Op Lowlands was dat dus (het grotendeels ontbreken ervan) de oorzaak dat ik de show nogal flauw vond, afgezien van de brakke geluidkwaliteit. En omdat het publiek die nieuwe nummers ook niet kende was er weinig sprake van enige publieksparticipatie. Hopelijk gaat dat in de Paradiso anders zijn, ik heb mijn kaartje net gehaaldquote:Op woensdag 27 oktober 2004 15:10 schreef methodmich het volgende:
Dat laatste is imo cruciaal voor het welslagen van de shows.
Ow damn. Ik wil zo graag maar ik kan gewoon nietquote:Op woensdag 10 november 2004 18:05 schreef nein het volgende:
OK..hier maar even:
Ik heb 2 tickets te koop voor 30 euro (samen) voor soulwax in de 013 tilburg morgen (donderag)! Kan er zelf niet meer heen![]()
damn it!quote:Op woensdag 10 november 2004 19:50 schreef Razzerr het volgende:
[..]
Ow damn. Ik wil zo graag maar ik kan gewoon niet![]()
De recensies gelezen zekerquote:Op woensdag 10 november 2004 18:05 schreef nein het volgende:
OK..hier maar even:
Ik heb 2 tickets te koop voor 30 euro (samen) voor soulwax in de 013 tilburg morgen (donderag)! Kan er zelf niet meer heen![]()
hehe nee, ik ga de 23e nog steeds..maar ik kan helaas niet morgenquote:Op woensdag 10 november 2004 23:25 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
De recensies gelezen zeker
Ongeacht de slechte recensies vond ik het vanavond in de paradiso best ok hoor, niet top maar zeker niet slecht.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:25 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
De recensies gelezen zeker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |