quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 11:27 schreef _GdR_ het volgende:[..]
plaatje heet: windows_lonhorn_desktop.jpg
post is plaatje van de 'rechte' versie aub dan?
quote:Ja, dat is dus niet Longhorn maar een 'theme' wat iemand Longhorn heeft genoemd.
Op vrijdag 9 mei 2003 11:17 schreef _GdR_ het volgende:
als dit de nieuwe windows wordt dan hoef ik het echt niet te hebben.
gatverdamme dat ziet er toch niet uit?
doet me denken aan dat schrale programmaatje 'winblows'
quote:dan is dat ook een XP theme want links boven in de hoek staat toch duidelijk windowsXP
Op vrijdag 9 mei 2003 11:29 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
[afbeelding]
longhorn 0wnt
quote:Nee, je bent niet achterlijk en nee het is geen XP theme
Op vrijdag 9 mei 2003 11:48 schreef _GdR_ het volgende:dan is dat ook een XP theme want links boven in de hoek staat toch duidelijk windowsXP
of ben ik nu achterlijk...
Longhorn is pas in Alpha, dat houdt in dat er nog geen gehele GUI klaar is, tot die tijd 'lenen' de developers links en rechts zaken van XP om een werkend OS te hebben.
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 11:50 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Nee, je bent niet achterlijk en nee het is geen XP theme
Longhorn is pas in Alpha, dat houdt in dat er nog geen gehele GUI klaar is, tot die tijd 'lenen' de developers links en rechts zaken van XP om een werkend OS te hebben.
mja het enige wat me aanstaat van die screen is toch echt dat Ubergeile klokkie rechts in het midden.
voor de rest vind ik het een opgevoerde XP.
mja in 2005 is unix toch meer uitgebreider en gebruiksvriendelijker dan van wat het nu is. en waarschijnlijk ook aantrekkellijker vor bedrijven en desktops. mja misschien ook niet.
quote:LoL, doh
Op vrijdag 9 mei 2003 11:17 schreef _GdR_ het volgende:
als dit de nieuwe windows wordt dan hoef ik het echt niet te hebben.
gatverdamme dat ziet er toch niet uit?
doet me denken aan dat schrale programmaatje 'winblows'
quote:Het interressanste is uiteraard dan ook niet de interface, maar eerder WinFS. Dat brengt heel veel gebruikers gemak met zeg mee, voorbeelden:
Op vrijdag 9 mei 2003 11:54 schreef _GdR_ het volgende:
gelukkig ben ik niet achterlij kdanmja het enige wat me aanstaat van die screen is toch echt dat Ubergeile klokkie rechts in het midden.
mja in 2005 is unix toch meer uitgebreider en gebruiksvriendelijker dan van wat het nu is. en waarschijnlijk ook aantrekkellijker vor bedrijven en desktops. mja misschien ook niet.
quote:Oh dat klokje kan nu al, er zijn al programmaatjes die de sidebar van Longhorn perfect nadoen.
Op vrijdag 9 mei 2003 11:54 schreef _GdR_ het volgende:
gelukkig ben ik niet achterlij kdanmja het enige wat me aanstaat van die screen is toch echt dat Ubergeile klokkie rechts in het midden.
Um..Unix? Mischien Linux maar zelfs dat acht ik niet erg waarschijnlijk.
quote:Ben benieuwd hoeveel patches er komen voor dit geintje zodat het weer dicht zit
Op vrijdag 9 mei 2003 11:58 schreef markvleth het volgende:[..]
Het interressanste is uiteraard dan ook niet de interface, maar eerder WinFS. Dat brengt heel veel gebruikers gemak met zeg mee, voorbeelden:
- Sneller zoeken
- gerelateerd zoeken
- naam bestand wijzigen ook al is het ingebruik
- bestand verwijderen ook al is het in gebruik (zonder crashen)
- Alle bestanden worden verwijderd bij een uninstal
- programma backuppen en terug te plaatsen zonder register problemen
- netwerk uitwisseling is transparant
- en zo kan ik wel even doorgaan...
quote:Je liegt! Ik zal eens even kijken of ik met mn xp precies hetzelfde kan nadoen.. Je hebt SmartBarXP BETA4.4 geinstalleerd en een Longhorn theme. Blaaaat.. ff pic maken..
Op vrijdag 9 mei 2003 11:50 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Nee, je bent niet achterlijk en nee het is geen XP theme
quote:Ik denk dat dat best meevalt, het is gewoon database gebaseerd...
Op vrijdag 9 mei 2003 12:01 schreef nossio het volgende:[..]
Ben benieuwd hoeveel patches er komen voor dit geintje zodat het weer dicht zit
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 12:01 schreef nossio het volgende:[..]
Ben benieuwd hoeveel patches er komen voor dit geintje zodat het weer dicht zit
quote:Maak dan ook even een pic met de Longhorn Visual Preferences er bij?
Op vrijdag 9 mei 2003 12:01 schreef IAMUSEMUSE het volgende:Je liegt! Ik zal eens even kijken of ik met mn xp precies hetzelfde kan nadoen.. Je hebt SmartBarXP BETA4.4 geinstalleerd en een Longhorn theme. Blaaaat.. ff pic maken..
Inderdaad, blaat, blij dat je het zelf al zegt
Edit: Dit is een artikel met screens van Longhorn 4015:
http://www.winsupersite.com/reviews/longhorn_4015.asp
[Dit bericht is gewijzigd door Tijger_m op 09-05-2003 12:11]
quote:Volgens mij ook. Ik heb dat theme namelijk al HEEL erg lang. Dat blauwige theme toch he ? Ik heb XP Pro draaien met ThemeXP geinstalleerd, en ook dat Longhorn theme kan ik zo aanzetten. Installeer dan ook nog die smartbar met dat klokje. Longhorn desktopje en klaar....tis net alsof je Longhorn hebt draaien. Ik kan het strax thuis wel aanzetten, dan post ik wel ff een pic (nou weet ik niet hoe dat moet maar oke).
Op vrijdag 9 mei 2003 12:01 schreef IAMUSEMUSE het volgende:[..]
Je liegt! Ik zal eens even kijken of ik met mn xp precies hetzelfde kan nadoen.. Je hebt SmartBarXP BETA4.4 geinstalleerd en een Longhorn theme. Blaaaat.. ff pic maken..
Er is idd al wel een Alpha versie of zo van Longhorn uit al een hele tijd. build.4.0.0.8 of zo. Dat ding bleek echter bij navraag totaal niet stabiel te zijn dus heb ik ook niet geleeched.
Maar met XP kun je Longhorn perfect namaken hoor
quote:Klopt, maar dat maakt het nog geen Longhorn en wees maar blij ook
Op vrijdag 9 mei 2003 12:07 schreef CoolGuy het volgende:Maar met XP kun je Longhorn perfect namaken hoor
quote:Idd
Op vrijdag 9 mei 2003 12:12 schreef Tijger_m het volgende:[..]
Klopt, maar dat maakt het nog geen Longhorn en wees maar blij ook
En je bent trouwens vergeten alle icons van Longhorn te installeren. Je hebt nog de standaard XP icons. Kijk maar effe naar mn netwerk omgevings icon. En trouwens dat visual preferences menutje kan je heel simpel installeren met een programmatje dat "Object Desktop" heet. *kuch* Ik kan wel effe het bestandje uppen waar alle Longhorn icons in staan? is zo'n shell bestandje.
[Dit bericht is gewijzigd door IAMUSEMUSE op 09-05-2003 12:24]
quote:ik heb het...
Op vrijdag 9 mei 2003 12:23 schreef _GdR_ het volgende:
ik wil ook longhorn...http://www.winsupersite.com/images/reviews/4015_151.png
quote:google met
Op zaterdag 10 mei 2003 00:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er riep iemand net dat ie build 4800 had. Vergist ie zich niet met build 4008. Build 4015 is zo ongeveer de laatst uitgelekte release.
code:geeft 0 hits. hij lult dus uit zijn nek.longhorn "build 4800"
quote:Ik denk dat je op de post van mij doelt, maar daar staat toch echt 4.0.0.8 hoor
Er riep iemand net dat ie build 4800 had. Vergist ie zich niet met build 4008. Build 4015 is zo ongeveer de laatst uitgelekte release.
quote:800 builds is ongeveer het verschil tussen Windows 2000 en XP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |