quote:ik neem aan dat je de Amstel Cup bedoelt?
Op donderdag 5 juni 2003 20:00 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed we waren bij PSV geblevenIk denk dat kezman en Mark nog wel 1 jaartje blijven (tenminste dat hoop ik) Lijkt me een goed plan om Coccu weer terug te hebben.
ik zal dan zo zeggen, kom maar op met die beker
En wie de jeugd heeft,heeft de toekomst.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:23 schreef chelloboy het volgende:
De A1 van PSV is er in geslaagd de zevende editie van het jeugdtoernooi in Rotterdam op haar naam te schrijven. De jonge Eindhovenaren wonnen in de finale met 2-1 van het Franse Paris Saint Germain.
Daniel Velasco bracht, met een benutte strafschop, PSV op 1-0 en zijn doelpuntentotaal op vier. Lang kon PSV er niet van genieten, want zeven minuten later bereikte Haddad met een splijtende pass zijn ploeggenoot Mirza. Vrij voor doelman Thijssen liet die dit buitenkansje niet onbenut en bracht de Fransen langszij. PSV moest daarna tot de laatste minuten wachten voordat de overwinning een feit was. Kristof Goessens scoorde in de 58e minuut de bevrijdende treffer.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
netjes terugzwaait...
quote:ajax dus
quote:Haha, grappig dat een PSV-er dat zegt! Alsof die jongens bij PSV ooit een kans krijgen!!
De A1 van PSV is er in geslaagd de zevende editie van het jeugdtoernooi in Rotterdam op haar naam te schrijven. De jonge Eindhovenaren wonnen in de finale met 2-1 van het Franse Paris Saint Germain.
Daniel Velasco bracht, met een benutte strafschop, PSV op 1-0 en zijn doelpuntentotaal op vier. Lang kon PSV er niet van genieten, want zeven minuten later bereikte Haddad met een splijtende pass zijn ploeggenoot Mirza. Vrij voor doelman Thijssen liet die dit buitenkansje niet onbenut en bracht de Fransen langszij. PSV moest daarna tot de laatste minuten wachten voordat de overwinning een feit was. Kristof Goessens scoorde in de 58e minuut de bevrijdende treffer.
Als je ze eens wilt zien spelen in het echt dan zou ik maar een seizoenskaart van Eindhoven of Geldrop aanschaffen!
quote:Ene aan PSV gelinkte Fons S te E. dacht ook zoiets
--knip--En wie de jeugd heeft,heeft de toekomst.
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 16:53 schreef hoppe het volgende:[..]
Ene aan PSV gelinkte Fons S te E. dacht ook zoiets
Hij heeft er inderdaad de bladen mee gehaald...
quote:geldrop
Op dinsdag 10 juni 2003 00:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Haha, grappig dat een PSV-er dat zegt! Alsof die jongens bij PSV ooit een kans krijgen!!
Als je ze eens wilt zien spelen in het echt dan zou ik maar een seizoenskaart van Eindhoven of Geldrop aanschaffen!
quote:Stick to the topic en haal er niet iemand bij die toevallig in het bestuur van PSV heeft gezeten....
Op dinsdag 10 juni 2003 16:53 schreef hoppe het volgende:[..]
Ene aan PSV gelinkte Fons S te E. dacht ook zoiets
Hij heeft er inderdaad de bladen mee gehaald...
quote:En wat wil je hiermee zeggen???
Op zondag 15 juni 2003 12:28 schreef Gollemrulez het volgende:
Toevallig??? Man die kerel (Fons S.) zou meneer Harry opvolgen! Hij was niet zomaar iemand daar, maar hij was op weg een belangrijke pion te worden. Dus hij heeft alles met PSV van doen (de hoeken in het stadion dichtmaken van zijn initiatief naar ik meen).
quote:Leef er maar mee
Op zondag 15 juni 2003 17:36 schreef Zapper het volgende:
Inderdaad kan dat gezeik over Spooren en die oh-zo grappige opmerkingen stoppen??
Als er weer een schandaaltje oid bij Ajax is zie ik de PSV-ers ook altijd vooraan staan met grappige opmerkingen ![]()
Het hoort er allemaal bij
Fons zag het al helemaal zitten. Beetje jonge jongens "scouten".
quote:Goed nieuws dus
Trainer Hiddink blijft bij PSVEINDHOVEN - De succesvolle trainer Guus Hiddink blijft volgend voetbalseizoen zeker bij PSV in Eindhoven werken. Dat heeft hij persoonlijk beloofd aan voorzitter Harry van Raaij.
Hiddink belde zelf Van Raaij met de mededeling dat hij de knoop had doorgehakt. Daarmee wil de trainer maken aan alle speculaties.
De naam van Hiddink werd regelmatig in verband gebracht met de Spaanse voetbalclub FC Barcelona
quote:
Op maandag 9 juni 2003 20:46 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ajax dus
quote:van die kleine jeugdcrimineeltjes uit de Bijlmer, ik zou er ook blij mee zijn
Op woensdag 18 juni 2003 19:33 schreef HomerJ het volgende:
quote:Bij PSV weten ze daar wel raad me
Op woensdag 18 juni 2003 20:30 schreef Zapper het volgende:[..]
van die kleine jeugdcrimineeltjes uit de Bijlmer, ik zou er ook blij mee zijn
quote:t wordt tijd dat jij permanent uit dit topic OPROT
Op woensdag 18 juni 2003 20:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Bij PSV weten ze daar wel raad me
quote:Niet eens zo'n slecht idee, voor je het weet heb je een of andere enge ziekte met al die psv-ers in de buurt
Op woensdag 18 juni 2003 20:39 schreef Zapper het volgende:[..]
t wordt tijd dat jij permanent uit dit topic OPROT
Nou, om jou een plezier te doen zal ik wat vaker in dit topic komen!
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Niet eens zo'n slecht idee, voor je het weet heb je een of andere enge ziekte met al die psv-ers in de buurt
Nou, om jou een plezier te doen zal ik wat vaker in dit topic komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |