quote:Was weer erg gezellig. Alvast een voorproefje voor donderdag
Op zondag 25 mei 2003 17:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Tsja, psv ook gefeliciteerd.Wel klote dat jullie eerst vanuit Groningen terug moeten naar EHVN voor het feest is.
LOOKING FORWARD 2 THURSDAY
AJAX zit niet zo goed in zn spitsen
En bij ajax zal ie nooit spelen hoor
quote:Eigenlijk mag dit niet in het PSV-topic. Mijn dunk van Spooren na zijn arrestatie was al gedaald tot ver onder het nulpunt, nu wordt ik helemaal misselijk van zijn acties. Gatver...
Ex-directeur PSV besmet met HIV***************************************
DEN BOSCH De voormalige directeur van
voetbalclub PSV die verdacht wordt van
ontucht met minderjarige jongens,is met
het aids-virus besmet.Een woordvoerster
van het Openbaar Ministerie heeft dit
bekendgemaakt.
Hoewel de 39-jarige F.S. wist dat hij
seropositief was,gebruikte hij geen
condooms bij de seksuele contacten met
de minderjarigen.
Justitie verdenkt S. nu niet alleen van
ontucht,maar ook van "poging tot zware
mishandeling met voorbedachten rade".In
verband met de justitiële verdenking
legde S. op 16 mei zijn functie bij PSV
neer.Sindsdien zit hij in voorarrest. *
[Dit bericht is gewijzigd door Dylan Dog op 04-06-2003 15:22]
Die gast heeft niets meer met PSV te maken!
quote:edit: laat ik me maar niet verlagen tot dat niveau
Op woensdag 4 juni 2003 16:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet meer! Je moet nu niet raar opkijken als straks het halve D-elftal van PSV besmet is met HIV.
quote:kan toch dat ie zich aan pupillen vergreep of niet dan
Op woensdag 4 juni 2003 16:09 schreef Zapper het volgende:[..]
edit: laat ik me maar niet verlagen tot dat niveau
quote:Eigenlijk moest het niet hier, maar in Nieuws kom ik nooit en het heeft indirect toch met elkaar te maken...
Op woensdag 4 juni 2003 15:59 schreef Zapper het volgende:
Wat moet dit nou in dit topic DDDie gast heeft niets meer met PSV te maken!
quote:de commercieel directeur bij t bedrijf waar ik werk komt ook niet op elke afdelinge kijken hoor,
Op woensdag 4 juni 2003 16:16 schreef planethugo het volgende:kan toch dat ie zich aan pupillen vergreep of niet dan
quote:Inderdaad. In dat park waren minderjarige Marokkaantjes, bij PSV lopen d'r vast en zeker ook wel wat rond.
Op woensdag 4 juni 2003 16:16 schreef planethugo het volgende:[..]
kan toch dat ie zich aan pupillen vergreep of niet dan
quote:ook hierbij zou ik t niveau kunnen verlagen maar dat doe ik toch maar niet
Op woensdag 4 juni 2003 16:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:Inderdaad. In dat park waren minderjarige Marokkaantjes, bij PSV lopen d'r vast en zeker ook wel wat rond.
quote:Fons hield er juist wel van, van een niveautje lager. C-pupillen of D-pupillen het maakte hem allemaal niets uit!
Op woensdag 4 juni 2003 16:24 schreef Zapper het volgende:[..]
ook hierbij zou ik t niveau kunnen verlagen maar dat doe ik toch maar niet
quote:Maar goed voor P$V dat het voetbalseizoen afgelopen is, lijtk me als P$V fan (of speler) geen pretje als je nu 1 of 2 maal weeks geconfronteerd zou worden met leuzen/spandoeken etc. hier over.
Op woensdag 4 juni 2003 16:17 schreef Dylan Dog het volgende:Eigenlijk moest het niet hier, maar in Nieuws kom ik nooit en het heeft indirect toch met elkaar te maken...
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
Dit kan nog "leuk" worden, als straks "jeugd" talent Robben ook HIV heeft..... Dan weten we gelijk hoe het bij PSV het eraan toe gaat.
quote:smerige kut ajacied
Dit kan nog "leuk" worden, als straks "jeugd" talent Robben ook HIV heeft..... Dan weten we gelijk hoe het bij PSV het eraan toe gaat.
quote:Ik hoop werkelijk waar niet, dat dit het gemiddelde niveau van een ajax supporter is
quote:zal ik je dan maar alvast mijn schouder aanbieden?
Op woensdag 4 juni 2003 19:20 schreef appelsientje het volgende:Ik hoop werkelijk waar niet, dat dit het gemiddelde niveau van een ajax supporter is
quote:Cewl thnx
Op woensdag 4 juni 2003 19:22 schreef Zapper het volgende:[..]
zal ik je dan maar alvast mijn schouder aanbieden?
quote:Bij PSV is liefde de basis van alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |