quote:
Op maandag 19 mei 2003 18:46 schreef GerardVanAs het volgende:Wij zijn gewoon bezopuh
quote:Jah ik leef nog GerardVanAS,en wat wil je nou dat ik zeg,dat we zenuwachtig worden hahaha nou dacht ut niet.
Op maandag 19 mei 2003 17:56 schreef GerardVanAs het volgende:
Leeft chelloyboy eigenlijk nog![]()
quote:Capslock!
Op maandag 19 mei 2003 20:37 schreef chelloboy het volgende:[..]
Jah ik leef nog GerardVanAS,en wat wil je nou dat ik zeg,dat we zenuwachtig worden hahaha nou dacht ut niet.
We worden gewoon kampioen hoor Zondag of anders volgende week Donderdag.MAAR KAMPIOEN WORDEN WE.
quote:Dat roepte je vorig jaar ook nog elke week
Op maandag 19 mei 2003 20:37 schreef chelloboy het volgende:[..]
Jah ik leef nog GerardVanAS,en wat wil je nou dat ik zeg,dat we zenuwachtig worden hahaha nou dacht ut niet.
We worden gewoon kampioen hoor Zondag of anders volgende week Donderdag.MAAR KAMPIOEN WORDEN WE.
quote:Sure, geef de scheids maar weer de schuld.
Op maandag 19 mei 2003 20:48 schreef chelloboy het volgende:
Het is wel klote dat als we Zondag kampioen worden er geen huldiging is maar pas op Hemelvaartsdag.
Wel op het veld met de schaal rond maar niet in de binnenstad.
Allemaal te danken aan die kut Jol.
Dit word gewoon een feestje vieren in het hoge Noorden
quote:Nou een beetje gelijk heeft hij wel als hij het over die kut Jol heeft. Ik vond dat feyenoord wel erg makkelijk 2 pingels kreeg. Zeker in een wedstrijd waar zoveel op het spel staat. En die De Nooijer had natuurlijk rood moeten krijgen.
Op maandag 19 mei 2003 20:50 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Sure, geef de scheids maar weer de schuld.
Dit word gewoon een feestje vieren in het hoge Noorden
Dus mijn conclusie is dan ook dat feyenoord wel verdiend heeft gewonnen maar dat de scheids feyenoord wel matste.
Popescu verklaarde dat de trainingen te zwaar waren geworden voor hem. "Het heeft geen zin geld te verdienen als je er niets voor terugdoet", aldus de Roemeen, die internationaal doorbrak bij PSV en vervolgens voor Barcelona, Tottenham Hotspur, Galatasaray en Hannover speelde. Met 'Barca' won hij in 1997 de beker voor bekerwinnaars, met Galatasaray in 2000 de UEFA-beker.
Bron: www.nu.nl
Ik denk, ik zet het hier neer, aangezien hij in het begin van de jaren 90 toch een belangrijke speler bij PSV was...
Dus dat wordt dan Maandag een snipperdag opnemen
quote:
Op donderdag 22 mei 2003 18:12 schreef chelloboy het volgende:
Er komt toch een huldiging in Eindhoven na het duel tegen FC Utrecht indien PSV het kampioenschap zondag al binnen weet te slepen. 'Indien PSV zondag ondanks de kleine kans toch kampioen wordt, dan wil PSV het spontane karakter van het veroveren van het kampioenschap niet voorbij laten gaan en alsnog de tocht naar het stadhuis maken om de kampioenen daar te huldigen.Dus dat wordt dan Maandag een snipperdag opnemen
quote:Zeg, effe zomaar hoor... Roepte?
Op maandag 19 mei 2003 20:42 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Dat roepte je vorig jaar ook nog elke week
Enne, je ondertitel
quote:Jaja, riep
Op donderdag 22 mei 2003 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Zeg, effe zomaar hoor... Roepte?
Enne, je ondertitel
wat is daar mis mee dan?
quote:Boschker moet er tenminste 3 doorlaten anders krijgt die geeneens een contract bij Ajax
Op donderdag 22 mei 2003 22:43 schreef chelloboy het volgende:
PSV pas 1 keer verloren thuis van Utrecht,dat was in 1980 2-3.
In totaal speelde PSV 32 thuisduels tegen de Utrechters. Er werden maar liefst 26 duels gewonnen, 5 gelijkgespeeld en slechts 1 ging er verloren.
Nu gewoon hopen dat Twente zijn plicht doet en een punt pakt tegen ajaks.
En Twente zijn plicht?
Ajax z'n plicht bedoel je door te winnen
quote:here we go, again
Op donderdag 22 mei 2003 22:43 schreef chelloboy het volgende:
PSV pas 1 keer verloren thuis van Utrecht,dat was in 1980 2-3.
In totaal speelde PSV 32 thuisduels tegen de Utrechters. Er werden maar liefst 26 duels gewonnen, 5 gelijkgespeeld en slechts 1 ging er verloren.
Nu gewoon hopen dat Twente zijn plicht doet en een punt pakt tegen ajaks.
quote:Weinig kans.
Op zaterdag 24 mei 2003 16:25 schreef chelloboy het volgende:
Nog 24 uur wachten en we lopen met de kampioensschaal rond in het stadion.
Op zijn vroegst zal dat donderdag zijn maar zelfs die kans acht ik erg klein!
* Speed1971 verwacht dat hij donderdagavond op het Leidseplein staat!!!
quote:In je eentje.
Op zaterdag 24 mei 2003 17:07 schreef Speed1971 het volgende:* Speed1971 verwacht dat hij donderdagavond op het Leidseplein staat!!!
quote:Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
Op zaterdag 24 mei 2003 18:21 schreef Zapper het volgende:[..]
In je eentje.
Misschien te voorbarig maar......
.....GEFELICITEERD.....
Wel klote dat jullie eerst vanuit Groningen terug moeten naar EHVN voor het feest is.
quote:
Op zondag 25 mei 2003 17:06 schreef Speed1971 het volgende:.....GEFELICITEERD.....
fijn dat je je signature ook weer hebt aangepast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |