abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 mei 2003 @ 16:24:46 #1
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_10300195
Ik vindt the get up kids super vette muziek met wie kan ik die mening delen?
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  donderdag 8 mei 2003 @ 16:26:03 #2
51317 OLP_Moose
de eclectische eland
pi_10300230
Ze zijn zeker niet slecht.
Happiness... is not a fish that you can catch
pi_10300292
die nieuwe CD is alleen heel erg commercieel...alle nummers zouden zo in de top 12 kunnen staan....dat is dan wel weer jammer.
pi_10304084
Ken alleen Action & Action van hun, zal is wat meer nummers van hun luisteren
pi_10304583
Action & Action is wel een leuke single ja maar vond ze een paar maanden geleden in de melkweg wel ERG saai

[Dit bericht is gewijzigd door wendydependie op 09-05-2003 19:18]

pi_10314873
ja the get up kids zijn leuk!
vooral het schattige liedje valentine!

trouwes wist u dat the get up kids de
inspiratiebron zijn van Mark Hoppus!
inderdaad die van blink182 !!!!

Lifestyle of the rich and famous!
pi_10315508
four minute mile is een wijze cd....

mooiste nr (staat niet op die plaat) is Central Standard
Time

pi_10315813
action & action ik heb ze een paar jaar terug in de 3fm tent gezien, op pinkpop, ik vind ze best wel leuke liedjes maken, niet allemaal (ik vind het laatste album ook niet zo geweldig), maar wel erg luisterbaar
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_10326377
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 16:28 schreef cleany het volgende:
die nieuwe CD is alleen heel erg commercieel...alle nummers zouden zo in de top 12 kunnen staan....dat is dan wel weer jammer.
Ow, wat erg. . Nu mag je het niet meer leuk vinden, dan ben je geen alto meer... Vreselijk, muziek die in de top 40 staat. .
pi_10326487
alto? bestaat dat nog? enne dat is dus iemand als ie niet van commercieelklinkende muziek houd? hupsakeej daar gaan jullie weer
pi_14715992
Als dit een Amerikaans forum was geweest dan waren er nu zeker al een paar honderd Get up Kids topics geweest

De beste mannen zijn immens groot in de U.S.A.. Net zoals soortgelijke bands als:

Jimmy eat world
Thursday
Ataris
Jets to Brazil
Dashboard Confessional
A New found glory

etc etc etc.. Gelukkig rent Nederland niet al te hard mee met de 'emo-hype' die nu al een paar jaar bljft duren in de VS (overigens zit er best wel wat goeds tussen, maar ook heel veel zeikerige jankmuziek)

Get up kids zijn best lekker op zijn tijd

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 18 november 2003 @ 22:57:22 #12
46548 againstthegrain
Fill in the blanks
pi_14743662
Up! up! up! met The Get up kids

Erg leuke band. Wordt tijd voor een nieuw album lijkt me...
Als het maar niet te veel op de New Amsterdams gaat lijken, dat is me echt veel te soft.

pi_14755440
ik waardeer, heb al een cds en het beste werk is toch wel four minute mile en die cd waar de twee minis op staan.

De laatste is idd wat minder maar die heb ik alleen al gekocht voor walking on a wire, wow wat een prachtnummer

pi_14837645
Die nieuwe cd heb ik niet gehoord, en afgaand op wat bekenden zeggen mis ik er niet veel aan. In de Melkweg een paar maanden geleden waren die nieuwe songs ook minder.
Yeah, my dirty black summer... OEH!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')