Daar staat het stuk waar ik me bezig ben .. moet alleen nog wat dingen verbeteren . .en toevoegen.
Maar dan weet je dat ik ook nog leef
quote:Hoe lang is dat geleden....
Op zaterdag 10 mei 2003 16:09 schreef Leng het volgende:[..]
...sprak de persoon die regelmatig één post in een lopend verhaal zet en zich dan weet-ik-hoe-lang niet meer laat zien...
ik post al ik-weet-niet-hoelang niet meer in een lopend verhaal.
Het enige waar ik eigenlijk nog wat mee te maken heb is die steen van Bar (wat hij heel creatief heeft opgelost, hulde )
quote:Op zaterdag post ik nooit, wij werken door de weeks dus zaterdag is het boodschappen schoonmaak dag en zo , en voor de rest is het mooi weer , maar alle energie die je hier in steekt om je te verdedigen en een plaagstootje om probeert te vormen had je ook in een post kunnen stoppen
Op zaterdag 10 mei 2003 16:28 schreef Sitethief het volgende:[..]
quote:Ik wordt altijd zo moe van mensen bij wie je altijd alles twee keer moet zeggen............
Op zaterdag 10 mei 2003 16:36 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Op zaterdag post ik nooit, wij werken door de weeks dus zaterdag is het boodschappen schoonmaak dag en zo , en voor de rest is het mooi weer , maar alle energie die je hier in steekt om je te verdedigen en een plaagstootje om probeert te vormen had je ook in een post kunnen stoppen
quote:Je bent gewoon een heel woord vergeten in die zin
Op zaterdag 10 mei 2003 16:26 schreef Sitethief het volgende:[..]
Je wilt toch niet beweren dat iedereen een vaste standplaats heeft, sterker nog alleen jij en een paar anderen hebben een 'Huis'
over het [vul hier het ontbrekende woord in] zwierven
quote:De winter heb ik expres niets meer mee gedaan
En dat over die winter was de helft al vergeten/ had er nog nooit van gehoord[..]
quote:Ik wordt moe van mensen die snel effe wat posten omdat ze effe wat willen posten.
Op zaterdag 10 mei 2003 16:37 schreef Sitethief het volgende:[..]
Ik wordt altijd zo moe van mensen bij wie je altijd alles twee keer moet zeggen............
quote:mij ook niet mag ik hopelijk aannemen
Op zaterdag 10 mei 2003 15:47 schreef Sitethief het volgende:[..]
![]()
jouw bedoel ik eigenlijk niet....
quote:Wat is het bovenstaande dan
Op zaterdag 10 mei 2003 16:36 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Op zaterdag post ik nooit,
Maar ff zereneus, als je in de DM topic kijkt kun je daar een lijstje met eventuele feats terugvinden. Ik ga zo je waarden invoeren in het progje en dan kunnen we vanavond even overleggen.
Ik weet ook ondertussen waar jullie terechtkomen en zal zo snel mogelijk een verhaaltje eromheen verzinnen.
quote:als je ergens ergens goed terugleest zul je merken dat er een post staat waar gezegd wordt dat de winter voorbij is.
Op zaterdag 10 mei 2003 16:39 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Je bent gewoon een heel woord vergeten in die zin
![]()
over het [vul hier het ontbrekende woord in] zwierven
[..]De winter heb ik expres niets meer mee gedaan
in tegen tegenstelling tot jou wist ik wel van die winter, maar aangezien dat verhaal eigenlijk ten einde is/was heb ik verkozen om de winter te laten zoals die was.
quote:thx je krijgt nu een nymfje op bezoek binnekort
Op zaterdag 10 mei 2003 16:34 schreef Sitethief het volgende:[..]
Hoe lang is dat geleden....
ik post al ik-weet-niet-hoelang niet meer in een lopend verhaal.
Het enige waar ik eigenlijk nog wat mee te maken heb is die steen van Bar (wat hij heel creatief heeft opgelost, hulde
)
quote:Nymphje loop voorlopig nog onder de grond hoor bar
Op zaterdag 10 mei 2003 17:05 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
thx je krijgt nu een nymfje op bezoek binnekort
Sitethief gewoon blijven doen wat je leuk vind en als je geen tijd hebt voor lopende verhaalposten, kijk dan eens naar de week topic.
quote:Neeh jou ook niet
Op zaterdag 10 mei 2003 16:58 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
mij ook niet mag ik hopelijk aannemen
quote:Zie je wel......
Op zaterdag 10 mei 2003 17:03 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
als je ergens ergens goed terugleest zul je merken dat er een post staat waar gezegd wordt dat de winter voorbij is.
quote:I did, Loth is mijn kloon...
Sitethief gewoon blijven doen wat je leuk vind en als je geen tijd hebt voor lopende verhaalposten, kijk dan eens naar de week topic.
quote:euhm ik geloof dat ik enige oponthoud ben tegengekomen op een berg enzow.... mijn bezoek is tot nader order uitgesteld sitethief
quote:
Op zondag 11 mei 2003 00:11 schreef nyphai het volgende:[..]
euhm ik geloof dat ik enige oponthoud ben tegengekomen op een berg enzow.... mijn bezoek is tot nader order uitgesteld sitethief
quote:Maak die zin eens af Bar_the_grey. Ik ben wel nieuwsgierig geworden. Nu dan in ieder geval alvast een
Op zondag 11 mei 2003 11:13 schreef Bar_the_Grey het volgende:
hmm draken.... ik krijg de kriebels als ik denk aan... oeps liet me bijna gaan
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 11-05-2003 13:10]
quote:Quantarianth is de naam ..
Op zondag 11 mei 2003 09:55 schreef Ashlynn het volgende:
Quar...dinges. (Draak van LD) binnenkort moeten we dan toch maar eens een beetje onze geschiedenis gaan vertellen. Mee eens? Over een weekje ofzo
quote:Ik zag het , wat een sheet zeg, die moet ik eens rustig bekijken. maar denk wel dat het goed zit .. My trust is in you my friend ..
Op zaterdag 10 mei 2003 22:02 schreef Werik het volgende:
LD mailtje met karaktersheet opgestuurd. Kijk er maar even naar. Is gewoon een voorbeeld. Je zou ook twee bastardswords en geen schild kunnen gebruiken ofzo. Maar dat moet je zelf nog maar even bedenken
Helaas zijn sommige draken jaloers en zelfzuchtig en hebben een hongerige drank naar rijkdom.
Maar vergeet niet dat vaak de draken aan hun rijkdom komen doordat de zelfde koningen en edelen goud en juwele schenken aan de draak in ruil voor bescherming en zegening over het land.
Een roversbende valt namelijk geen dorp of stad aan die oder de bescherming staat van een draak.
Maar ach ik heb het niet zo op goud, doe mij maar een sappige koe als lunch en een beetje zonneschijn om m'n huid te verwarmen en ik ben tevreden,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |