quote:Citadel? oeps ik ben iets vergeten. uhm morgen dan. Promise!!!!
Op donderdag 8 mei 2003 16:38 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
en anders schud ik hem wel een keer wakker ... Als die Juno daar in de citadel wat manieren heeft geleerd
quote:ja, vanmiddag al gehad. Zal hem zo even doorkijken. Nog niet aan toegekomen. Zal straks even proberen om een stukje geschiedenis in elkaar te flansen
Op donderdag 8 mei 2003 18:52 schreef Abbadon het volgende:[..]
dank je LD...was er zelf ook wel tevreden over
Werik: ik had m'n D&D Character-sheet naar je gemaild, heb je 'm al binnen
quote:Oke gezien. Ik was alleen even vergeten dat ik vanavond ook nog een geschiedenis voor die D&D game moet maken. Zal kijken of ik er vanavond nog aan toe kom. Anders in ieder geval morgen overdag een paar en dan de rest in het weekend.
Op donderdag 8 mei 2003 20:03 schreef Magneet het volgende:
werik hier staat die index van mij.
Enne ik zit ook bij sjello btw. Woon je in de buurt?
quote:Hij negeert me
Op donderdag 8 mei 2003 12:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
Atrimar, is jouw personage gebaseerd op de heer der wolven? Van B. Wood?
Oh en LD wij moeten nog even bomen over die skills en feats voor je karakter. Als je in het weekend een keer achter je PC zit.
Ik heb nu van Abbadon en Chevalric de complete karakters al.
quote:Geef van het weekend een gil
Op vrijdag 9 mei 2003 08:14 schreef Werik het volgende:
Oh en LD wij moeten nog even bomen over die skills en feats voor je karakter. Als je in het weekend een keer achter je PC zit.
quote:Nee ik ben geheeld gebaseerd op mezelf
Op donderdag 8 mei 2003 21:19 schreef Asschen_sukar het volgende:[..]
Hij negeert me
quote:*kuch*bezoek*kuch*berg*kuch*
Op vrijdag 9 mei 2003 08:14 schreef Werik het volgende:
Ben gisteravond nergens meer aan toe gekomen. Even kijken of ik zo nog tijd heb. Vananvond ook feestje dus dat wordt ook niets. Phew wordt een druk weekend fantasy posten.
Het is vrijdag dus ik heb weer plenty tijd om te gaan posten..... Eigenlijk heb ik hier zoveel tijd dat ik wel een bestseller kan gaan tikken
quote:begin dan!
Op vrijdag 9 mei 2003 09:37 schreef nyphai het volgende:[..]
*kuch*bezoek*kuch*berg*kuch*
Het is vrijdag dus ik heb weer plenty tijd om te gaan posten..... Eigenlijk heb ik hier zoveel tijd dat ik wel een bestseller kan gaan tikken
quote:gelukkig maar .. Vrijdag is meestal een wat rustige dag hier , dus ik hoop zelf ook wat te kunnen typen.
quote:Ik heb besloten om mijn bestseller hier op fokeiland te houden
Op vrijdag 9 mei 2003 09:40 schreef Magneet het volgende:[..]
begin dan!
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 09:56 schreef nyphai het volgende:[..]
Ik heb besloten om mijn bestseller hier op fokeiland te houden
Ben alweer klaar met m'n eerste post
quote:*kuch*heb*kuch*het*kuch*gezien.
Alleen nog geen tijd gehad en ik moet even een goede reden bedenken om eerst naar mijn bergje terug te keren.
LD gaat ook posten , ff z'n kasteel redden van een stel gekken die denken dat ze harrie potter nakunnen spelen op de kasteel torens
quote:Wat is er mis met Harrie potter?
Op vrijdag 9 mei 2003 10:30 schreef Lord Dreamer het volgende:
Phoentje wilde ook posten , maar zit nu op die chaosberg en kan geen kant op![]()
LD gaat ook posten , ff z'n kasteel redden van een stel gekken die denken dat ze harrie potter nakunnen spelen op de kasteel torens
Oh en als ik tijd heb. Werik to the rescue. Chaos mountain ligt nu inene naast mijn bergie.
quote:Er is niets mis met Harrie Potter
Op vrijdag 9 mei 2003 10:34 schreef Werik het volgende:[..]
Wat is er mis met Harrie potter?
Oh en als ik tijd heb. Werik to the rescue.
Chaos mountain ligt nu inene naast mijn bergie.
quote:Ik zou voorlopig maar even van Chaos Mountain wegblijven....Samaell is nu zijn 'tresspassers will be executed'-bordjes in de grond aan het timmeren
Op vrijdag 9 mei 2003 10:34 schreef Werik het volgende:[..]
Wat is er mis met Harrie potter?
Oh en als ik tijd heb. Werik to the rescue.
Chaos mountain ligt nu inene naast mijn bergie.
oh ja, Werik: is het niet handiger om volgende week met bijv. lvl 3 ipv lvl 1 characters te spelen...het is op zich toch 1malig, en dan kunnen we net even wat meer hebben...plus dat er dan misschien wat interessantere encounters gedaan kunnen worden......is maar een idee hoor...
quote:Misschien is ie wel wat voor Ashlynn
Op vrijdag 9 mei 2003 10:42 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Er is niets mis met Harrie Potter
. maar wel als ik misschien beschadigingen krijg aan m'n mooi glimmend kasteeltje, Ik geloof dat m'n draakje een beetje wakker wordt van dat gekibbel
quote:Mijn draak is nog een ouderwetse echte draak , die kan niet veranderen zoals jou liefelijk wezen genaamd Ashlynn
Op vrijdag 9 mei 2003 10:45 schreef Werik het volgende:[..]
Misschien is ie wel wat voor Ashlynn
Of zal ik die toch maar verliefd laten worden op Pucje
![]()
quote:Mijne heren, ik ben al druk met een post en zal wederom de schone vrouwe Phoenixx erin betrekken
Op vrijdag 9 mei 2003 10:44 schreef Abbadon het volgende:[..]
Ik zou voorlopig maar even van Chaos Mountain wegblijven....Samaell is nu zijn 'tresspassers will be executed'-bordjes in de grond aan het timmeren
* Nocens_Veneficus buigt
quote:vol verwachting klopt ons hart...
Op vrijdag 9 mei 2003 10:51 schreef Nocens_Veneficus het volgende:[..]
Mijne heren, ik ben al druk met een post en zal wederom de schone vrouwe Phoenixx erin betrekken
* Nocens_Veneficus buigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |