quote:Nee, dat is niet het geval. Ik woon in Denemarken en hier hebben alle telefoonnummers, zowel mobiel als vastnet slechts 8 cijfers. Mobiele nummers beginnen hier ook niet standaard met dezelfde cijfercombinatie, in tegenstelling tot bijv. Nederland waar mobiele nummers altijd met 06 beginnen.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:37 schreef Minisuisse het volgende:
Is het zo dat in elk land op de wereld de GSM nummers op deze manier zijn opgebouwd: 06-12345678? Want ik ben namelijk op zoek naar de vorm van een mobiel nummer in hongarije. Zou iemand mij hier aan kunnen helpen?
[Dit bericht is gewijzigd door F@lcon© op 09-05-2003 14:43]
-edit- hm volgens de lui hierboven dus niet
[Dit bericht is gewijzigd door American_Nightmare op 09-05-2003 14:43]
quote:Dus dit nummer met landcode en toegangsnummer uit hongarije zou best kunnen bestaan? :
Op vrijdag 9 mei 2003 14:42 schreef F@lcon© het volgende:[..]
Nee, dat is niet het geval. Ik woon in Denemarken en hier hebben alle telefoonnummers, zowel mobiel als vastnet slechts 8 cijfers. Mobiele nummers beginnen hier ook niet standaard met dezelfde cijfercombinatie, in tegenstelling tot bijv. Nederland waar mobiele nummers altijd met 06 beginnen.
003630482****
quote:http://www.infobel.com/teldir/teldir.asp?page=/eng/euro/hu
Op vrijdag 9 mei 2003 14:37 schreef Minisuisse het volgende:
Is het zo dat in elk land op de wereld de GSM nummers op deze manier zijn opgebouwd: 06-12345678? Want ik ben namelijk op zoek naar de vorm van een mobiel nummer in hongarije. Zou iemand mij hier aan kunnen helpen?
quote:Goede vraag, daar kan ik je jammer genoeg geen antwoord op geven omdat ik het niet weet. Ik weet niet op welke wijze de (mobiele) telefoonnummers zijn opgebouwd in Hongarije. Neem anders eens een kijkje op http://telefoongids.pagina.nl, daar vind je ook enkele telefoongidsen uit Hongarije. Misschien staat daar iets van je gading in.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:44 schreef Minisuisse het volgende:[..]
Dus dit nummer met landcode en toegangsnummer uit hongarije zou best kunnen bestaan? :
003630482****
quote:euhm... bel dan gewoon dat nummer.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:44 schreef Minisuisse het volgende:[..]
Dus dit nummer met landcode en toegangsnummer uit hongarije zou best kunnen bestaan? :
003630482****
quote:Euhm, reageer dan gewoon niet.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:48 schreef the_usual_suspect het volgende:[..]
euhm... bel dan gewoon dat nummer.
quote:Het is voor een smsje dus dan weet ik niet ofie aankomt.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:48 schreef the_usual_suspect het volgende:[..]
euhm... bel dan gewoon dat nummer.
quote:Even een vraag, is het iemand uit je prive-sfeer die op vakantie is in Hongarije en die een abonnement of prepay-kaart heeft van een Nederlandse provider (KPN, Vodafone, etc)?
Op vrijdag 9 mei 2003 14:55 schreef Minisuisse het volgende:[..]
Het is voor een smsje dus dan weet ik niet ofie aankomt.
quote:Bedankt voor de site maar ik wordt niet veel wijs uit die hongaarse en die ene engelse site.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:47 schreef F@lcon© het volgende:[..]
Goede vraag, daar kan ik je jammer genoeg geen antwoord op geven omdat ik het niet weet. Ik weet niet op welke wijze de (mobiele) telefoonnummers zijn opgebouwd in Hongarije. Neem anders eens een kijkje op http://telefoongids.pagina.nl, daar vind je ook enkele telefoongidsen uit Hongarije. Misschien staat daar iets van je gading in.
quote:Nee het is iemand uit hongarije die deze week tijdens een uitwisselingsproject hier in nederland was.
Op vrijdag 9 mei 2003 14:56 schreef F@lcon© het volgende:[..]
Even een vraag, is het iemand uit je prive-sfeer die op vakantie is in Hongarije en die een abonnement of prepay-kaart heeft van een Nederlandse provider (KPN, Vodafone, etc)?
quote:Okay, ik neem aan de hij/zij zijn/haar telefoonnummer achtergelaten heeft, dus het enige dat je uit moet zoeken is wat de landcode is van Hongarije, als dat 003 of 0036 is, dan is de rest van het nummer waarschijnlijk het mobiele nummer en dan kun je dus een beirchtje sturen. Je kunt natuurlijk ook eerst een berichtje sturen en vragen of je het goede nummer hebt. Als ik me niet vergis is SMS-en naar het buitenland net zo duur als naar een nummer in Nederland (maar daar weet je provider meer over).
Op vrijdag 9 mei 2003 14:58 schreef Minisuisse het volgende:[..]
Nee het is iemand uit hongarije die deze week tijdens een uitwisselingsproject hier in nederland was.
quote:De landcode klopt die is 0036 en op de site die net door iemand gegevn is zie ikdat een mobielnummer daar met 30 begint, wat overeenkomt met dit nummer, t enige dat ik nog moet weten is hoeveel cijfers er achter die 30 komen, ik denk 7.
Op vrijdag 9 mei 2003 15:01 schreef F@lcon© het volgende:[..]
Okay, ik neem aan de hij/zij zijn/haar telefoonnummer achtergelaten heeft, dus het enige dat je uit moet zoeken is wat de landcode is van Hongarije, als dat 003 of 0036 is, dan is de rest van het nummer waarschijnlijk het mobiele nummer en dan kun je dus een beirchtje sturen. Je kunt natuurlijk ook eerst een berichtje sturen en vragen of je het goede nummer hebt. Als ik me niet vergis is SMS-en naar het buitenland net zo duur als naar een nummer in Nederland (maar daar weet je provider meer over).
0036301234567
zo moet hij dan toch aankomen, ervanuitgaande dat de 7 cijfers goed zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |