sinds mijn 14e ongeveer heb ik de rest laten doen met dat witte spul ipv amalgaan omdat het gewoon mooier staat, mochten die lelijke zilvere dingen er eens uit pleuren dan vervang ik die ook
Knuffie
quote:Klopt. Een vriendin van me die MS heeft vertelde me dat laatst. Het is dan ook bekend dat amalgaan een slechte invloed op MS kan hebben, hoewel ook dat weer door artsen wordt betwist. Zij heeft in ieder geval wel een toename van klachten sinds ze een paar amalgaanvullingen heeft gekregen, en laat ze deze week vervangen. Zeker weten of er een relatie bestaat, maar ze neemt liever het zekeren voor het onzekere....
Op 30 januari 2001 22:40 schreef fokje het volgende:
Ik heb begrepen dat in sommige landen amalgaamvulligen verboden zijn...(weet ik niet 100% zeker).
Op 01 februari 2001 21:25 schreef Taxman het volgende:
De 13e is het zover, en de 22e is de laatste/4e behandeling. Hoop dat mijn zenuwen iets minder gevoelig zijn dan die van jou Knuffie ;-)
Ik zal mijn ervaringen posten.
Downer, zet jezelf gewoon voor het blok en máák die afspraak. Dan ben je op redelijk korte termijn van die vervelende tandartsbehandelingen af. Hoe vervelend de overige gevolgen genoemd in dit topic ook mogen zijn, als het bij mij de klachten al iets verminderd ben ik al blij.
Downer, wat zijn jouw klachten eigenlijk? En geeft de drukte op je werk niet te denken, of is dat juist prettig voor je? Kun je niet een "goede" tandarts iets uit de buurt vinden?
[Dit bericht is gewijzigd door Taxman op 04-02-2001 22:20]
quote:Speciaal een bloemetje voor jou!
Op 07 februari 2001 21:15 schreef Downer het volgende:
Knuffie, Dankzij jullie reacties hoor! Het was nou net dat ene duwtje dat ik nodig had!
Gewoon ff flinke meid zijn
Knuffie is ook flinke meid geweest maar was wel blij met verdovingen
quote:Hoi Downer,
Op 30 januari 2001 00:17 schreef Knuffie het volgende:
Oh ja vergeet ik nog te vertellen, als je dit laat doen zijn je vullingen wel een paar maanden (kan tot een 1 jaar) ZEER gevoelig! Bij warmte en kou.En vraag je tandarts voor een hoover nog iets, dat is een soort condoom die hij om je kies doet om het amalgaan op te vangen bij het boren! Anders krijg je die troep nog binnen!
quote:Aah Knuffie, bedoel je dat met het "condoom"
Op 10 februari 2001 17:29 schreef Knuffie het volgende:
Hoi Downer,
Zo heet dat ding dus, is niet leuk hoor zo'n ding! Een heel gepruts om die om je kiezen te krijgen! Veel sterkte!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Zelfs dat is moeilijk met zo'n ding in je mond!!!!!! Ik denk dat je na de behandeling denkt : Jeetje, dat mijn mond zo ver open kan?
Op 10 februari 2001 21:47 schreef Downer het volgende:
Aah Knuffie, bedoel je dat met het "condoom"
Ik heb geen idee hoe het er uitziet maar bedankt voor de waarschuwing.
Ellendig vind ik het altijd, dat gepiel in je mond. Vooral als ze je dan ook nog steeds wat vragen. Lekker makkelijk, meer dan "huh huh" kun je meestal toch niet uitbrengen
quote:Nou, het wordt steeds spannender, brrrr.
Op 10 februari 2001 21:50 schreef Knuffie het volgende:
Zelfs dat is moeilijk met zo'n ding in je mond!!!!!! Ik denk dat je na de behandeling denkt : Jeetje, dat mijn mond zo ver open kan?
Harstikke goed van jullie, de pijn van de behandelingen valt gelukkig mee he?
Enne het wordt beter en mooier
Heb net het van de tandarts geleende boekje van Roy Martina "Leven zonder zuivel" teruggegeven. Het zette me wel aan het denken dat de mens de enige is die na de moedermelk, nog melk drinkt. Grappig dat jij gestopt bent met de zuivel/kaas. Ik zal in ieder geval fors minderen met de - melk en aanverwante zaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |