) anders wenden wij ons tot de Rechtbank.
Nog maar eens gebeld en gezegd dat ze er maar mee moesten ophouden met die brieven sturen.

Ik dacht er inderdaad vanaf te zijn, totdat vandaag (11 november) er weer een leuke brief in de deur lag: Binnen drie dagen betalen anders wordt er via een deurwaarder een dagvaarding overhandigd! Waarna ik voor de rechtbank zal moeten verschijnen.
Weer met Intrum Justitia gebeld. Hetzelfde verhaal verteld en gevraagd of er wel genoteerd wordt dat ik gereageerd heb.
De dame vertelde meteen de vorige twee data dat ik gebeld had en op mijn vraag waarom die brieven blijven komen, zei ze: "Vervelend hč, maar dat ligt aan FI.".

Het begint nu toch wel erg vervelend te worden. Weet iemand of dit de laatste brief is in het proces of kan ik er nog meer verwachten?

  dinsdag 11 november 2003 @ 15:47:04 #229
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_14555519
ik ben bang dat je nog meer kan verwachten. Als het tot een rechtzaak komt zal je die vast winnen omdat hun jouw goederen toesturen waar je niet om heb gevraagd.
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
pi_14569603
Leest dan niemand fatsoenlijk mijn laatste post?

Die brieven die je nog krijgt ligt aan de automatisering.

En tot een rechtzaak zal het al helemaal niet komen, zeker niet voor deze "luttele" bedragen.

pi_14570907
Ik had het wel gelezen hoor, maar ooit moet toch de voorraad standaard brieven zijn uitgeput.
Even een citaat:
"Den Haag, 10-11-2003

Geachte mevrouw/heer,

In bovengenoemde zaak hebben wij helaas geen reactie van u mogen ontvangen.
Binnenkort zal de deurwaarder uit uw regio langskomen om de dagvaarding aan u te overhandigen. In deze dagvaarding staat de datum waarop u voor de Rechter dient te verschijnen.
De kosten van deze gerechtelijke procedure en een eventuele executie bedragen ongeveer ¤ 500,00. Deze kosten worden op u verhaald.
De enige manier om het bovenstaande te voorkomen, is betaling van het openstaande bedrag ad ¤ 68,84 binnen 3 dagen na heden, door middel van de aangehechte acceptgirokaart.
Wij zullen na ontvangst van de betaling onze deurwaarder inlichten, zodat deze niet bij u langs komt.
Indien u vragen heeft over deze brief, dan kunt u ons op werkdagen telefonisch bereiken van 8.30 tot 20.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 13.00 uur.
Hoogachtend,

Intrum Justitia "

Als ik dus niet voor de 13e betaal (Guess what: dat doe ik dus ook niet.), komt er een deurwaarder langs met een dagvaarding.
Dit betekent dat er geen andere brief meer komt, tenzij een deurwaarder die komt overhandigen.
Of gaan zij hun eigen brief ontkrachtigen en mij nog een kans geven om te betalen?
Het is inmiddels 8.30 uur geweest, dus ik ga het ze aan IJ vragen.

pi_14571023
Net gebeld met IJ.

De vriendelijke dame aan de lijn zette mij even in de wacht, maar na anderhalve minuut werd ik te woord gestaan. Toch een voordeel als je vroeg belt.
Ze zei dat alles even langs elkaar heen was gegaan (de dreigbrieven en mijn telefoontjes), maar alles zou uitgezocht worden en ik zou geen brieven meer krijgen.
Op mijn vraag of ik ook echt geen brieven meer zou krijgen, antwoordde ze: "Gegarandeerd.".

Ik ga er natuurlijk van uit dat ik nu ook geen brieven meer krijg.
Wacht even, ze heeft niet gezegd dat ik geen deurwaarder aan de deur krijg. Misschien nog maar even bellen...

pi_14577047
Die brief van de deurwaarder is ook een dreigbrief.

Je denkt toch echt niet dat ze zo'n duur persoon voor zulke "luttele" bedragen naar jouw huis sturen.

En die dame bij IJ die jij gesproken hebt kan vanwege intern beleid die brieven gewoonweg niet stoppen.


Hoeveel brieven heb je overigens dan al wel niet gehad dan?

pi_14582577
Natuurlijk denk ik niet dat ze een deurwaarder langs sturen. Net zo min als dat ik denk dat er ooit een rechtzaak van zal komen. eerlijk gezegd hoop ik eigenlijk wel op een rechtzaak. Dan zie ik tenminste nog een gezicht bij de brieven.
Maar mijn vrouw voelt zich iets minder prettig erbij. Vooral ook omdat ik overdag aan het werk ben.

Ik weet niet precies hoeveel brieven ik heb gehad (ca 7). Ik heb alleen de laatste twee bewaard.

pi_14583734
kreeg een tijd lang pakketjes van Evita op naam van iemand anders.
eerste paar terug gestuurd, met opmerking dat degene niet op dat adres woont.
Echt slim zijn ze niet want de pakketjes bleven komen.
Politie gebeld om te vragen wat te doen, gaven het advies om de pakketjes als niet verstuurd te beschouwen en weg te gooien.
Na een tijdje kwamen de aanmaningen en daarna de brieven van Interim Justitia.
Kreeg er toch wel heel erg genoeg van en heb uiteindelijk gebeld met Interim Justitia en verteld dat de persoon waarvan ze geld krijgen niet op dit adres woont.
Heb gezegd dat ik aangifte had gedaan en dat ik er verder niks mee te maken wil hebben.
Ze vroegen naar een copie van de aangifte, gezegd dat ze die niet krijgen omdat ik er absoluut geen tijd in wil steken.
Mannetje van Interim kwam nog wel met de opmerking dat er nog een bedrag open stond, heb hem veel succes gewenst met het zoeken naar de juiste persoon.
Dit alles is nu 3 weken geleden en niks meer gehoord.
  woensdag 12 november 2003 @ 17:30:20 #236
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_14584186
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:29 schreef FI_SUCKS het volgende:
Natuurlijk denk ik niet dat ze een deurwaarder langs sturen. Net zo min als dat ik denk dat er ooit een rechtzaak van zal komen. eerlijk gezegd hoop ik eigenlijk wel op een rechtzaak. Dan zie ik tenminste nog een gezicht bij de brieven.
Maar mijn vrouw voelt zich iets minder prettig erbij. Vooral ook omdat ik overdag aan het werk ben.

Ik weet niet precies hoeveel brieven ik heb gehad (ca 7). Ik heb alleen de laatste twee bewaard.


Je vrouw hoeft zich geen zorgen te maken. Het is een ambtelijk stuk, wat ze in mijn geval gewoon in de brievenbus hebben gestopt. Er staat in waar en wanneer je verwacht wordt, en wat je moet doen om de rechtszaak te stoppen. Maar ook ik denk niet dat die vent ooit langs zal komen bij jou thuis.
pi_14590988
Beste lotgenoten en geintreseerden.
Zoals uit deze thread blijkt ben ik ook een slachtoffer van de FI/IJ maleise. Niet geheel verstoken van enige juridische kennis en bronnen hiertoe (pfoe dat was een moeilijke zin ) ben ik natuurlijk volgas terug aan het geven. (en terecht)
Nu weet ik hoe incassobureau's een beetje werken en wat voor een slechte research zij doen, zij zijn volgens hen alleen afhankelijk van hun opdrachtgever. Dat is de hoofdreden die IJ gebruikt om de boel door te zetten-> "wij doen het in opdracht van...." én "volgens de opdrachtgever is er bewijs genoeg dus...."
Dit is klare onzin. Een incassobureau schaart zich naast de debiteur (FI) voor het incasseren van de rekening. Als gevolg hiervan dient zij dezelfde nauwkeurigheid toe te passen bij de vordering zoals de orginele debiteur dat ook moet.

Nu is het overduidelijk dat FI niet nauwkeurig is en zelfs solt met de bepalingen in het Burgerlijk Wetboek. IJ speelt steeds meer het "domme eendje" en volgt FI klakkeloos in deze argeloosheid.
IJ gaat ook steeds verder in het handelen. Zij mogen brieven sturen met herinneringen en zij mogen "dreigen met een deurwaarder". Dat mag, mits zij daartoe genoeg gegronden redenen hebben. Simpelweg een opdracht van een ander daartoe hebben is natuurlijk geen vrijwaring

Het stuiten van de verjaarstermijn van een vordering etc etc.....heel mooi bedacht van ze, maar slaat nergens op.
Denk ook dat wanneer ze daadwerkelijk voor een rechtbank komen dit bijzonder hard afgestraft zou worden.

Even zo goed......voor tips hieromtrent -> bezoek www.vara.nl/kassa én www.stichtingdeombudsman.nl voor meer advies

en lees mijn eerdere posts even door dan weet je dat je de eerste stappen goed zet. Bedenk alleen dat je er zeker van bent dat je het niet besteld heb of toegezegd dat je het wil ontvangen van FI. Want dat maakt de zaak héél anders

pi_14596776
quote:
Op woensdag 12 november 2003 17:30 schreef bankrupcy het volgende:

[..]

Je vrouw hoeft zich geen zorgen te maken. Het is een ambtelijk stuk, wat ze in mijn geval gewoon in de brievenbus hebben gestopt. Er staat in waar en wanneer je verwacht wordt, en wat je moet doen om de rechtszaak te stoppen. Maar ook ik denk niet dat die vent ooit langs zal komen bij jou thuis.


Ik weet wel zeker dat een deurwaarder niet komt.
pi_14599960
Ik ben een beetje dom geweest en heb een tijd geleden via een gratis-site gereageerd op een zogenaamd gratis onderbroek van Front International. Dit zou dus een GRATIS onderbroek zijn, maar toen ik op het Akoord-knopje drukte verscheen ineens dat ik € 3,50 verzendkosten moest betalen. Ik kan me dit nog goed herinneren omdat ik me op dat moment al heel erg dom voelde, immers ik wilde alleen een onderbroek als deze echt gratis was en niet als ik alsnog € 3,50 moest betalen.

Inmiddels heb ik diverse aanmaningen van FI en het incassobureau Intrum Justitia ontvangen. Deze heb ik niet betaald omdat ik, naar mijn mening, niet akkoord ben gegaan met het betalen van 3,50 verzendkosten. Ik heb Intrum Justitia gevraagd om een bewijs dat ik een overeenkomst heb met FI, dit willen of kunnen zij echter niet leveren en blijven mij daardoor lastig vallen met aanmaningen. Zij stellen dat het geleverd hebben van de onderbroeken automatisch inhoudt dat ik ook de verzendkosten moet betalen.

Wat adviseren jullie mij? Moet ik wel of niet het openstaande bedrag(inmiddels 68,84) moet betalen? Aangezien Triple_NL suggereert dat het bij een 'bestelling' wel slimmer is om te betalen?

  donderdag 13 november 2003 @ 12:09:29 #240
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_14600929
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:59 schreef citypooligan het volgende:
(het is overigens wel stil geworden rondom de medewerker van dit bedrijf,....zou hij een reprimande van zijn baas hebben gekregen?)
Nee hoor, maar ik heb niets zinvols meer toe te voegen. Kan mezelf wel voor de 900e keer herhalen, maar daar heb ik geen zin in - vechten tegen de bierkaai heet het geloof ik? Ook sowieso daar ik verder vrijwel niets met Front te maken heb. Ook niet sinds mijn promotie
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  donderdag 13 november 2003 @ 13:12:36 #241
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_14602284
quote:
Op donderdag 13 november 2003 11:27 schreef Submit het volgende:
[..]
Wat adviseren jullie mij?
[..]
Zoals hier al enkele malen gezegd is: niets doen. De brieven verzamelen in een mooie map, en vooral nergens op reageren. Niets terugsturen, geen bezwaar maken en ook niet telefoneren. Dat helpt toch allemaal niet. Na een jaartje stoppen ze wel.
pi_14727322
quote:
Op donderdag 13 november 2003 13:12 schreef bankrupcy het volgende:

[..]

Zoals hier al enkele malen gezegd is: niets doen. De brieven verzamelen in een mooie map, en vooral nergens op reageren. Niets terugsturen, geen bezwaar maken en ook niet telefoneren. Dat helpt toch allemaal niet. Na een jaartje stoppen ze wel.


Dat geld dus niet wanneer je gewenst heb de boel te ontvangen !! Niets doen en achteroverliggen gaat alleen wanneer het ongevraagd toegezonden is !! Wanneer je wenst iets te ontvangen (bestellen via internet dus) dan is er sprake van een overeenkomst 6:1 BW en verder. Wanneer het ongevraagd toegezonden is val je onder de bepaling van 7:7 BW en dan hoef je niets te doen voor ongedaan maken

Beste SUBMIT..... ik suggereer niets, je moet het zelf weten, maar wanneer je juridisch advies wil, dan wil ik die best verstrekken. Even voor de duidelijkheid doordat je besteld heb is er een onvereenkomst tot stand gekomen en die moet je nakomen, dat is heel simpel en niet onderuit te komen.
Wat je wel aankaart en verder mee kunt is bedrog ten tijden van bestellen (lees aangaan overeenkomst) het bedrag werd pas bekend gemaakt nadat jij akkoord bent gegaan met de voorwaarden en dat is bedrog en kan een overeenkomst doen vernietigen.
Advies hierom hoe te handelen -> bezwaar maken tegen de incasso schriftelijk, situatie uitleggen. Direct daarna een brief sturen naar Front waarin je niet akkoord gaat met het manier van handelen en dat je ze beticht van bedrog (situatie van de site uitleggen). Tevens stel je ze aansprakelijk voor alle schade dat hun handelen jou aanricht en hun sommeert de incasso te staken.


mogelijk gevolg (mits FI reageert (unicum dus))
<<zet dit niet in de eerste brief, maar bewaar als redmiddel>>
Zij zullen verweren (als ze reageren BTW) met het feit dat dat je het pakketje heb geaccepteerd, en dus akkoord gegaan bent met hun voorwaarden.
Verweer dan met het feit dat je er van alles aan gedaan heb om de verbintenis ongedaan te maken , maar dat alle nieuwsberichten over FI je geen vertrouwen geeft in het succesvol ongedaan maken van de overeenkomst. Tevens het bedrog wat zij gehanteerd hebben geeft je weinig vermoeden tot het succesvol ongedaan kunnen maken van de situatie en dat je allang de onderbroek teruggezonden heb (laat ze dat maar bewijzen)

lees alle stappen na op www.vara.nl/kassa én www.stichtingdeombudsman.nl zij weten meer
bij de laatste kun je ook kosteloos advies hierover krijgen


sterkte

  dinsdag 18 november 2003 @ 20:44:09 #243
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_14739544
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:21 schreef Triple_NL het volgende:

Dat geld dus niet wanneer je gewenst heb de boel te ontvangen !! Niets doen en achteroverliggen gaat alleen wanneer het ongevraagd toegezonden is !! Wanneer je wenst iets te ontvangen (bestellen via internet dus) dan is er sprake van een overeenkomst 6:1 BW en verder.


Bullshit.

Mijn vervelende buurman kan mijn adres invullen op een website en op submit drukken.

Er is geen handtekening, er is geen overeenkomst.

[ bullshit gewist ]

quote:
sterkte
Kneus.
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  woensdag 19 november 2003 @ 10:15:53 #244
16848 bankrupcy
Bot omdat het mot
pi_14750440
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 13:21 schreef Triple_NL het volgende:
[..]
Dat geld dus niet wanneer je gewenst heb de boel te ontvangen !! Niets doen en achteroverliggen gaat alleen wanneer het ongevraagd toegezonden is !! Wanneer je wenst iets te ontvangen (bestellen via internet dus) dan is er sprake van een overeenkomst 6:1 BW en verder. Wanneer het ongevraagd toegezonden is val je onder de bepaling van 7:7 BW en dan hoef je niets te doen voor ongedaan maken
[...]
Het gaat er om dat nadat hij op het knopje akkord had geklikt, er alsnog een bedrag voor verzendkosten werd gerekend. Op dat moment wilde hij de bestelling niet meer (hij wilde het tenslotte gratis) maar kon hij de bestelling niet meer annuleren.

Uit bovenstaande posts is ondertussen duidelijk geworden dat contact hierover opnemen met FI geen zin heeft. Sterker, zodra je hoe dan ook reageert, blijven ze je met onterechte rekeningen bestoken. Vandaar mijn advies.

Als FI een beschaafd bedrijf zou zijn, had het geen kosten verbonden aan hun aanbiedingen nadat je op de akkoord-knop drukt, of zouden alle kosten zichtbaar moeten zijn voordat je akkoord gaat.

FI heeft zich laten kennen als een niet echt beschaafd bedrijf, en daarom ben ik van mening dat in deze situatie de vraagsteller gewoon niet moet reageren.

  woensdag 19 november 2003 @ 12:43:54 #245
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_14754599
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 20:44 schreef hace_x het volgende:

[..]

Bullshit.

Mijn vervelende buurman kan mijn adres invullen op een website en op submit drukken.

Er is geen handtekening, er is geen overeenkomst.

[ bullshit gewist ]
[..]

Kneus.


Volgens mij is dit inderdaad zo. Er is pas sprake van een rechtsgeldige overeenkomst wanneer er een handtekening of digitale handtekening (via een TTP) gezet is. (De digitale handtekening is nu officieel opgezet volgens mij.)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_14767097
Lachen, deze gaat morgen uit (kunnen nog typos inzitten):

Amsterdam, 18 November bla bla

LS,

Dinsdag, 18 oktober, ontving ik een zending van uw firma 'FRONT International' n.a.v. van de door een van uw medewerkers telefonisch gestelde vraag of ik gratis een boxershort zou willen ontvangen. Het ging hier om een nieuw op de markt te brengen produkt. Aan het ontvangen van het produkt waren geen enkele kosten verbonden, het ging uitsluitend om een vrijblijvende marketing en kennismakings aanbieding. Na expliciete en ondubbelzinnige bevestiging van uw medewerker heb ik ingestemd met het eenmalig en vrijblijvend ontvangen van een gratis boxershort.

Tot mijn verbazing heeft u bij bovengenoemde zending een acceptgiro bijgesloten en een onduidelijk briefje waar gewag wordt gemaakt van porto kosten ad ¤3,50. Aangezien uw medewerker mij uitdrukkelijk bevestigde dat het om een vrijblijvende en volledig kosteloze aanbieding ging concludeer ik dat u deze acceptgiro abusievelijk hebt bijgesloten. Ik heb deze derhalve vernietigd.

Daarnaast, tot mijn ongenoegen, blijk ik volgens hetzelfde briefje lid te zijn van iets waarover geen wederzijdse overeenstemming bestaat. Tevens maakt dezelfde brief melding van een 'vervolg zending' en wordt mij de mogelijkheid gegeven deze over te slaan door het betreffende vakje aan te kruizen. Welnu, bij deze kunt u mij per direct van alle vervolgzendingen onthouden vanwege het feit dat ik niet ben geinteresseerd in het ontvangen van enige correspondentie, goederen of produkten van uw firma of gerelateerde ondernemingen.

Bovenal handeld u in strijd met de Nederlandse wetgeving en is het uitdrukkelijk verboden goederen aan consumenten toe te zenden met de bedoeling hen tot koop te bewegen. Het verbod heeft betrekking op de toezending met het verzoek een prijs te betalen van zaken waar de ontvanger niet expliciet om heeft gevraagd of waarmee hij niet expliciet akkoord is gegaan. Aangezien ik onder geen enkele voorwaarde heb ingestemd met het lid worden van de door u niet nader omschreven onderneming, vereniging of orgaan verzoek ik u nadrukkelijk mij per direct uit uw register te verwijderen en dit onverwijld doch binnen een termijn van 10 werkdagen schriftelijk aan mij te bevestigen. Per direct zal ik al uw post en aanverwante vormen van communicatie negeren in acht nemende dat ik uw bevestiging van mijn uitschrijving ter kennisgeving zal aan nemen danwel na het verstrijken van deze termijn van 10 werkdagen aanneem dat u zich onverbiddelijk met mijn sommering tot uitschrijving heeft verenigd.

Ten laatste wil ik wijzen op de negatieve publiciteit rondom uw firma en de berichtgevingen dien aangaande van onder andere de Consumentenbond. Ik heb derhalve, uitsluitend als voorzorgsmaatregel, mijn rechtbijstand verzekeringsmaatschappij geinformeerd.

Hoogachtend,
bla

Op uw brief vermeld lidnummer xxxxxxx

[Dit bericht is gewijzigd door redSP op 19-11-2003 20:06]

-------
WTF?
  woensdag 19 november 2003 @ 20:31:43 #247
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_14768841
quote:
Op woensdag 19 november 2003 19:27 schreef redSP het volgende:
een hele lange brief
een hele goede brief, ik ben benieuwd naar de reactie van FI.

wat ik nog steeds niet snap is dat bedrijven zoals IJ zich inlaten met organisaties zoals FI Dit geldt ook voor de bedrijven waarbij FI adverteert, zo zat de veronica gids laatst gewoon vol met een bijlage over de super onderbroeken van FI en nog één of ander vaag bedrijfje waar je behaatjes en stringetjes kon bestellen. Het zal dus wel echt slecht gaan in de advertentie sector.

trouwens nog een paar merken in die business:

- evita club
- socks club
- Body by Patricia

tevens nog een leuk plaatje.... ze kunnen daar aan de hand van je voeten de maat van je string bepalen.. erg knap..

  woensdag 19 november 2003 @ 22:15:47 #248
74720 Borg3
www.simca.nl
pi_14772723
Nou het is ons ook gelukt, wij zijn nu ook lid van de "club". Mijn vrouw was opgebeld met de vraag of ze gratis ondergoed wilde tegen verzendkosten. Wij kijken niet zovaak de consumenten programma's dus hadden nog nooit van Front gehoord. Er werd niets vertelt over lid worden en vervolg pakketten die zouden komen. Dat stond pas in de "welkomsbrief " Gelukkig maar, staan we sterk in de rechtzaken. We hebben gelukkig een goede rechtsbijstand verzekering.

Ik heb meteen getracht te bellen (van af mijn werk) maar na 20 minuten een bandje te horen dat de gemiddelde wachttijd 1 minuut was (pure fake dus!!) en de verbinding meerde malen verbroken werd was mijn pauze om. 20 minuten maal ¤0,13 is ¤1,30 voor Front en ¤1,30 voor KPN. Snel verdiend, KPN en Front!!

Maar, het bandje liet zowaar een e-mail adres horen waar je naar kunt mailen met je klachten.(voor de zeker ff een cctje naar je favoriete consumentenbond) klanten@club4me.com Meteen even de domeinnaam gecheckt op http://www.networksolutions.com/en_US/whois/index.jhtml
Uit Zweden dus. Zie hier onder bericht.

Stuur ze maar eens met kerst een e-mailtje (van 10MB)

Nu heb ik toevallig gehoord van iemand die via een proxy een boxershort heeft besteld en laat opsturen naar een postbus adres in Zwijndrecht met als telefoonnummer het nummer van de consumentenbond. Als het een beetje meezit en de zittende uitzendkracht heeft het niet door, gaan ze Intrum Justitia inschakelen om aanmaningen naar hun eigen te sturen Briljant idee

Ze willen vast wel nog meer gratis goederen ontvangen, kunnen ze meteen zien hoe dat gaat.

Ga nu maar eens aan mijn afzeg e-mail beginnen.



----------------------------------------------------------------------------
Registrar:domaininfo.com
Domain Name: CLUB4ME.COM

[Owner of domain name]
ITH International Trading House Sweden AB
Kemistvägen 3
Täby, 18379
SE

[Administrative contact]
Engman, Joakim
Kemistvägen 3
18379 Täby
SE

Email: joakim.engman@silverhuset.se
Phone: +46 8 55519500

[Technical contact]
Engman, Joakim
Kemistvägen 3
18379 Täby
SE

Email: joakim.engman@silverhuset.se
Phone: +46 8 55519500

[Zone contact]
Severinsson, Seth
Gate Company AB
Box 7092
10387 Stockholm
SE

Email: seth@gatecompany.com
Phone: +46 8 221090


Record created: 14 Feb 2003
Record last changed: 14 Feb 2003
Record expires: 14 Feb 2005

Name servers according to DNS :
ns1.gatecompany.com
ns2.gatecompany.com

The previous information has been obtained either directly from the
registrant or a registrar of the domain name other than Network Solutions.
Network Solutions, therefore, does not guarantee its accuracy or completeness.

  woensdag 19 november 2003 @ 22:29:05 #249
74720 Borg3
www.simca.nl
pi_14773234
Goeie brief,

Ga ik gebruiken voor mijn afzeg e-mail. (als het mag) Ik hoop dat ze goederen blijven sturen, ik kan wel wat ondergoed gebruiken

  donderdag 20 november 2003 @ 00:21:38 #250
74720 Borg3
www.simca.nl
pi_14776904
Ik kom er achter dat het e-mail adres van FI (klanten@club4me.com) word door gestuurd naar services@hageman.nl, en waar zitten die? Juist in Zwijndrecht! ?? www.hageman.nl

The original message was received at Wed, 19 Nov 2003 23:31:28 +0100 from helium-v1.priv.quicknet.nl [213.73.xxx.xx]

----- The following addresses had successful delivery notifications ----- services@hageman.nl (relayed to non-DSN-aware mailer)
(expanded from: <klanten@club4me.com>)

----- Transcript of session follows ----- services@hageman.nl... relayed; expect no further notifications

Edit IP adress

[Dit bericht is gewijzigd door Borg3 op 20-11-2003 00:37]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')