quote:Ik krijg dat echt neit voormekaar hoor, heb geen idee wat ik moet doen...
Op donderdag 8 mei 2003 19:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,...daar moet ik nu naar toe,.... eerste die water shit doen denk ik
Mede dankzij de pre-order actie, waarbij iedereen die het spel vantevoren reserveerde een bonus disc met twee games erop kreeg, is The Legend of Zelda: The Wind Waker nu al een hit. In Europa zijn er namelijk in de eerste week al meer dan 300.000 (!) exemplaren van het spel verkocht. Met die cijfers is Link's nieuwste avontuur meteen de best verkopende GameCube titel ooit in Europa.
Nintendo benadrukt ook nog even alles te doen om aan de vraag naar het spel te kunnen voldoen. Meer info vind je in dit persbericht:
Van The Legend of Zelda: The Wind Waker zijn in Europa in het eerste weekend na de release meer dan 300.000 exemplaren verkocht, waarmee Link zijn debuut maakt op de NINTENDO GAMECUBE. De vraag naar dit langverwachte avontuur was zo groot dat het tot op heden de snelst verkopende titel voor de NINTENDO GAMECUBE is geworden.
Als gevolg van het succes van The Legend of Zelda: The Wind Waker is de verkoop van NINTENDO GAMECUBE hardware in Europa meer dan verdrievoudigd.
Met betoverende graphics, meeslepende verhaallijnen en ijzersterke gameplay, worden de games uit de Legend of Zelda-serie algemeen beschouwd als hoogtepunten uit de geschiedenis van de videogames. The Legend of Zelda: The Wind Waker is geen uitzondering op die regel.
David Gosen, Managing Director, Sales and Marketing van Nintendo of Europe zegt er het volgende over:
De verkopen van The Legend of Zelda: The Wind Waker zijn dit weekend fenomenaal geweest en we doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat de Europese retailers genoeg voorraad krijgen aangeleverd om aan de vraag van het publiek te kunnen voldoen. Deze uitstekende verkopen onderstrepen onze voorspelling dat dit de meest gewilde game van het jaar zal blijken, en daarmee is het een zeer belangrijke titel voor de NINTENDO GAMECUBE.
Nintendo verwacht eind deze week meer exemplaren te kunnen verschepen, om aan de enorme vraag van de consument te kunnen voldoen.
---------------------------------------------------------
Zelda
Maar wat was het fantastisch en ongelovelijk gaaf laatste gevecht zeg, wow.
quote:Je kunt natuurlijk nog es opnieuw beginnen
Op donderdag 8 mei 2003 21:26 schreef Tweek het volgende:
Neehh!!! het is over voorbij, afgelopen en uitZonet heb ik Zelda Uitgespeeld.
Maar wat was het fantastisch en ongelovelijk gaaf laatste gevecht zeg, wow.
quote:Het is alweer goed
Op donderdag 8 mei 2003 19:02 schreef Chocobo het volgende:[..]
*pets*
Heb net die grote bloem verslagen
quote:Je vijand locken met L, niet je schild gebruiken, en wachten tot de vijand aanvalt. Je ziet dat de a-knop in beeld dan gekarteld wordt,en dat is het moment om erop te drukken
Op donderdag 8 mei 2003 21:57 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hoe doe je die zij waardse rol attack?
Ben hem vergeten
Heb net die grote bloem verslagen
quote:Ik zat ook te grinniken voor de t.v. Vooral toen hij achter me aanliep en tegen me opbotste
Op donderdag 8 mei 2003 22:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je icon lexie![]()
Dat jochie met die snottebel , moest ik om lachen
quote:Of die 4 kwajongens op Windfall Island die om je heen lopen
Op donderdag 8 mei 2003 22:05 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik zat ook te grinniken voor de t.v. Vooral toen hij achter me aanliep en tegen me opbotste
. Mijn moeder keek wel even vreemd op, toen ik opeens begon te lachen
.
zou die zelda met bonuscd dan nog in de winkel liggen?
Ik was Link, hij was Tingle. Je kan dan lekker varen en Tingle takes care of de monsters in zee ![]()
Ook kan hij kijken waar er rupees liggen ![]()
Dethoom, je kan alvast de Limited Editie bestellen ergens, of apart laten leggen. Gewoon proberen of ze het doen. Nee heb je, ja kan je krijgen
quote:denk het wel... gewoon door zoeken, in v&a zijn er ook nog een paar mensen die WW dubbel hebben...
Op vrijdag 9 mei 2003 14:41 schreef dethoom het volgende:
over 10 dagen heb ik pas weer geld(studiefinaciering he)
BTW. net terug uit Ameland, en ga zo weer even zeldaën!
quote:Met een beetje mazzel krijg ik hem binnenkort binnen en als het goed is zit die bonusdisc erbij. Zal het je wel laten weten als je in de winkel niks meer vindt
Op vrijdag 9 mei 2003 14:41 schreef dethoom het volgende:
over 10 dagen heb ik pas weer geld(studiefinaciering he)
quote:Moet ook met die triforce beginnen... Was bezig met die op Outset Island maar ik ging eraan..
Op vrijdag 9 mei 2003 22:53 schreef Chocobo het volgende:
Net de eerste triforce chart opgegraven en de eerste battle dungeon gedaan
quote:Die battle dungeon daar ? Die is diep he
Op vrijdag 9 mei 2003 23:25 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Was bezig met die op Outset Island maar ik ging eraan..
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 22:22 schreef Lexie het volgende:
Even een vraagje aan iemand die hem al uitgespeeld heeft, hoeveel dungeons zijn er eigenlijk? Het is toch niet al bijna afgelopen na de earth en de windtempel?
Ik hoor iets van battle dungeons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |