quote:
Op maandag 19 mei 2003 03:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
Voetbal?Beetje dom lopen achter een bal? Ik loop liever m'n pik achterna. Vriendin dus.

quote:Het lijkt me erg belangrijk om jezelf niet te laten uitspelen tegen vrienden. Als je steeds van dergelijke wie is nu het belangrijkste spanningen de kans geeft komt vanzelf de dag dat het niet leuk meer wordt en een antwoord kan gaan ontstaan dat voor jou niet leuk is.
Op woensdag 7 mei 2003 19:42 schreef superniekie het volgende:
t zat zo.. ik had met me vriend afgesproken.. hij zou morgen bij mij komen.... nu sms-t ie vanavond dat ie niet kan omdat er voetbal is...op zich wil ik best mee (doe ik wel vaker, vindt hij ook leuk)...
maar ja.. k vraag me zo af.. wat is nou belangrijker
Vraag gewoon of je meekan of spreek af na het voetballen. Een goede relatie begint met wat flexibiliteit.

quote:vriendin, voetbal heeft totaal m'n interesse niet
Op woensdag 7 mei 2003 19:27 schreef superniekie het volgende:
mannen... als jullie mochten kiezen...
je favoriete (lokale) voetbalclub moet thuis voetballen terwijl je eigenlijk met je vriendin hebt afgesproken...waar kies je voor???

Vriendin zie ik altijd nog, die wedstrijd niet meer.

Het komt gewoon omdat het naar sport kijken mij absoluut niet interesseerd. Als het om muziek ging was het anders, maar dan nog het maakt ook uit hoe lang het al je vriendin is. In het begin zeg je alles voor haar af maar dat doe je na een jaar echt niet meer hoor. Je moet wel een beetje vrijheid hebben.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |