quote:Ik bedoelde dan de PS2 online, maar voor gamecube gaat hetzelfde verhaal op inderdaad.
Op donderdag 12 juni 2003 20:22 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik zou niet eens weten voor welke game. Mario Kart heeft geen online mogelijkheden. Tot nu toe hebben ze alleen Phantasy Online.
quote:Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Wacht even zoeken (dingen uitleggen is niet mijn sterkste punt).
Op donderdag 12 juni 2003 20:24 schreef Bastard het volgende:
Maar spraakherkenning hmmz, mijn ervaring met voicemasks is dat het is afgetemd op Engels talig, De Fransen, Belgen, Nederlanders, Duitsers en andere buitenlanders versta je er amper mee.
quote:http://playstation2.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=13874
Als je SOCOM in de winkel koopt krijg je naast de game en het formulier om je op te geven voor de bètatests, een Logitec USB-headset. Het is echt een must om deze headset tijdens de game te gebruiken. Tijdens het spel krijg je via je headset allerlei informatie over de missie binnen en kun je praten met je drie teamleden. De game maakt namelijk gebruik van voice recognition. Hierdoor kunnen je teamleden jouw bevelen opvolgen. In het begin is dit zeker wennen, maar al gauw roep je zonder na te denken Bravo, Stealth to Zulu en Team, Fire at will. Het realistische hieraan is dat je de omgevingsgeluiden zoals geweerschoten en voetstappen via je TV hoort en de interne communicatie met je teamleden en het hoofdkwartier via de headset.
quote:Vond ik ook.
Op donderdag 12 juni 2003 20:29 schreef Bastard het volgende:
Maar misschien werkt het nu wel als een tierelier hoor, ik hoop het wel want het klinkt als een coole feature.
Alleen schijnt online spelen in de VS al helemaal te zijn verpest. Spel is nauwelijks beveiligd tegen cheaters en hackers.
quote:Koop dus maar gewoon veilig een xbox met live
Op donderdag 12 juni 2003 20:31 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Vond ik ook.
Alleen schijnt online spelen in de VS al helemaal te zijn verpest. Spel is nauwelijks beveiligd tegen cheaters en hackers.
quote:Hoe zit het daar eigenlijk met cheaters en ander triest volk?
Op donderdag 12 juni 2003 20:33 schreef Bastard het volgende:
Koop dus maar gewoon veilig een xbox met live
quote:Niet.
Op donderdag 12 juni 2003 20:33 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hoe zit het daar eigenlijk met cheaters en ander triest volk?
Oh de functie om iemand te muten is ook wel lekker... sommige gasten gaan onwijs lopen klieren door een vervelende stem te nemen. Nou dan zet je zn stem gewoon uit. ![]()
En er zijn zoveel serieuse wel welwillende gamers, daar heb je meer aan.
quote:Cheaters bestaan niet (denk ik), triest volk natuurlijk wel. Je hebt mensen die bij moto GP over de boardig pleuren om zo stukken af te snijden. En je hebt bij sportspellen (die amerikaanse troep) mensen die 'plug pullen' (zo heet dat geloof ik). Dan zetten ze als ze aan het verliezen zijn de xbox uit zodat de score niet geteld wordt..
Op donderdag 12 juni 2003 20:33 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Hoe zit het daar eigenlijk met cheaters en ander triest volk?
quote:*PETS*
Op vrijdag 13 juni 2003 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik was het alweer bijna vergeten!
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:53 schreef Bastard het volgende:[..]
*PETS*
vergeef me!!??

quote:Hee, grappig, Hebben we zelf al een topic met je domste momenten in een spel?
Op vrijdag 13 juni 2003 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
Gamespy heeft wel een erg leuk artikel.http://www.gamespy.com/articles/june03/dumbestmoments/
quote:Uiteraard, hier kunnen we leuk over games praten zonder dat mensen beginnen te zeuren of zich uitgesloten voelen .
Op vrijdag 13 juni 2003 10:18 schreef Bastard het volgende:
Hier gaan we ook door toch Strol?
quote:Volgens mij niet, hoe definieer je eigenlijk een "dom" moment?
Op vrijdag 13 juni 2003 10:20 schreef Bastard het volgende:
Hee, grappig, Hebben we zelf al een topic met je domste momenten in een spel?
quote:Nou als je bv een half circuit rond rijd tegen de richting in zonder het door te hebben.. of een je eigen mannetjes overhoop knalt in de stellige overtuigng dat het de vijand was?
Op vrijdag 13 juni 2003 10:26 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Volgens mij niet, hoe definieer je eigenlijk een "dom" moment?
quote:Ach zo, is misschien wel leuk om een topic over te openen. Iets met "Noem je hier je domste (online) games acties".
Op vrijdag 13 juni 2003 10:31 schreef Bastard het volgende:
Nou als je bv een half circuit rond rijd tegen de richting in zonder het door te hebben.. of een je eigen mannetjes overhoop knalt in de stellige overtuigng dat het de vijand was?
Dat ik ben <Metroid toen die warme kamers binnen ging zonder Warmte suit was natuurlijk niet mijn schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |