abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 augustus 2005 @ 13:58:18 #61
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_29837710
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 04:04 schreef Steijn het volgende:

Oh ik had alleen dit gelezen in de OP

"Pijn aan 1 kant van je hoofd die doortrekt tot in je kaken, je wilt wel met je kop tegen de muur aan rammen zo zeer doet het."

En dat is precies de omschrijving van wat ik voel als ik hoofdpijn heb. Wat voor hoofdpijn heb ik dan wel? Of heet dat gewoon hoofdpijn.

Die vieze smaak in je bek s'ochtends en bierscheten zijn geen tekenen van clusterhoofdpijn
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29838177
Ik heb het topic even doorgelezen, heb zelf godzijdank geen last hiervan maar een collega wel, die heeft af en toe periodes van een paar maanden waarin hij zijn werk op een extreem laag pitje moet zetten en eigenlijk nauwelijks aanwezig is. Gelukkig heeft ie dat op het werk wel goed kunnen regelen....

Maar wat mij verbaast is dat ik hier mensen zie posten over slapen. Nou weet ik niet of clusterhoofdpijn in diverse gradaties kan komen, maar als ik zelf zo eens terugdenk aan die twee migraine-aanvallen die ik in mijn leven heb gehad, en als ik hier iemand lees over de neiging om met je hoofd tegen de muur te bonken en de haren uit je hoofd te trekken, dan lijkt mij dat slapen bij zo'n ernstige hoofdpijn volledig onmogelijk is. Of is clusterhoofdpijn niet altijd zo extreem pijnlijk? (Bij die collega van me volgens mij wel nl)
  zondag 21 augustus 2005 @ 14:26:32 #63
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_29838511
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:15 schreef thaleia het volgende:
Ik heb het topic even doorgelezen, heb zelf godzijdank geen last hiervan maar een collega wel, die heeft af en toe periodes van een paar maanden waarin hij zijn werk op een extreem laag pitje moet zetten en eigenlijk nauwelijks aanwezig is. Gelukkig heeft ie dat op het werk wel goed kunnen regelen....

Maar wat mij verbaast is dat ik hier mensen zie posten over slapen. Nou weet ik niet of clusterhoofdpijn in diverse gradaties kan komen, maar als ik zelf zo eens terugdenk aan die twee migraine-aanvallen die ik in mijn leven heb gehad, en als ik hier iemand lees over de neiging om met je hoofd tegen de muur te bonken en de haren uit je hoofd te trekken, dan lijkt mij dat slapen bij zo'n ernstige hoofdpijn volledig onmogelijk is. Of is clusterhoofdpijn niet altijd zo extreem pijnlijk? (Bij die collega van me volgens mij wel nl)
Ik kan alleen uit mijn eigen ervaring putten natuurlijk, maar wanneer ik er last van kreeg snachts dan werd ik er wakker van. Dan voel je het opkomen en probeer je te gaan slapen, omdat je het niet wilt voelen. Maar steeds weer word je wakker tot het moment dat het zo erg wordt dat je wel uit bed moet gaan. Ook zoiets raars is dat je niet in het donker wilt zitten. Dat maakte het voor mijn gevoel alleen erger. Dus dan ga je in het licht zitten, itt tot vele normale hoofdpijn.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_29838613
Ik heb het dus alletwee (gehad) migraine, overgevoeligheid voor licht etc. etc.
Clusterhoofdpijn staat daar haaks op. Het liefst wil je vanalles maar gaan doen ter afleiding, ik word er verdomme zelfs een beetje hyper van
Uit bed en iets doen om die pijn maar niet zo heftig te voelen, en maar hopen dat de pijnstiller snel werkt....

Met die aura-migraine, probeerde je juist zo rustig mogelijk te doen, niet bewegen, niet in het licht geen geluiden, zoooo anders...
(Heb het vanaf nov. dus al niet meer gehad he, in tegenstelling tot de cluster, die een paar keer per maand opduikt )
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:47:41 #65
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_29885955
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:26 schreef robh het volgende:

Ik kan alleen uit mijn eigen ervaring putten natuurlijk, maar wanneer ik er last van kreeg snachts dan werd ik er wakker van. Dan voel je het opkomen en probeer je te gaan slapen, omdat je het niet wilt voelen. Maar steeds weer word je wakker tot het moment dat het zo erg wordt dat je wel uit bed moet gaan. Ook zoiets raars is dat je niet in het donker wilt zitten. Dat maakte het voor mijn gevoel alleen erger. Dus dan ga je in het licht zitten, itt tot vele normale hoofdpijn.
Zelfde ervaring, alleen is het wel zo dat ik bij de pijnzijde (linkerkant) ook het licht zeer doet als ik erin kijk, wel is het zo dat het lijkt alsof de aanval ietsje afneemt maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:43:09 #66
32402 s0k
..............................
pi_29896769
mijn pa heeft het ook, al heel mijn leven. Heeft best wel getekend. Hij slikt zich overigens ook suf aan de pillen. Hij zegt zelf dat hij idd zoals eerder is gezegd, bepaalde vruchten, noten, chocola, kaas, paprika etc niet echt trekt. Hij merkt ook dat als hij in een goed ritme zit, qua dagindelingen enzo, minder last er van heeft. Zal wel samenhangen met stress ofzo.
..................................................................................................................................................
pi_29897740
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:15 schreef thaleia het volgende:

Maar wat mij verbaast is dat ik hier mensen zie posten over slapen.
als ik het 's nachts heb moet ik werkelijk mijn bed uit, ik kan niet stil blijven liggen, lopen lijkt te " helpen"..

als ik het overdag heb ga ik soms wel eens , als ik niet te onrustig ben maar wel last heb van geluiden en het daglicht, naar bed met een fikse paracetamol met codeine en oordoppen in. Ik weet, van Rtificial, dat ik dan erg onrustig slaap (val in slaap van de codeine) maar iig slaap ik en gaat de tijd voorbij.

tis maar net hoe het is dus op het moment.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_29897782
begin augustus weer 4 of 5 dagen met meerdere keren clusterpijn per dag gehad, gelukkig was het na die dagen over want je wordt er ook erg moe van.

en nu maar hopen dat het weer even een tijd wegblijft.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')