quote:Op zondag 21 augustus 2005 04:04 schreef Steijn het volgende:
Oh ik had alleen dit gelezen in de OP![]()
"Pijn aan 1 kant van je hoofd die doortrekt tot in je kaken, je wilt wel met je kop tegen de muur aan rammen zo zeer doet het."
En dat is precies de omschrijving van wat ik voel als ik hoofdpijn heb. Wat voor hoofdpijn heb ik dan wel? Of heet dat gewoon hoofdpijn.![]()
Ik kan alleen uit mijn eigen ervaring putten natuurlijk, maar wanneer ik er last van kreeg snachts dan werd ik er wakker van. Dan voel je het opkomen en probeer je te gaan slapen, omdat je het niet wilt voelen. Maar steeds weer word je wakker tot het moment dat het zo erg wordt dat je wel uit bed moet gaan. Ook zoiets raars is dat je niet in het donker wilt zitten. Dat maakte het voor mijn gevoel alleen erger. Dus dan ga je in het licht zitten, itt tot vele normale hoofdpijn.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:15 schreef thaleia het volgende:
Ik heb het topic even doorgelezen, heb zelf godzijdank geen last hiervan maar een collega wel, die heeft af en toe periodes van een paar maanden waarin hij zijn werk op een extreem laag pitje moet zetten en eigenlijk nauwelijks aanwezig is. Gelukkig heeft ie dat op het werk wel goed kunnen regelen....
Maar wat mij verbaast is dat ik hier mensen zie posten over slapen. Nou weet ik niet of clusterhoofdpijn in diverse gradaties kan komen, maar als ik zelf zo eens terugdenk aan die twee migraine-aanvallen die ik in mijn leven heb gehad, en als ik hier iemand lees over de neiging om met je hoofd tegen de muur te bonken en de haren uit je hoofd te trekken, dan lijkt mij dat slapen bij zo'n ernstige hoofdpijn volledig onmogelijk is. Of is clusterhoofdpijn niet altijd zo extreem pijnlijk? (Bij die collega van me volgens mij wel nl)
Zelfde ervaring, alleen is het wel zo dat ik bij de pijnzijde (linkerkant) ook het licht zeer doet als ik erin kijk, wel is het zo dat het lijkt alsof de aanval ietsje afneemt maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:26 schreef robh het volgende:
Ik kan alleen uit mijn eigen ervaring putten natuurlijk, maar wanneer ik er last van kreeg snachts dan werd ik er wakker van. Dan voel je het opkomen en probeer je te gaan slapen, omdat je het niet wilt voelen. Maar steeds weer word je wakker tot het moment dat het zo erg wordt dat je wel uit bed moet gaan. Ook zoiets raars is dat je niet in het donker wilt zitten. Dat maakte het voor mijn gevoel alleen erger. Dus dan ga je in het licht zitten, itt tot vele normale hoofdpijn.
als ik het 's nachts heb moet ik werkelijk mijn bed uit, ik kan niet stil blijven liggen, lopen lijkt te " helpen"..quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:15 schreef thaleia het volgende:
Maar wat mij verbaast is dat ik hier mensen zie posten over slapen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |