abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:39:40 #251
50087 Werik
So what
pi_10318332
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:38 schreef Amethist het volgende:

[..]

Juist, een aparte wending dus, Myrddin is tenslotte ook op zoek naar hulp om de kwaadaardige tovenaar te verslaan, zelf is ze nog niet zo machtig.

Zal Merlijn wel even roepen
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:41:06 #252
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_10318362
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:39 schreef Werik het volgende:

[..]

Zal Merlijn wel even roepen

Alsof mijn hondje me kan helpen
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_10318435
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:37 schreef Werik het volgende:
He LD typ eens wat langzamer, dan heb ik ook nog een kans om als eerste te antwoorden.

p.s. Waar is dat heerlijke draakje nu van je gebleven?

U zocht mij waarde kleine dwerg uit de berg ?
"Drakes claim to be Dragons - until the Dragons show up"
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:50:58 #254
50087 Werik
So what
pi_10318558
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:44 schreef Quantarianth het volgende:

[..]

U zocht mij waarde kleine dwerg uit de berg ?

Ja, ik zat mij af te vragen of het niet leuk is een topic te maken, van hoe wij ooit zijn bevrijdt van de drakenrijders.

Groetjes Ashlynn

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_10318624
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:50 schreef Werik het volgende:

[..]

Ja, ik zat mij af te vragen of het niet leuk is een topic te maken, van hoe wij ooit zijn bevrijdt van de drakenrijders.

Groetjes Ashlynn

Mag ik vragen waar uw geschiedenis op gebaseerd is, aangezien ik nooi in slavernij onder de drakenrijders ben geweest.

De plaats waar ik vandaan kom kiezen wij de berijders van ons zelf en zal er nooit iets zijn als een bevrijding omdat we een band hebben met onze berijder die diepergaat dan vriendschap.

Maar een topic van onze geschiedenis zou op zich erg leuk zijn , vooral omdat er meer draken zijn op het eiland.

"Drakes claim to be Dragons - until the Dragons show up"
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:55:36 #256
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10318648
* Abbadon houdt maar even zijn mond over draken.....

Zo, weer een postje geplaatst, Magneet....moet alleen nog een climax achteraan!

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')