Trouwens, als het druk is in een tent nemen ook vrouwen de herentoilet.
Mijn voorstel: 1 ruimte met wc's en 1 ruimte met urinoirs.
Wat vinden jullie? Voelen jullie je bedreigd als er geen scheiding is?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 28-01-2001 18:27]
Bovendien hebben gescheiden toiletten een sociale functie. Kan je even ongestoord het andere geslacht bespreken.
Maar wat het aller goorst is: mensen die met hun schoenen op de bril gaan hurken. Soort Frans hurktoilet grrrr.
Door al die smerigheid moeten vrouwen boven de pot hangen, hun broek/rok vasthoudend maar wat proberen te mikken: met nog meer smerigheid van dien.
Tampons e.d. kom ik nooit tegen tenzij er geen prullebak staat.
Geloof me: wekelijks kom ik door heel Nederland op openbare toiletten terecht. Heb ook altijd mn eigen wcpapier bij mij. Want als er al een rol aanwezig is, staat die vaak op de vloer eeeek brrr
Waarom de 'dames' goor wordt? Door mannen die de dichtstbijzijnde plee nemen of te bezopen zijn om t bordje te lezen. 1 aso en het naast de pot-pis-domino-effect begint.
Een fenomeen ook waar te nemen in treinen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 28-01-2001 18:35]
quote:html-edit
Ik ga zo vaak naar de mannenplee als ik erg nodig moet
en als er voor de vrouwenplee een hele lange rij staat.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 28-01-2001 18:52]
Vaak ga ik liever buiten tussen de auto's met het risico op een wildplasboete.
Er ontbreekt nog een categorie: de invaliedentoiletten. Die zijn het schoonst. Daar heeft men blijkbaar nog wel respect voor.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 28-01-2001 19:12]
quote:Daarom dus ook de ideale toiletten om zelf te gebruiken. Als je betrapt wordt trek je gewoon een gekke bek
Op 28 januari 2001 19:11 schreef Lurky het volgende:
Er ontbreekt nog een categorie: de invaliedentoiletten. Die zijn het schoonst. Daar heeft men blijkbaar nog wel respect voor.
quote:Jaja, daarom gaat een vriendin van mij altijd naar de mannenwc's omdat daar de wc's schoon zijn. Ach op zich kan het me niet veel boeien. Op 1 ding na dan, als je de wc's niet gaat scheiden betekend het dat je eerst door een muur van vrouwen moet woelen voordat je naar de wc kan. Laat maar lekker gescheiden.
Op 28 januari 2001 18:33 schreef Lurky het volgende:
Gadver****! Na een paar biertjes zijn de herenplees één zijkzooi. Bovendien doen de sommige mannen de bril nog steeds niet omhoogWaarom de 'dames' goor wordt? Door mannen die de dichtstbijzijnde plee nemen of te bezopen zijn om t bordje te lezen. 1 aso en het naast de pot-pis-domino-effect begint.
quote:Dat zou je dan in deze tijd heel voorzichtig misschien een wat ouderwets argument gaan noemen. Gellarboy mag toch ook eens met een vriendin bij de toilleten het mannelijke geslacht bespreken?
Op 28 januari 2001 18:33 schreef Lurky het volgende:Bovendien hebben gescheiden toiletten een sociale functie. Kan je even ongestoord het andere geslacht bespreken.
Ik dacht trouwens dat er in Nederland al op enkele plaatsen geexperimenteerd werd met gezamenlijke/algemene toiletten, maar ik kon zo zoekend op I-net niet zo snel een bevestiging van m'n gedachten vinden. Missschien iemand die het weet?
Daarnaast vind ik gescheiden WC's zowiezo bullshit. Thuis schijt je toch ook gemengd?
ga me nu afvragen op wat voor basisschool ik zat>?
quote:Of wat voor leraar je had?
Op 30 januari 2001 18:08 schreef Qarinx het volgende:
hmm...moest vroeger op de basisschool na de gym ook altijd gezamelijk douchen...ga me nu afvragen op wat voor basisschool ik zat>?
quote:
Op 31 januari 2001 12:16 schreef DaMan het volgende:
Mmm, vind dit geen goed ideeDie vrouwen vergeten altijd de bril omhoog te doen!
quote:En die waren me toch ranzig! Vond ik (man) zelfs. Zeker op de laatste dag, met al die regen, stond gewoon 20cm water/pis/whatever in ELKE plee, goor!
Op 12 februari 2001 13:43 schreef roadrunner het volgende:
lowlands waren geen geschijden dames en heren wc
quote:Dus ik heb een gekke bek
Op 28 januari 2001 23:12 schreef MacBeth het volgende:
Daarom dus ook de ideale toiletten om zelf te gebruiken. Als je betrapt wordt trek je gewoon een gekke bek
quote:klinkt grappig voor iemand die 7 kleuren stront schijt als ie een vrouw tegenkomt. Laat staan op het toilet
Op donderdag 28 juni 2001 20:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Wat boeit het nou helemaal....schijt is schijt...
1. heel nodig moeten
2. geen keus hebben
(met uitzondering van overgeemancipeerde vrouwen)
En ik denk dat als je een vrouw was, niet eens in je hoofd zou halen om zoiets te bedenken.
(Maar ja, dat ben je waarschijnlijk niet toch?)
Denk dat vrouwen toch wel graag hun privacy willen (nemen ze meer de tijd om er beter uit te zien, dan als er mannen zijn die hun constant aanstaren hoe ze hun make up bijwerken ).
Damn, volgens mij hoort een vrouw dit dingen te posten......
Ik word/werd toch vaak voor vrouw aangezien (vanwege langer haar, en wat vollere lippen ) Dus die situaties mijd ik effe
okee we moeten niet met 200 man tegelijk een veldje volzeiken. maar he zag nou zelf hebben we echt WC's nodig!!!!!!!!!!!!!!!! ! ! ! ! !
quote:In de prehistorie waren er iets minder mensen.
Op zondag 01 juli 2001 01:08 schreef kingofhill het volgende:
doe het gewoon lekker in de bosjes. zo als we het in de tijd van de prehisorie ook deden. is milieuvriendelijk.
quote:Hier ga ik toch ff lekker tegenin
Op zondag 28 januari 2001 18:33 schreef Lurky het volgende:
Heb jij wel is geprobeerd staand te pissen in een trein terwijl dat ding 120 rijd en als een gek heen en weer wiebeld? Eerst moet je je met je schooltas of andere tas naar binnen proppen, alles omhoog houden tegen de vorige knoeiers en ondertussen je pielemuis nog vasthouden en mikken in een erg klein gat.......
Geloof mij, dat is geen pretje
En op de stations mag je niet als ie niet schud
quote:tuurlijk niet,
Op dinsdag 03 juli 2001 20:35 schreef Roonaan het volgende:
moet je gaan zitten
Geloof mij, dat zit niet prettig
maargoed, ik vind het ook nog een kwestie van privacy,
en veiligheid (op zaterdagavond -> disco -> bezopen gasten -> randen dames aan?) want het is leuker om ff met de heren onderling je haar goed te doen dan dat er een dame mee staat te koekeloeren
quote:Sorry..maar daar moet ik op reageren...
Op zondag 28 januari 2001 23:12 schreef MacBeth het volgende:
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 januari 2001 19:11 schreef Lurky het volgende:
Er ontbreekt nog een categorie: de invaliedentoiletten. Die zijn het schoonst. Daar heeft men blijkbaar nog wel respect voor.<HR></BLOCKQUOTE>Daarom dus ook de ideale toiletten om zelf te gebruiken. Als je betrapt wordt trek je gewoon een gekke bek
[Dit bericht is gewijzigd door WheeleE op 29-08-2001 17:26]
quote:Op het CIOS en ALO gebeurd er niet anders.
Op dinsdag 30 januari 2001 18:08 schreef Qarinx het volgende:
hmm...moest vroeger op de basisschool na de gym ook altijd gezamelijk douchen...ga me nu afvragen op wat voor basisschool ik zat>?
quote:En daarom zeik ik op de randen..
Op zondag 28 januari 2001 18:52 schreef SunChaser het volgende:
Namens een bekende (lees: gebande) Fok!vrouw: quote:
Ik ga zo vaak naar de mannenplee als ik erg nodig moet
en als er voor de vrouwenplee een hele lange rij staat.
quote:Zolang ik me heugen kan zijn op naturistencampings geen gescheiden toiletten. Dit is ook nooit als probleem ervaren. Een beetje geciviliseerd persoon laat toch een toilet schoon achter....? Niet dan...?
Op dinsdag 30 januari 2001 02:09 schreef DIGGER het volgende:KNIP........
Ik dacht trouwens dat er in Nederland al op enkele plaatsen geexperimenteerd werd met gezamenlijke/algemene toiletten, maar ik kon zo zoekend op I-net niet zo snel een bevestiging van m'n gedachten vinden. Missschien iemand die het weet?
quote:Bijpraten over vorderingen die gemaakt zijn aan de andere kant van de deur.?????
Op donderdag 30 augustus 2001 13:46 schreef MrWilliams het volgende:
Naast de gore zooi die je op herentoiletten kunt aantreffen, heeft het toilet nog een andere (socialere) functie en dat is het bijpraten/bespreken van de vorderingen die gemaakt zijn aan de andere kant van de deur. Die functie zou vervallen als heren en dames naar dezelfde toiletruimte zouden moeten. In mijn ogen zou dat zonde zijn, het is heerlijk om even niet alleen je hart te kunnen luchten over een actuele situatie.
quote:Kijk, jij begrijpt het! Ik ga ook weleens naar het herentoilet als het echt superdruk is bij de dames, maar vaak bespreken vrouwen toch allerlei leuke mannen etc. op het toilet. Dat is wat minder als ie er naast staat. Verder maken veel vrouwen zich ook op op het toilet of spuiten wat deo of hijsen van alles op. Dat doe je toch minder makkelijk als er allerhande heren naast je staan te plassen in een urinoir. Andersom vinden veel mannen het waarschijnlijk ook niet leuk om op hun handen gekeken te worden bij het plassen door een kudde dames.
Op donderdag 30 augustus 2001 13:46 schreef MrWilliams het volgende:
Naast de gore zooi die je op herentoiletten kunt aantreffen, heeft het toilet nog een andere (socialere) functie en dat is het bijpraten/bespreken van de vorderingen die gemaakt zijn aan de andere kant van de deur. Die functie zou vervallen als heren en dames naar dezelfde toiletruimte zouden moeten. In mijn ogen zou dat zonde zijn, het is heerlijk om even niet alleen je hart te kunnen luchten over een actuele situatie.
quote:Dat ligt ook erg aan het restaurant/cafe. De meeste mannenwc's hebben urinors. Als een (mannen)wc smerig is wordt ie wellicht niet vaak gereinigd.
Op dinsdag 20 november 2001 17:53 schreef Manono het volgende:
Gewoon te smerig die kerels!
quote:Duh!
Op zondag 28 januari 2001 18:22 schreef SunChaser het volgende:
Waarom is er een scheiding tussen een heren en dames toilet?
quote:ik ben een van die mannen die een vrouw heel dom en vragend aan kan gaan staan te kijken als ik weer eens zie dat ze hun hele opmaak gebeuren met zich mee hebben gesleept!
Op donderdag 28 juni 2001 23:37 schreef XTHinxz het volgende:
Die vrouwen die gebruik maken van de mannen/gezamelijke plee doen dat volgens mij met de enige reden dat ze:
1. heel nodig moeten
2. geen keus hebben(met uitzondering van overgeemancipeerde vrouwen)
En ik denk dat als je een vrouw was, niet eens in je hoofd zou halen om zoiets te bedenken.
(Maar ja, dat ben je waarschijnlijk niet toch?)Denk dat vrouwen toch wel graag hun privacy willen (nemen ze meer de tijd om er beter uit te zien, dan als er mannen zijn die hun constant aanstaren hoe ze hun make up bijwerken ).
Damn, volgens mij hoort een vrouw dit dingen te posten......
is dat ook niet een beetje vreemd dan?? en daarbij heb ik me altijd al af gevraagd waarom een vrouw zich überhaubt op maakt! Dit heeft volgens mij meer te maken met "onzekerheid over je uiterlijk" als met "er zo goed mogelijk uit te willen zien!"
maar ja, dah is weer puur mho en weer wat voor een nieuw topic.
quote:Daar ben ik het niet mee eens. Die dingen zijn hartstikke handig.
Op vrijdag 29 maart 2002 11:17 schreef Vibromass het volgende:
Daarnaast zijn urinoirs ondingen.
quote:Hee dat klinkt als de campings van Lowlands.
Op donderdag 04 april 2002 15:55 schreef Goldfish het volgende:
Op veel campings in Frankrijk is er geen scheiding; de medames en de hommes mogen samen douchen, wassen en plassen.
[edit was geen bewuste topic kick, reageerde op het topic door sunshasers reactie in feedback ]
quote:In veel gebouwen is dat idd zo. Ik ga als het vol is altijd in een openbaar vrouwentoilet, andersom doen ze dat ook.
Op zaterdag 25 januari 2003 12:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Er is geen land ter wereld waar openbare toiletten zo overdreven schoon zijn als in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |