quote:Geef nu maar gewoon door
Op donderdag 8 mei 2003 12:18 schreef Werik het volgende:[..]
Ja, maar je stond op afwezig. Dus vandaar. Zal hem nu gaan doorgeven
quote:ik heb geen smalltown clown
Op donderdag 8 mei 2003 12:21 schreef Abbadon het volgende:
idd.....dat smalltown pakt leuk uit......binnenkort ook maar even een 'smalltown'-kloon aanmaken.....
quote:Wat is er met mij ????? Ik moet er nog een kloon voor verzinnen
Op donderdag 8 mei 2003 12:24 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
ik heb geen smalltown clown
LD:
quote:Moet je je nick hetzelfde hebben als de naam van je character? Ben nu dus met smalltown mee.. eens kijken of ik een beetje leuke stukjes kan schrijven
Op donderdag 8 mei 2003 12:20 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Geef nu maar gewoon door
![]()
Al die gekke DM's ..maar hoop leuke stukjes ook in smalltown echt wel mooi zo.
quote:hoeft niet persee hoor , smalltown is het max ongeveer één keer per week posten , voor iedereen maar ook voor mensen die eigenlijk geen tijd hebben om regelmatig te posten en die kunnen dan toch mee posten , wat voor karakter je daar gebruikt , dat mag je zelf weten. het mag als mordreth maar als jij als mordreth post en je karakter de naam Piet meegeeft is het ook goed.
Op donderdag 8 mei 2003 12:35 schreef Mordreth het volgende:[..]
Moet je je nick hetzelfde hebben als de naam van je character? Ben nu dus met smalltown mee.. eens kijken of ik een beetje leuke stukjes kan schrijven
.
De overige topics kan vaker in gepost woredn, hoeft niet natuurlijk maar het gewoon het eiland, je kan een huis bouwen of in trek nemen in een stadje of dorpje en vanuit daar dingen doen. je kan ook interactief zijn met non-fantasy dus bv je boodschappen doen in de supermarkt of zo of een video halen .. als je in een verhaal terecht komt dat in de fantasy sfeer speelt dan is het natuurlijk een beetje vaag omdat een video te gaan halen , maar buiten de verhalen kan het gewoon.
En is het misschien wel leuk voor anderen dat dat gebeurt
quote:Ik geloof dat magneet een algemene van het eiland aan het samenstellen is , jij deed alleen de fantasy toch ?
Op donderdag 8 mei 2003 14:14 schreef Werik het volgende:
Gaat magneet nou nog een overzicht maken of zal ik er vanavond eentje samenstellen?
quote:ik heb van de laatste 4 maanden de relevante topics ( dus niet alle huisjes ) al in een excel sheet gezet, moet nu alleen nog ff goed filteren dat ik ook alleen actieve topics heb.
Op donderdag 8 mei 2003 14:14 schreef Werik het volgende:
Gaat magneet nou nog een overzicht maken of zal ik er vanavond eentje samenstellen?
quote:Toppie hoor !
Op donderdag 8 mei 2003 14:35 schreef Magneet het volgende:[..]
ik heb van de laatste 4 maanden de relevante topics ( dus niet alle huisjes ) al in een excel sheet gezet, moet nu alleen nog ff goed filteren dat ik ook alleen actieve topics heb.
quote:mwah zit nu nog veel bagger tussen, txt mode is trouwens wel makkelijk ermee als je alle topics lat zien, stukkie sneller
Op donderdag 8 mei 2003 14:36 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Toppie hoor !
quote:daarom gebruik ik die ook zakelijk gezien
Op donderdag 8 mei 2003 14:42 schreef Magneet het volgende:[..]
mwah zit nu nog veel bagger tussen, txt mode is trouwens wel makkelijk ermee als je alle topics lat zien, stukkie sneller
Maar ik begrijp nou nog steeds niet uit het hele verhaal of ik nou nog een overzicht moet maken van de fantasytopics?
quote:leuk stukkie....
Op donderdag 8 mei 2003 15:09 schreef Zarr het volgende:
eindelijk iemand aan mijn zwaard geregen. Nu kan ik weer rustig slapen
quote:graag !
Op donderdag 8 mei 2003 15:06 schreef Werik het volgende:
Maar ik begrijp nou nog steeds niet uit het hele verhaal of ik nou nog een overzicht moet maken van de fantasytopics?
quote:Wil er best samenvattingen van maken. Maar als jij al een overzicht hebt moeten we alleen even kijken hoe we dat neer gaan zetten en hoe ik dan de samenvattingen erbij doe.
Op donderdag 8 mei 2003 15:16 schreef Magneet het volgende:
Ik heb in mijn overzicht ook al de fantasytopics zitten! tot en met oktober nu zelfs, misschien kan werik er een dieper overzicht van maken want ik heb nu alleen de url's & de naam natuurlijk
quote:kan inderdaad
Op donderdag 8 mei 2003 15:23 schreef Magneet het volgende:
das waar, LD kan het er eventueel op jouw site bij?
quote:onthou wel dat er updates van moeten komen
Op donderdag 8 mei 2003 15:29 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
kan inderdaad
quote:Nou magneet als jij dan je overzichtje aan LD opstuurt, maak ik er aan de hand daarvan wel samenvattingen bij wat er zo ongeveer in een topic aan de hand is
Op donderdag 8 mei 2003 15:29 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
kan inderdaad
quote:Ook weer geregeld , onthou wel dat het puur een extra is het staat nog nergens in de faq etc.
Op donderdag 8 mei 2003 15:30 schreef Werik het volgende:[..]
Nou magneet als jij dan je overzichtje aan LD opstuurt, maak ik er aan de hand daarvan wel samenvattingen bij wat er zo ongeveer in een topic aan de hand is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |