quote:Nee joh gek, ze zijn gewoon ingehuurd, net zoals bij het WK. Alleen de schmink was blijkbaar op, of het vlaggetje van PSV is te moeilijk op een wang te tekenen.
Op zondag 13 juli 2003 10:41 schreef Eilanden het volgende:
Ze staan daar zo enthousiast met Philips te zwaaien, misschien zijn het wel de lokale Philips werknemers?
quote:Ze hebben alleen minder vakantie dan denk ik.. Gemiddeld 2 weken vakantie per jaar voor de Koreaan.
Op zondag 13 juli 2003 10:41 schreef Eilanden het volgende:
Ze staan daar zo enthousiast met Philips te zwaaien, misschien zijn het wel de lokale Philips werknemers?
quote:zie edwin van ankeren
Op zaterdag 12 juli 2003 19:18 schreef methodmich het volgende:
Snel, maar daar heb je weinig aan als ie niets met de bal kan.
quote:Precies. Of Rommedahl. Die zou met een beetje techniek ook een dubbel zo hoog rendement kunnen hebben.
Op zondag 13 juli 2003 12:45 schreef CAZZO het volgende:[..]
zie edwin van ankeren
liep de 100 meter ook in 10.8
De wedstrijd is enigszins te volgen via: mms://special.ktcdn.com/H_2tv
quote:Fijn, naar 22 Koreanen in slow-mo kijken.
Op maandag 14 juli 2003 12:15 schreef Bobu het volgende:
PSV speelt op dit moment zijn eerste oefenwedstrijd tegen het Koreaans Olympisch elftal. Deze wedstrijd maakt nog geen onderdeel uit van de World Peace Cup.De wedstrijd is enigszins te volgen via: mms://special.ktcdn.com/H_2tv
Ik dacht trouwens dat jij naar elke PSV-wedstrijd ging Bobu?
quote:Korea zat er financieel gezien net ff niet in
Op maandag 14 juli 2003 12:18 schreef twi het volgende:[..]
Fijn, naar 22 Koreanen in slow-mo kijken.
Ik dacht trouwens dat jij naar elke PSV-wedstrijd ging Bobu?
![]()
quote:Ik heb best redelijk beeld...
Op maandag 14 juli 2003 12:21 schreef Bobu het volgende:[..]
Korea zat er financieel gezien net ff niet in
Overigens laat ik ook de reeks wedstrijden in Londen aan me voorbij gaan. Als het echte werk begint ben ik er weer bij.
Maar waarom spelen ze niet in de nieuwe (lelijke) uitshirts?
Ik zie trouwens dat ook jonegling Takak en proefspeler Cho spelen. verder heb ik alleen Bommel, Robben en vennegoor gezien.
quote:Dit schijnen de "nieuwe" internationale uitshirts te zijn.
Op maandag 14 juli 2003 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik heb best redelijk beeld...
Maar waarom spelen ze niet in de nieuwe (lelijke) uitshirts?
1-1 Kezman...na schitterende actie Leandro
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 14-07-2003 13:28]
quote:Gemist...
Op maandag 14 juli 2003 13:19 schreef Bobu het volgende:1-1 Kezman...na schitterende actie Leandro
En 30 seconden later is het alweer 2-2 door een goal van (wie anders) Kezman
Typische Kezman-goal...1-op-1 met de keeper, eerst tegen de keeper opschieten om vervolgens na het loslaten van de keeper binnen te tikken.
2-2 Eindstand
[Dit bericht is gewijzigd door Bobu op 14-07-2003 13:58]
quote:Je bedoelt, 2 1000% kansen nodig hebben om een goal te maken?
Op maandag 14 juli 2003 13:45 schreef Bobu het volgende:
2-1 Korea...schitterend afstandsschotEn 30 seconden later is het alweer 2-2 door een goal van (wie anders) Kezman
Typische Kezman-goal...1-op-1 met de keeper, eerst tegen de keeper opschieten om vervolgens na het loslaten van de keeper binnen te tikken.
2-2 Eindstand
quote:Maar hij maakt ze wel!
Op maandag 14 juli 2003 14:33 schreef twi het volgende:[..]
Je bedoelt, 2 1000% kansen nodig hebben om een goal te maken?
quote:net zoals die andere 35 van de competitie vorig jaar?
Op maandag 14 juli 2003 14:33 schreef twi het volgende:[..]
Je bedoelt, 2 1000% kansen nodig hebben om een goal te maken?
quote:Pic!?
Op maandag 14 juli 2003 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het nieuwe uitshirt is lelijkNormaal koop ik alle uitshirst meteen... Maar deze koop ik dus niet...
quote:ik vind ze ook afgrijselijk
Op maandag 14 juli 2003 19:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het nieuwe uitshirt is lelijkNormaal koop ik alle uitshirst meteen... Maar deze koop ik dus niet...
*proest*
11 keepers in het veld of wa?
quote:Dit systeem vind ik bes tok, fan vriendelijk zeg maar, om het jaar een nieuw thuis shirt, of een nieuw uitshirt. Kan je elk jaar een nieuw shirt kopen en heb je ze allemaal, uit EN thuis
Op maandag 14 juli 2003 19:54 schreef Bobu het volgende:
Hij is nog te doen al was het blauwe natuurlijk vele malen mooier. Dat we nog geen nieuw thuisshirt hebben is vele malen erger. Overigens schaf ik nooit shirts aan. Veel te duur, geld bewaar ik lekker voor het bezoeken van wedstrijden.
quote:
Op maandag 14 juli 2003 19:53 schreef methodmich het volgende:
Grijzig, met zwarte rouwrandjes.. Past prima bij PSV. Ook een beetje een grijze club, in vergelijking met Ajax en Feyenoord.
quote:Inderdaad, club bij houden kost je toch al klauwen vol geld!
Op maandag 14 juli 2003 19:54 schreef Bobu het volgende:
Overigens schaf ik nooit shirts aan. Veel te duur, geld bewaar ik lekker voor het bezoeken van wedstrijden.
quote:In 2002 bij de voor het eerst gehouden supportersavond met de hoge heren van PSV was één van de kritiekpunten het dramatische nieuwe (nu het huidige) shirt. Van Raaij kon zich hier in vinden en wist ons toen te vertellen dat met dit shirt wsl maar 1 jaar gespeeld zou worden. Uiteindelijk is dit dus toch 2 jaar geworden. Dat er misschien dus nu ook al een nieuw thuisshirt zou komen had dus (vrijwel) niks te maken met financiën maar met de wensen van de supporters.
Op maandag 14 juli 2003 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dit systeem vind ik bes tok, fan vriendelijk zeg maar, om het jaar een nieuw thuis shirt, of een nieuw uitshirt. Kan je elk jaar een nieuw shirt kopen en heb je ze allemaal, uit EN thuis
[..]
quote:Bron: http://www.psvzuipsite.nl/
Thuistenue
Een supporter van het PSV Netwerk haalde de grote ontevredenheid over het nieuwe thuisshirt aan. En vroeg wat Van Raaij eigenlijk van het nieuwe shirt. Uit zijn omslachtige bewoordingen was op te maken dat ook hij geen voorstanders van het nieuwe shirt is. Van Raaij deelde de aanwezige mee dat hij met Nike in gesprek zal gaan om volgend seizoen een nieuw shirt uit te brengen. De keuze van het shirt wordt bepaald door de selectie, maar zou ook in samenspraak met supporters moeten gaan. Als voorbeeld werd nogmaals Feyenoord aangehaald. Daar kunnen supporters via het internet een keuze uit een aantal ontwerpen maken. Het meest favoriete shirt wordt dan automatisch het nieuwe shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |