Zijn er nog mensen die er ook last van hebben? Wat doe je dan? Ik heb het zelf af en toe (het ging een half jaar goed), opeens wordt je snachts wakker en lijkt je hoofd te ontploffen.
Hints? Tips?
Tips? Rook je of drink je (veel)? Sport je of wat voor andere dingen doe je met je lichaam? Heb je veel haar of weinig, ben je een gespannen of onrustig persoon? Allemaal dingen die volgens mij mee kunnen spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door fuct op 09-05-2003 11:37]
quote:Ja tof man...ik met mijn ADHD hoofd schijn bijna alleen bad trips te kunnen krijgen van LSD. Moet ik echt zoiets gaan doen...krijg ik nooit meer hoofdpijn nadat ik zelfmoord heb gepleegd.
Op vrijdag 9 mei 2003 11:39 schreef Meneer_Mush het volgende:
interessant!
Moet je wel goed in je vel zitten, en http://www.erowid.org/psychoactives/faqs/psychedelic_experience_faq.shtml even lezen
quote:Spannings hoofdpijn net als bij mij. Yoga volgen om te leren je spieren te onstpannen op dat soort momenten. Dat wil zeggen als je er aan denkt. Wat sporten of een saunatje pakken wil ook wel eens helpen. Bij mij tenminste helpt werkelijks squashen wel...lekker meppen, rennen en vloeken.
Op vrijdag 9 mei 2003 12:07 schreef robh het volgende:
Paddo's en LSD..... Toch middelen die ik liever niet slik. Al was het alleen maar dat bij mij persoonlijk de hoofdpijn komt wanneer ik het druk heb en niet echt goed in mn vel zit.
quote:Vrouwen blijven niet gespaard hoor, dat heb ik uit ervaring.
Op vrijdag 9 mei 2003 11:32 schreef robh het volgende:
Een typische mannenkwaal waar nog geen oorzaak voor is gevonden. Hints? Tips?
Maar goed, ik ben op een moment bij een accupunturist terecht gekomen en na vele gesprekken opperde hij de mogelijkheid dat ik ooit een whiplash gehad zou kunnen hebben en mede door verkeerde behandeling hiervan er clusterhoofdpijn aan overgehouden heb.
Nu heb ik idd enige jaren geleden een zwaar auto ongeluk gehad, met whiplash als 1 van de mankementen.
Ik ga nu om de 2 weken voor accupuntuur en krijg dan ook een goede nekmassage van hem, dit helpt mij aanzienlijk (al is het alleen maar al om de vermindering van stress) en ik ben nu alweer 6 maanden aanval-vrij, na een periode van 4 maanden constante pijn.
Gewoon proberen, slechter kan het niet worden.
En succes en sterkte, het sucked big time als je dit hebt.
Ik heb het het vaakst snachts en dan moet ik echt uit bed want anders word ik gek..
Bij mijn zwager komt het in aavallen van een aantal maanden waarna het ook weer een aantal maanden weg kan zijn
s6 igg
Ik zou zeggen...overleg eens met je huisarts of een apotheker of er middelen zijn die goed helpen bij deze vorm van hoofdpijn. Het beste zijn dan de homeopathische middelen (al willen de meeste huisartsen niet geloven dat deze werkelijk werken..) Van paracetamol weten onderzoekers inmiddels dat ze vaak hoofdpijn verergeren dus iets anders lijkt me zinvoller.
Misschien helpt het als je gaat letten op voedingsmiddelen die je eet ?? dan met name : kaas, chocola, koffie, noten, spijs, marsepein, pinda's, citrusvruchten.... hiervan is bekend dat deze hoofdpijn kunnen veroorzaken of dit zelfs verergeren (!).
Als de hoofdpijn echt niet te dragen is ga ik meestal zo donker mogelijk ergens liggen (lichten uit, handdoeken voor het raam, gordijnen dicht) en zet dan heeeeeel zachtjes de radio aan, dit geeft afleiding zodat ik dan niet aan de pijn denk. Voor mij helpt dit een beetje, maar ik weet dat veel mensen ook geen zachte muziek kunnen verdragen.
Hopelijk heb je iets aan hetgene wat ik heb gezegd...sterkte in ieder geval
quote:Iets sterkers dan een paracetamolletje is niet verkeerd hoor...
Op vrijdag 9 mei 2003 14:06 schreef robh het volgende:
Wat doen jullie dan als je er last van hebt? Paracetamolletje en naar bed?Ik heb het het vaakst snachts en dan moet ik echt uit bed want anders word ik gek..
oh en niet denken dat het daadwerkelijk helpt om met je hoofd tegen de muur te slaan of de haren uit je kop te trekken, de neiging is groot, maar het helpt echt niet.
Succes
Hier een lotgenoot, herken je verhaal helemaal. Ook qua sporten, als ik een aanval voel aankomen hoef ik dat dus echt niet te doen, dan lig ik weer tussen een paar uur en een paar dagen plat.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:03 schreef Muchacha20 het volgende:
verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |