Weet iemand wat meer over de plannen van Soulwax? Ik luister nu een paar maanden naar hun muziek en ik vind het echt fantastisch! Ik heb gehoord dat ze bezig zijn met een nieuwe cd en dat ze misschien ook weer gaan touren, als ze dit gaan doen MOET ik daar natuurlijk bij zijn.
Anyway, wat vinden de mensen hier van deze Belgische formatie? En (als je de band kent) wat is de beste song van hun volgens jullie?
Ik hoop eigenlijk dat ze naar lowlands komen, dan heb ik tenminste een reden om daarheen te gaan
maar een collega van mij vertelde dat
het eigenlijk heel geaccepteerd is in belgie
dat een rock groep ook dance muziek maakt
ik ben gewent om bands in hokjes te plaatsen ;-)
quote:Er zit een verschil tussen Soulwax en 2 Many Dj's...
Op woensdag 20 augustus 2003 19:51 schreef baukel het volgende:
op hun site staan allemaal toffe mixen ;-)maar een collega van mij vertelde dat
het eigenlijk heel geaccepteerd is in belgie
dat een rock groep ook dance muziek maakt
ik ben gewent om bands in hokjes te plaatsen ;-)
quote:Het is natuurlijk ook geen echte rock
Op woensdag 20 augustus 2003 19:57 schreef baukel het volgende:
maar toch, dat is opzich ook wel apart toch?dat leden van een rockband ook dance maken? ;-)
Zowel hun 'rockmuziek' als hun 'dancemuziek' zijn sterk geïnspireerd door de jaren 80. Het is hoog tijd voor een nieuwe Soulwax-cd van de heren Dewaele. Ik heb zeer hoge verwachtingen voor het volgende album, waar Soulwax naar verluidt inmiddels mee begonnen is... dat roepen ze echter al 1,5 jaar.
Ik las laatst ergens dat er in bootlegvorm deel 1 tm 7 van As Heard On Radio Soulwax (cd van 2 many dj's) in omloop zijn? Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten... ik ben nog niets tegen gekomen, zou het wel heeeeeel graag willen hebben, als het bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |