pfff keb er helemaal NIETS van gemerkt!!!!!!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat zijn die gasten live bizar SLECHT zeg,.
Maar goed, het was hun 7de optreden in 3 jaar.. Go figure..
Tegenvallen is niet het goede woord, ik vind hem anders maar oke!quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:17 schreef DaisyDuke het volgende:
Waren mijn verwachtingen nou zo (te) hoog, of vinden jullie de nieuwe Soulwax ook zo tegenvallen?
Hmm, ik weet het niet, de verwachten waren inderdaad erg hoog zoals daisy aangaf, misschien heeft dat ze toch de das om gedaan, ik weet geen verkoopcijfers maar ik ben best tevreden met het laatste album, als zal hij niet mijn top 10 halen van 2004. Het optreden was imho redelijk, ze hadden last van slecht geluid en daarom speelde ze korter als gepland (denk ik)quote:Op maandag 13 september 2004 17:27 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Gezien de aandacht voor dit topic (het loopt niet bepaald storm hier) lijkt me dat de media het circus rond de broertjes misschien een beetje te veel opgeblazen heeft in de afgelopen tijd. Het lolwlandsoptreden schijnt ook al niet bijster spectaculair te zijn geweest .
Soulwax is heel anders dan de DJ-sets....! Soulwax is gewoon live poprock muziek.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:05 schreef Weakling het volgende:
Cool. AMN is idd niet de plaat geworden die ik en zo te lezen velen met mij ervan verwacht hadden, maar ik ga ze denk ik maar eens op "d'n elfde van d'n elfde" zien in 013. Als Soulwax live vast interessanter dan als 2ManyDJs, want dat vond ik me een partij saai ... bleh.
Goh dat had ik nooit verwacht ondanks dat ik de platen van zowel Soulwax als 2ManyDJs goed kenquote:Op dinsdag 14 september 2004 20:27 schreef nein het volgende:
[..]
Soulwax is heel anders dan de DJ-sets....! Soulwax is gewoon live poprock muziek.
Kheb ze eens gezien ten tijde van hun eerste plaat en toen vond ik ze errug goed! Heb Any Minute Now en vind 'm leuk, beetje Beck, beetje Vlaams, soms beetje meer van hetzelfde. Maar je, verwachtingen zijn hoogespannen na zoveel jaar, dus dat ligt aan mij. Ik luister 'm regelmatig en vind NY excuse erg grappig. Wist je dat ze dezelfde ghost track stunt hebben gedaan als bij Much Against Everyone's Advice?quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:05 schreef Weakling het volgende:
...Als Soulwax live vast interessanter dan als 2ManyDJs, want dat vond ik me een partij saai ... bleh.
En als bij de 2ManyDJs plaat? Cool!quote:Op woensdag 15 september 2004 22:32 schreef Kirke het volgende:
Wist je dat ze dezelfde ghost track stunt hebben gedaan als bij Much Against Everyone's Advice?
Is dat niet juist een pré. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
Het lijkt niet meer op Soulwax zoals ik die verwacht, dat is het vooral.
Meer nummers in de trant van A Ballad To Forget en gewoon iets wat meer leek op MAEA. Niet al die dance-meuk.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:21 schreef turnpike het volgende:
[..]
Is dat niet juist een pré. Je verwacht het niet.
Ik ben juist onder de indruk, maar dat kan ook aan de nieuwigheid liggen en de overdaad aan releases die in mijn oren te zeer op elkaar lijken.
Just out of curiosity, wat had je dan van Soulwax verwacht ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |