abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14424074
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:55 schreef Jarno het volgende:
Jezus Kristus, anders klim je ff van je Open Source stokpaardje af. Je bent echt net een langspeelplaat die blijft hangen af en toe.
Geweldig goed beargumenteerd.

Maar goed, we spreken elkaar wel weer over vijf jaar, als MS hetzij een gedecimeerde schim is van wat het nu is, óf de gehele informatie- en communicatie technologie in de tang heeft en zo de misschien wel de machtigste speler op het wereldtoneel wordt. Want in mijn ogen kan het nog beide kanten op, maar zal het ook zeker één van die kanten zijn, en niet een tussenweg. Dat is waar ik bang voor ben...

pi_14425908
Hee daar is de prutser Jalu weer. Wan argument na wan argument. Misschien moet je is focussen op het feit dat windows nu met betere technieken de concurentie uit de markt kan drukken. De grote kracht even samegevat, WinFX en WinFS. De api is gewoon een grote stap voorwaarts aangezien deze compleet dynamisch draait. Je kunt dan bijvoorbeeld een lib die op dat moment in gebruik is door een apllicatie gewoon updaten. En het filesysteem is ook een grote stap voorwaarts.

Maarja, jij wordt niet gehinderd door enige kennis van zaken. Dus je gaat vast wel weer door flamen

[Dit bericht is gewijzigd door markvleth op 06-11-2003 11:43]

pi_14426158
quote:
Op donderdag 6 november 2003 11:34 schreef markvleth het volgende:
Hee daar is de prutser Jalu weer. Wan argument na wan argument. Misschien moet je is focussen op het feit dat windows nu met betere technieken de concurentie uit de markt kan drukken. De grote kracht even samegevat, WinFX en WinFS. De api is gewoon een grote stap voorwaarts aangezien deze compleet dynamisch draait. Je kunt dan bijvoorbeeld een lib die op dat moment in gebruik is door een apllicatie gewoon updaten.
Hier zou ik ook wel een paar leuke nadelen van kunnen noemen...
quote:
En het filesysteem is ook een grote stap voorwaarts.
Leg eens uit waarom dan? Ik zie eigenlijk vooral een soort veredelde doublespace, maar dan zonder de compressie. In ieder geval probeer ik er nuchter naar te blijven kijken en me niet te laten verleiden door de jubelende toon die sommige MS-aanhangers hierover ten toon spreiden.

Voorlopig is het allemaal toch alleen vapourware.

Maar je bent er zichtbaar blij om hè, dat je grote liefde MS alle gezonde concurrentie zou kunnen uitschakelen, en zo de van communicatie afhankelijke wereld volledig in bezit kan nemen.

Gefeliciteerd.

Wel typerend trouwens, dat je je argumenten zo nodig wederom moet bekrachtigen met persoonlijke aanvallen ipv. met steekhoudende argumenten. Goed opgelet bij de MS-FUD school...

[Dit bericht is gewijzigd door Jalu op 06-11-2003 11:56]

pi_14426722
Jou op persoonlijk vlak aanvallen is gewoon om jou taal te spreken, klaarblijkelijk trekt het je aandacht. Je bent daar immers zelf mee begonnen, ik gewoon zo vriendelijk daarin mee ta gaan.

Dus MCSE gecertificeerd persoon vind dat je jezelf niet moet laten meeslepen in de MS wereld... Grappig

Al jou post hebben gewoon domweg van technnische aard geen inhoud wat simpelweg een huis tuin en keuken beheerdertje impliceerd met een hoog "klok-klepel" gehalte.

En dan nog de benodigde toekomst ramp scenario's en Jalu's nuttelose post is weer compleet. In plaats van daarover te filisoferen zou je ook is een vak kunnen gaan leren.

pi_14427906
quote:
Op donderdag 6 november 2003 12:07 schreef markvleth het volgende:
Jou op persoonlijk vlak aanvallen is gewoon om jou taal te spreken, klaarblijkelijk trekt het je aandacht. Je bent daar immers zelf mee begonnen, ik gewoon zo vriendelijk daarin mee ta gaan.

Dus MCSE gecertificeerd persoon vind dat je jezelf niet moet laten meeslepen in de MS wereld... Grappig

Al jou post hebben gewoon domweg van technnische aard geen inhoud wat simpelweg een huis tuin en keuken beheerdertje impliceerd met een hoog "klok-klepel" gehalte.

Goh, denk je dat? Je vindt jezelf een geweldige vent, hè?
quote:
En dan nog de benodigde toekomst ramp scenario's en Jalu's nuttelose post is weer compleet. In plaats van daarover te filisoferen zou je ook is een vak kunnen gaan leren.
Kijk alleen eens naar de spelfouten in je eigen posting, voordat je conclusies trekt over mijn werk-en denkniveau op basis van het feit dat ik jouw mening niet deel.

Ik vind minstens zoveel klok-klepel gehalte in jouw kennis over alternatieve OS'en. Bij jou is het alleen MS wat de klok slaat. Beetje kortzichtig.

[Dit bericht is gewijzigd door Jalu op 06-11-2003 12:51]

donderdag 6 november 2003 @ 12:55:54 #81
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_14428037
Hmz, begint hier nou wel een flame-topic te lijken...
Lees de FAQ eens jongens

Moddergooien doe je maar ergens anders.

So we just called him Fred
  donderdag 6 november 2003 @ 12:56:06 #82
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_14428042
Jalu, je begint op cigarman te lijken en dat is géén goed teken.

Dit is het 2e topic over Longhorn dat dichtgaat, ik hoop dat jullie in nummer 3 (als die er al komt) normaler kunnen doen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')