Thnx.
-=Magic=-
Voor meer info: http://www.psori-ver.nl/
quote:Ene M. Jackson?
Op donderdag 8 mei 2003 11:18 schreef Magic23 het volgende:
Psoriasis is een huidziekte waarbij je onderste huidlaag sneller vernieuwt als de bovenste huid lagen.
quote:Uhhmmm....nee niet echt. Das weer wat anders.
Op donderdag 8 mei 2003 11:20 schreef rishi120 het volgende:[..]
Ene M. Jackson?
quote:Ik heb verder opzich geen last van mijn psoriasis maar op mijn bovenarm, waar de tatoo zou moeten komen, zitten wel een paar kleine plekjes. Het gaat mij er meer om of je die er doorheen blijft zien of dat je tatoo er lelijk van wordt.
Op donderdag 8 mei 2003 11:24 schreef Nadientje het volgende:
denk toch dat je dat als beste aan de dokter kunt vragen... trouwens ik zou het niet doen.. je weet nooit of de psoriasis misschien op de plek van de tattoo uitbreekt ofzo
ik heb zelf ook altijd last van huidproblemen en wilde eiglijk een navelpiercing maar dat is me ook sterk afgeraden dus heb het maar niet gedaan ... je bent verder van huis als je een tattoo hebt en er alleen maar last van hebt
quote:nope michael Jackson zou Fitiligo hebben.
Op donderdag 8 mei 2003 11:20 schreef rishi120 het volgende:[..]
Ene M. Jackson?
Er is btw een nieuw geneesmiddel tegen psoriasis, misschien dat je er nog niet van hebt gehoord, een nieuwe vorm van vitamine A, bexarotene van Jurgen Smit (Universiteit Nijmegen).
quote:Klopt inderdaad dat het erfelijk is. Mijn opa had het en mijn vader heeft het ook. Maar in veel mindere mare. Bij mij is het dus erger.
Op donderdag 8 mei 2003 11:37 schreef mwuhaha het volgende:
Mijn pa heeft op psoriasis. Dan heb ik 10% kans dat ik het ook nog kan krijgen (erfelijk).
quote:Kijk dit is ook interresante info. Enige idee hoe je er aan kunt komen? Misschien is het de moeite waard om het te proberen.
Er is btw een nieuw geneesmiddel tegen psoriasis, misschien dat je er nog niet van hebt gehoord, een nieuwe vorm van vitamine A, bexarotene van Jurgen Smit (Universiteit Nijmegen).
quote:Ik las het stukje in de Metro (krant) van iets van 3 weken terug. Er staat verder niet echt veel bij vermeldt. Wel dat bexarotene ook wordt gebruikt bij de behandeling van huidkanker. Het was btw een promotieonderzoek van Jurgen Smit.
Op donderdag 8 mei 2003 11:40 schreef Magic23 het volgende:
[..]Kijk dit is ook interresante info. Enige idee hoe je er aan kunt komen? Misschien is het de moeite waard om het te proberen.
quote:Dank je wel. Misschien kan ik er wel wat mee.
Op donderdag 8 mei 2003 11:52 schreef mwuhaha het volgende:[..]
Ik las het stukje in de Metro (krant) van iets van 3 weken terug. Er staat verder niet echt veel bij vermeldt. Wel dat bexarotene ook wordt gebruikt bij de behandeling van huidkanker. Het was btw een promotieonderzoek van Jurgen Smit.
Over die tattoo, ik weet niet hoe erg jou psoriasis op je bovenarm is. (foto misschien) Maar ik heb best erge psoriasis op mijn hoofd en ik heb sinds kort toch dreads in laten vlechten. (wat betekend dat mijn hoofdhuid nu erg strak gespannen staat en de psoriasis behoorlijk op komt) Maar misschien zou je het eens aan een tattoo-zetter kunnen vragen of natuurlijk aan je huisarts.
Offtopic:
Hebben de mensen die hier op Fok! psoriasis hebben vaak last van jeuk? En wat doen jullie hiertegen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |