Weet iemand wat meer over de plannen van Soulwax? Ik luister nu een paar maanden naar hun muziek en ik vind het echt fantastisch! Ik heb gehoord dat ze bezig zijn met een nieuwe cd en dat ze misschien ook weer gaan touren, als ze dit gaan doen MOET ik daar natuurlijk bij zijn.
Anyway, wat vinden de mensen hier van deze Belgische formatie? En (als je de band kent) wat is de beste song van hun volgens jullie?
Ik hoop eigenlijk dat ze naar lowlands komen, dan heb ik tenminste een reden om daarheen te gaan
maar een collega van mij vertelde dat
het eigenlijk heel geaccepteerd is in belgie
dat een rock groep ook dance muziek maakt
ik ben gewent om bands in hokjes te plaatsen ;-)
quote:Er zit een verschil tussen Soulwax en 2 Many Dj's...
Op woensdag 20 augustus 2003 19:51 schreef baukel het volgende:
op hun site staan allemaal toffe mixen ;-)maar een collega van mij vertelde dat
het eigenlijk heel geaccepteerd is in belgie
dat een rock groep ook dance muziek maakt
ik ben gewent om bands in hokjes te plaatsen ;-)
quote:Het is natuurlijk ook geen echte rock
Op woensdag 20 augustus 2003 19:57 schreef baukel het volgende:
maar toch, dat is opzich ook wel apart toch?dat leden van een rockband ook dance maken? ;-)
Zowel hun 'rockmuziek' als hun 'dancemuziek' zijn sterk geïnspireerd door de jaren 80. Het is hoog tijd voor een nieuwe Soulwax-cd van de heren Dewaele. Ik heb zeer hoge verwachtingen voor het volgende album, waar Soulwax naar verluidt inmiddels mee begonnen is... dat roepen ze echter al 1,5 jaar.
Ik las laatst ergens dat er in bootlegvorm deel 1 tm 7 van As Heard On Radio Soulwax (cd van 2 many dj's) in omloop zijn? Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten... ik ben nog niets tegen gekomen, zou het wel heeeeeel graag willen hebben, als het bestaat.
quote:Dat zei ik ja.............:)
Op woensdag 1 oktober 2003 19:57 schreef Quistnix het volgende:
uit betrouwbare bron (een vriendin van een vriendin van de bandleden) heb ik vernomen dat de nieuwe cd eind dit jaar in de winkels zal liggen..
quote:* Stokvis doet een vrolijk dansje met een dikke glimlach op zijn gezicht
Op woensdag 1 oktober 2003 19:57 schreef Quistnix het volgende:
uit betrouwbare bron (een vriendin van een vriendin van de bandleden) heb ik vernomen dat de nieuwe cd eind dit jaar in de winkels zal liggen..
Als ie dan tenminste al uit is, ze mogen hun website ook wel eens updaten trouwens!
quote:voorals nog geen cd bekend naar mijn weten!
Op dinsdag 2 december 2003 19:52 schreef Venkman het volgende:
Ook freerecordshop maakt melding van de komst van een nieuwe cd in 2003 maar volgens mij is hij er nog niet![]()
PS zelfde Venkman van ftd?? Zo ja, dan ben ik de man die jouw morgen gelukkig gaat maken
[Dit bericht is gewijzigd door bigshadow op 02-12-2003 20:13]
quote:mee eens!!!
Op donderdag 8 mei 2003 16:46 schreef Frits het volgende:
Die is zeker goed!Ik vind zelf Proverbial Pants hun beste nummer!
quote:Dat op die FRS-site staat er al dik een jaar... nee, mijn laatste info is dat de cd rond april/mei volgend jaar uitkomt... net op tijd voor het festival seizoen...
Op dinsdag 2 december 2003 19:52 schreef Venkman het volgende:
Ook freerecordshop maakt melding van de komst van een nieuwe cd in 2003 maar volgens mij is hij er nog niet![]()
quote:Euh... JunkieXL metal? Zullen we het bigbeat noemen?
Op zondag 24 augustus 2003 17:17 schreef 2nuts het volgende:
hoezo appart? Junkie XL, deed vroeger metal, Faithless is een Dance band, en zo kan ik er nog wel meer opnoemen
quote:Tom Holkenborg (alias JXL) heeft wel degelijk industrial (metal) gemaakt, namelijk met Nerve... inderdaad was dit voordat hij 'bigbeat' ging maken onder de naam junkie xl....
Op dinsdag 2 december 2003 21:24 schreef LostFormat het volgende:[..]
Euh... JunkieXL metal? Zullen we het bigbeat noemen?
quote:cancer of choice is een superplaat en het valt mij altijd erg op dat het veel latere fat of the land van the prodigy er zo op lijkt. kan toeval zijn maar volgens mij is dat dus geen toeval. iets met gemeenschappelijke vrienden in zwitserland ofzo geloof ik.
Op dinsdag 2 december 2003 22:03 schreef DaisyDuke het volgende:[..]
Tom Holkenborg (alias JXL) heeft wel degelijk industrial (metal) gemaakt, namelijk met Nerve... inderdaad was dit voordat hij 'bigbeat' ging maken onder de naam junkie xl....
quote:Zeker dezelfde en ja, je hebt me heel gelukkig gemaakt
Op dinsdag 2 december 2003 20:08 schreef bigshadow het volgende:[..]
voorals nog geen cd bekend naar mijn weten!
PS zelfde Venkman van ftd?? Zo ja, dan ben ik de man die jouw morgen gelukkig gaat maken
quote:graag gedaan, klein wereldje achteraf he!
Op woensdag 3 december 2003 17:45 schreef Venkman het volgende:[..]
Zeker dezelfde en ja, je hebt me heel gelukkig gemaakt
quote:Yep dat klopt, dat is toch die mixcompilatie's van zo'n 40 nummers in 70 minuten, ik heb er 1 uit Engeland
Op vrijdag 22 augustus 2003 22:13 schreef XL het volgende:[..]
Het is natuurlijk ook geen echte rock
Zoals 2 many DJ's geen echte dance isZowel hun 'rockmuziek' als hun 'dancemuziek' zijn sterk geïnspireerd door de jaren 80. Het is hoog tijd voor een nieuwe Soulwax-cd van de heren Dewaele. Ik heb zeer hoge verwachtingen voor het volgende album, waar Soulwax naar verluidt inmiddels mee begonnen is... dat roepen ze echter al 1,5 jaar.
Ik las laatst ergens dat er in bootlegvorm deel 1 tm 7 van As Heard On Radio Soulwax (cd van 2 many dj's) in omloop zijn? Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten... ik ben nog niets tegen gekomen, zou het wel heeeeeel graag willen hebben, als het bestaat.
Maar zag er laatst ook 1 in hengelo liggen, bij free record shop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |