quote:Dat soort idioten hoef ik helemaal niet in het Nederlandse leger. Dus, doe die aanklacht maar.
Op donderdag 8 mei 2003 14:53 schreef Mikkie het volgende:
Nu nog kijken voor een aanklacht. Maar als hij dat doet, kan de dader z'n militaire carriere wel vergeten...want we hadden gehoord dattie in t leger zit en net uit afghanistan terug was. Maar met dit soort delicten wordt je meteen uit het leger geflikkerd... is ook weer zoiets...staat niet helemaal in verhouding...vandaar de twijfel...
quote:Kosovaar onthooft in Übach-Palenberg zijn schoonzu
Op donderdag 8 mei 2003 15:06 schreef ChillyWilly het volgende:
Aan de andere kant, als je hem klappen had gegeven dan had je niet met je aanklacht aan hoeven komen. Nu kan je hem pas raken waar het echt pijn doet...
ideetje misschien voor met die meid van hem te doen
quote:inderdaad...naderhand zou ik mijn "vrienden" nog een keer goed hoeken
Op donderdag 8 mei 2003 15:05 schreef vosss het volgende:[..]
Weet je meteen dat dat groepje waarmee je was niet vrienden zijn van wie IMO niemand 1 hand volgeteld krijgt
quote:Tsja.... maarja op dit moment worden er in nederland vast wel in elk willekeurig winkelcentrum mensen lastig gevallen door bepaalde groeperingen..... dus het is een druppel op een gloeiende plaat.......
Op donderdag 8 mei 2003 15:06 schreef ChillyWilly het volgende:
Aan de andere kant, als je hem klappen had gegeven dan had je niet met je aanklacht aan hoeven komen. Nu kan je hem pas raken waar het echt pijn doet...
quote:Quote of the day!
Op donderdag 8 mei 2003 15:07 schreef boebiedoe het volgende:[..]
inderdaad...naderhand zou ik mijn "vrienden" nog een keer goed hoeken
quote:Ik vind dat bij ieder opstootje/crimineel gedrag etc. de afkomst van de persoon op tv of in de krant gemeld moet worden.. Dan kunnen de mensen thuis eens uitrekenen waarom zoveel mensen rechts gestemd hebben!!
Op donderdag 8 mei 2003 14:59 schreef deurmat het volgende:[..]
Waarom is een Nederlander gewoon een lul, waar een Marokkaan een kut-Marokkaan is? Je hoeft z'n afkomst niet te vermelden. Dit roept alleen maar reacties op als 'waar is Hitler als je hem nodig hebt?'
En dat wil je vast niet, aangezien je niet van discriminatie houdt.
[Dit bericht is gewijzigd door HenkieSpankie op 08-05-2003 15:10]
quote:Als je het aantal replies 'wij hadden 'm in elkaar geramd' hier ziet vraag je je toch af waarom er irl niemand is die een poot uitsteekt als 't nodig is.
Op donderdag 8 mei 2003 15:03 schreef Duiveltja het volgende:
Als ik met 8 vrienden op pad zou zijn en iemand zou mijn kopt tegen de muur slaan, dan zouden ze alle 8 die gozer ff in elkaar timmeren. Al zouden ze aan het andere eind van de bios staan.
Ook al was die gast breed een ferme trap in de "beanbag" is altijd fataal
Dit hoor je eik best vaak "ik was met een groepje en ik ben in elkaar geslagen"
quote:scherpe opmerking!!
Op donderdag 8 mei 2003 15:09 schreef HenkieSpankie het volgende:[..]
Ik vind dat bij ieder opstootje/crimineel gedrag etc. de afkomst van de persoon gemeld moet worden.. Dan kunnen de mensen thuis eens uitrekenen waarom zoveel mensen rechts gestemd hebben!!
echt die gasten zijn gewoon TE zielig.
"huuuu je jas raakt mijn wijf aan.
nu moet je harses tegen de muur."
neeejeneejee heleemaal gek hoor.
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:09 schreef HenkieSpankie het volgende:[..]
Ik vind dat bij ieder opstootje/crimineel gedrag etc. de afkomst van de persoon gemeld moet worden.. Dan kunnen de mensen thuis eens uitrekenen waarom zoveel mensen rechts gestemd hebben!!
quote:Wat betekent een criminele Nederlander dan voor je stemgedrag?
Op donderdag 8 mei 2003 15:09 schreef HenkieSpankie het volgende:Ik vind dat bij ieder opstootje/crimineel gedrag etc. de afkomst van de persoon gemeld moet worden.. Dan kunnen de mensen thuis eens uitrekenen waarom zoveel mensen rechts gestemd hebben!!
quote:Het mannelijke macho gedrag.
Op donderdag 8 mei 2003 15:09 schreef JF_ het volgende:[..]
Als je het aantal replies 'wij hadden 'm in elkaar geramd' hier ziet vraag je je toch af waarom er irl niemand is die een poot uitsteekt als 't nodig is.
De beste stuurlui staan aan wal zeg maar...
quote:Natuurlijk heeft niet iedereen het over de afkomst van die lul, maar diegene die zich aangesproken voelen die reageren er wel op.
Op donderdag 8 mei 2003 15:00 schreef StrayDog het volgende:[..]
Daar gaat het bijna helemaal niet over, maar toch moeten de linkse rakkers elk argument weer ff snel aangrijpen hoor.
quote:
En het is toch alweer een allochtoon, zaten vast niet veel allochtonen in de zaal, en toch is degene die agressief is weer een allochtoon.
Hoeft niet verzwegen te worden.De cijfers zijn allang duidelijk.
Maar goed, daar hoeft de discussie verder idd niet over te gaan.
quote:hehehe het gaat erom dat we dan meteen eens weten of dat het echt zogenaamde "kleine-groeperingen" zijn die het voor de rest verpesten zoals dat ons word voor gehouden..........
Op donderdag 8 mei 2003 15:10 schreef Hawk het volgende:[..]
Wat betekent een criminele Nederlander dan voor je stemgedrag?
quote:Loop je nu te trollen of ben je gewoon dom?
Op donderdag 8 mei 2003 15:00 schreef vosss het volgende:[..]
Ja want 1 nachtje in de cel weerhoudt anderen ervan om zon zelfde actie te ondernemen en de dadedr leert er absoluut van!
Als het slachtoffer daadwerkelijk een aanklacht indient zal zijn straf wel iets heftiger zijn dan één nachtje cel, dat ene nachtje was alleen om af te koelen en om de politie uit te laten zoeken hoe dit incident precies heeft plaatsgevonden.
Als het slachtoffer en zijn vrienden geweld hadden gebruikt tegen de dader hadden zij hoogstwaarschijnlijk ook een nachtje op het bureau mogen doorbrengen, om maar te zwijgen over mogelijke vervolging wegens gebruik van onnodig geweld.
Ondanks de -menselijk impulsieve- reactie om geweld met geweld te bestrijden geloof ik nog steeds in het Nederlandse rechtssysteem.
quote:Maar die druppel koelt de plaat wel af
Op donderdag 8 mei 2003 15:08 schreef GrymReaper het volgende:[..]
Tsja.... maarja op dit moment worden er in nederland vast wel in elk willekeurig winkelcentrum mensen lastig gevallen door bepaalde groeperingen..... dus het is een druppel op een gloeiende plaat.......
Ala moeder Theresa?
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 15:11 schreef MaartenGrendel het volgende:[..]
Loop je nu te trollen of ben je gewoon dom?
Als het slachtoffer daadwerkelijk een aanklacht indient zal zijn straf wel iets heftiger zijn dan één nachtje cel, dat ene nachtje was alleen om af te koelen en om de politie uit te laten zoeken hoe dit incident precies heeft plaatsgevonden.
Als het slachtoffer en zijn vrienden geweld hadden gebruikt tegen de dader hadden zij hoogstwaarschijnlijk ook een nachtje op het bureau mogen doorbrengen, om maar te zwijgen over mogelijke vervolging wegens gebruik van onnodig geweld.
Ondanks de -menselijk impulsieve- reactie om geweld met geweld te bestrijden geloof ik nog steeds in het Nederlandse rechtssysteem.
quote:Yep, nadat de Brabanders (wij) de Marokanen de bios uit hebben gejaagd zijn ze niet meer terug gekomen. Zodra ze een grote smoel open trekken krijgen ze zo'n mooie boeren vuist / kolenschoep vol op de smoel. Om vervolgens van nog een paar andere "landelijke" types de ene muilpeer na de andere te ontvangen....
Op donderdag 8 mei 2003 15:11 schreef Sidekick het volgende:[..]
Natuurlijk heeft niet iedereen het over de afkomst van die lul, maar diegene die zich aangesproken voelen die reageren er wel op.
[..]
Het zijn meestal Brabanders die het doen...
Hoeft ook niet verzwegen te worden. Vraag Ulx maar.
quote:wat ik net al zei........
Op donderdag 8 mei 2003 15:15 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Te gek voor woorden hoor. Sorry dat ik het zeg maar volgens mij zijn het toch echt de Marrokanen die er gelijk op los rossen en dan maar denken dat het allemaal mag. DIE lui moeten ze nou eens goed terug knallen naar Marroko, er zijn ook goede bij, maar tegenwoordig hoor je wel weer erg veel over ze!
Er word ons voor gehouden dat het altijd maar een kleine groep raddraaiers zijn..............
Nou ik geloof er geen HOL van!!
leeftijd 12 tot 25 is zeker 99% vervelend voor mijn gevoel!!
liep ik op straat met een vriend van me, in de stad. Wachten met een groep mensen bij het stoplicht. Het is groen en we steken over. Aan de andere kant komt er ineens een marokkaan naar die vriend van me toe:
"Zat je aan de billen van mijn vriendin?!" Echt aggressief dat die gozer deed. "Zat je aan d'r dan?!"
Toen heb ik 'm ff weggepakt. "Wat doe je man?"
Springt er natuurlijk gelijk een andere marokkaan bij.
Jammergenoeg is die vriend van me nogal klein. Maar mijn handen jeukten behoorlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |