quote:boeien als het een ripoff is! als het maar lekker klinkt toch?
Op donderdag 8 mei 2003 21:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
over Epica gesproken: ik hoorde vorige week bij Aardschok op Kink Fm een interview met de ex-zangeres van Sahara Dust en Trial of Tears. Ze zei dat Epica alleen om het terugpakken van After Forever draaide. Okay, denk ik dan. Maar toen ik een nummer van Epica hoorde wist ik wel wat ze precies bedoelde. Wil Epica evenveel platen verkopen als After Forever dan moeten ze wel met een ander kunstje komen. Dit is gewoon een rip-off... maar aan de andere kant, het gebeurt steeds vaker in die scene.
quote:Zo had je ook een band aan het einde van de jaren negentig die de muziek van Metallica maakte als ze na the Black Album nog agressief zounden hebben geklonken. Am I Blood heten ze geloof ik.
Op donderdag 8 mei 2003 21:30 schreef elmarz het volgende:[..]
boeien als het een ripoff is! als het maar lekker klinkt toch?
ik vind Hoobastank net zo leuk als Incubus en The Haunted net zo vet als Slayer.....being a ripoff isn't all that bad
quote:mja, echt een rip-off is het niet. Het is namelijk gewoon dezelfde muziek die die knakker met After Forever ook al maakte. De rest van AF wilde een iets andere kant op heb ik begrepen, en hij wilde juist op die weg door.
over Epica gesproken: ik hoorde vorige week bij Aardschok op Kink Fm een interview met de ex-zangeres van Sahara Dust en Trial of Tears. Ze zei dat Epica alleen om het terugpakken van After Forever draaide. Okay, denk ik dan. Maar toen ik een nummer van Epica hoorde wist ik wel wat ze precies bedoelde. Wil Epica evenveel platen verkopen als After Forever dan moeten ze wel met een ander kunstje komen. Dit is gewoon een rip-off... maar aan de andere kant, het gebeurt steeds vaker in die scene.
quote:ow ja.. dat klopt
Op donderdag 8 mei 2003 21:35 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Cool....
Maar ik bedoelde er eigenlijk het laatste album van Kamelot mee...
Ach ja als het maar over metal gaat he!
quote:als After Forever slim is dan doen ze wat aan hun sound ja. Maar niet te veel uiteraard.
Op donderdag 8 mei 2003 21:40 schreef Tokus het volgende:[..]
mja, echt een rip-off is het niet. Het is namelijk gewoon dezelfde muziek die die knakker met After Forever ook al maakte. De rest van AF wilde een iets andere kant op heb ik begrepen, en hij wilde juist op die weg door.
Ik ben het wel met je eens dat het gewoon iets teveel hetzelfde klinkt, dat het eigenlijk niet leuk is
quote:Nou volgens de recensies is dit het beste album tot nu toe!!! Ik ben 't helemaal met ze eens, maar ik vond " siége perilous " ook geweldig btw!
Op donderdag 8 mei 2003 21:57 schreef Seborik het volgende:
Lijkt die Kamelot op hun eerdere albums?
Oh ja vet he 31 mei, ik ga zeker (BIEBOB roeleert) symphorce ook te gek... Ik ga morgen naar sun caged en EVERGREY in de BIEBOB, dan neem ik meteen een haffel kaartjes mee voor eind mei! c u there
quote:Idd. Dat hebben Yokozuna en ik nog een beetje zitten bespreken, volgens mij was ze echt zat
over Epica gesproken: ik hoorde vorige week bij Aardschok op Kink Fm een interview met de ex-zangeres van Sahara Dust en Trial of Tears.
quote:rofl!
Op vrijdag 9 mei 2003 00:01 schreef Witchfynder het volgende:
[Forum Inquisitie]Metalheads Unite CXXXIII: Three Ways To Epica
[/Forum Inquisitie]
Ketterij!
28 mei komt in Rocks (in enschede) een Grindcore band nog meer mensen die daar naar toe gaan
quote:We lie in the shadows.
Op vrijdag 9 mei 2003 00:02 schreef ThE_ED het volgende:[..]
rofl!
En nou gauw offline gaan heh? Some inquisition..
quote:Kom er vandaan en doe gewoon. Stomme inquisitions altijd. Verpesten meteen je ochtendhumeur
Op vrijdag 9 mei 2003 10:30 schreef Witchfynder het volgende:[..]
We lie in the shadows.
( )
quote:Het is ook het enige album dat ik van ze heb, maar ik vind het echt een top album. Lekkere muziek, toch maar eens meer Kamelot CDs halen
Op donderdag 8 mei 2003 23:57 schreef Perfect_Survivor het volgende:[..]
Nou volgens de recensies is dit het beste album tot nu toe!!! Ik ben 't helemaal met ze eens, maar ik vond " siége perilous " ook geweldig btw!
quote:Ever heard of Google?
Op vrijdag 9 mei 2003 08:59 schreef Pakspul het volgende:
Weet iemand zow hier de website van EHBO ? (enschedese headbangers organisatie)28 mei komt in Rocks (in enschede) een Grindcore band nog meer mensen die daar naar toe gaan
Vooruit dan maar: http://www.student.utwente.nl/~ehbo/index2.html
quote:Laat ED of Witchfynder het nou eens doen
Op donderdag 8 mei 2003 21:16 schreef Perfect_Survivor het volgende:
I did it, finally (or maybe not)....
quote:-Zat
Idd. Dat hebben Yokozuna en ik nog een beetje zitten bespreken, volgens mij was ze echt zat
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 09-05-2003 13:29]
quote:Stel je niet zo ongelooflijk aan.
Op vrijdag 9 mei 2003 13:27 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Laat ED of Witchfynder het nou eens doen
quote:Neem het niet zo serieus. Als ik serieus meende had ik mezelf er ook wel bijgezet
Op vrijdag 9 mei 2003 13:29 schreef Seborik het volgende:[..]
Stel je niet zo ongelooflijk aan.
quote:Onzin voor je leven!
Op vrijdag 9 mei 2003 13:30 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Neem het niet zo serieus. Als ik serieus meende had ik mezelf er ook wel bijgezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |