quote:Jij niet zoveel. Kon met jouw reactie wel leven. Alleen de reactie van diegene voor jou was ik een beetje pissig over. Je bent er toch een hele tijd mee bezig om een leuk opzetje te maken enzo.
Op vrijdag 9 mei 2003 13:12 schreef Atrimar het volgende:[..]
Ja ik snap dat je het over die post hebt ... but what did I do?
Mocht je mee willen DM-en, Je kunt van het password voor de DM krijgen als je dat wilt
En ik had me even in user vergist, sorry
o, Oi iedereen
quote:Ah ik snap het, ik begrijp Isa's reactie wel, want er is namelijk niets doorgegeven dat dit soort dingen nu op Eiland horen. Dus als mod zou je horen te zeggen dat het niet op het Eiland hoort. Comprende?
Op vrijdag 9 mei 2003 13:18 schreef Werik het volgende:[..]
Jij niet zoveel. Kon met jouw reactie wel leven. Alleen de reactie van diegene voor jou was ik een beetje pissig over. Je bent er toch een hele tijd mee bezig om een leuk opzetje te maken enzo.
Mocht je mee willen DM-en, Je kunt van het password voor de DM krijgen als je dat wilt
En nee, ik hoef het PW niet te hebben, ik heb het al druk genoeg
quote:Op fantasy gebied, lees de laatste The Island Fantasy Tavern topics door , dan weet je alles wel .
Op vrijdag 9 mei 2003 13:19 schreef Sitethief het volgende:
Nog belangrijk eiland nieuws wat ik perse moet weten?, heb weinig zin om alle slowchat topics door te lezen.o, Oi
iedereen
quote:Dat probeer ik te voorkomen, dan kan ik niet meer posten. Vandaag was trouwens LSD dus das wel relaxt. Volgende week facultatief les, kan ik lekker aan mijn CS map werken en posten.
Op vrijdag 9 mei 2003 13:21 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Op fantasy gebied, lees de laatste The Island Fantasy Tavern topics door , dan weet je alles wel .
quote:Er is gewoon open en bloot over gepraat in de eiland taveerne. Zelfs met de rechtstreekse vraag aan de Dagobert, Pluisje en Breuls (Had ik van LD). En het is dus ook niet de bedoeling om alle D&D gerelateerde topics hierin te maken. Zie het als een extraatje van FOK!Eiland. Omdat er veel users die daar fantasy posten geen D&D hebben gespeeld. Daarom leek het ons wel leuk om een Fantasy/D&D vragentopic te maken. Maar het is en blijft dus in principe de enige op het eiland.
Op vrijdag 9 mei 2003 13:20 schreef Atrimar het volgende:[..]
Ah ik snap het, ik begrijp Isa's reactie wel, want er is namelijk niets doorgegeven dat dit soort dingen nu op Eiland horen. Dus als mod zou je horen te zeggen dat het niet op het Eiland hoort. Comprende?
En nee, ik hoef het PW niet te hebben, ik heb het al druk genoeg
En ik kan haar reactie ook wel begrijpen hoor. Had er de afgelopen dagen alleen een hoop tijd in zitten. Vandaar dat ik in eerste instantie zo reageerde. Nu heb ik zoiets van, het is gebeurd en jammer dan.
quote:Zo mogen we het graag horen
Op vrijdag 9 mei 2003 13:24 schreef Sitethief het volgende:[..]
Volgende week facultatief les, kan ik lekker aan mijn mooie eiland posts werken en posten.
quote:Ik en nadenken... ga weg
Op vrijdag 9 mei 2003 13:28 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Zo mogen we het graag horen
ohw het week topic is zo gemaakt dat er maximaal één keer per week in wordt gepost door de poster en dat de post gewoon met aandacht gemaakt zijn. zodat er over nagedacht kan worden en er wat mee gedaan kan worden.
quote:Ik doelde meer op het feit dat het niet naar buiten is gebracht. Het is wel besloten, maar niet meegedeeld snap je?
Op vrijdag 9 mei 2003 13:27 schreef Werik het volgende:[..]
Er is gewoon open en bloot over gepraat in de eiland taveerne. Zelfs met de rechtstreekse vraag aan de Dagobert, Pluisje en Breuls (Had ik van LD). En het is dus ook niet de bedoeling om alle D&D gerelateerde topics hierin te maken. Zie het als een extraatje van FOK!Eiland. Omdat er veel users die daar fantasy posten geen D&D hebben gespeeld. Daarom leek het ons wel leuk om een Fantasy/D&D vragentopic te maken. Maar het is en blijft dus in principe de enige op het eiland.
En ik kan haar reactie ook wel begrijpen hoor. Had er de afgelopen dagen alleen een hoop tijd in zitten. Vandaar dat ik in eerste instantie zo reageerde. Nu heb ik zoiets van, het is gebeurd en jammer dan.
Als je dus ff niet hebt meegelezen weet je van niks. En dat is uiteraard niet jou of jullie fout
quote:Nieuw dorpje, Weektopic, dungeon master Topic. Wil je nog meer weten?
Op vrijdag 9 mei 2003 13:19 schreef Sitethief het volgende:
Nog belangrijk eiland nieuws wat ik perse moet weten?, heb weinig zin om alle slowchat topics door te lezen.o, Oi
iedereen
quote:Begrijp hem helemaal.
Op vrijdag 9 mei 2003 13:29 schreef Atrimar het volgende:[..]
Ik doelde meer op het feit dat het niet naar buiten is gebracht. Het is wel besloten, maar niet meegedeeld snap je?
Als je dus ff niet hebt meegelezen weet je van niks. En dat is uiteraard niet jou of jullie fout
quote:En het balangrijkste ... Atrimar komt terug ... with a vengeance
Op vrijdag 9 mei 2003 13:29 schreef Werik het volgende:[..]
Nieuw dorpje, Weektopic, dungeon master Topic. Wil je nog meer weten?
quote:Seen it, k'heb alle topics op de slowchat na al bijgelezen.
Op vrijdag 9 mei 2003 13:29 schreef Werik het volgende:[..]
Nieuw dorpje, Weektopic, dungeon master Topic. Wil je nog meer weten?
Ff een vraagje, dat weektopic, mag je daar ook posts neerzetten die met de rest van het eiland te maken hebben. Of blijven alle weekadventures ook binnen dat topic ?
[Dit bericht is gewijzigd door Sitethief op 09-05-2003 13:33]
quote:Kom je weer lekker creatief uit de lucht vallen ?
Op vrijdag 9 mei 2003 13:31 schreef Atrimar het volgende:[..]
En het balangrijkste ... Atrimar komt terug ... with a vengeance
quote:Ja, die ook nog ja
Op vrijdag 9 mei 2003 13:31 schreef Atrimar het volgende:[..]
En het balangrijkste ... Atrimar komt terug ... with a vengeance
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:32 schreef Sitethief het volgende:[..]
Kom je weer lekker creatief uit de lucht vallen ?
quote:Het is een probeersel wat leuk blijkt uit te pakken. Het heeft verder niets met de mogenlijke D&D topics in UVT te maken of zo. In D&D zitten ook heel veel facetten van de fantasy die op het eiland toepasbaar zijn, zo'n vraag van Faat bv over sex in D&D is toch iets komisch, aan de DM de uitdaging het op een eilandse manier te beantwoorden
Op vrijdag 9 mei 2003 13:29 schreef Atrimar het volgende:[..]
Ik doelde meer op het feit dat het niet naar buiten is gebracht. Het is wel besloten, maar niet meegedeeld snap je?
Dat was trouwens de voorwaarde dat het op de eilandse mannier zou gebeuren.
quote:Elfenbos is de geboorteplaats van de elf Myrddin, het is een elfendorp met meerdere bewoners, dus ja, bedenk alleen dat het onder de hoede is van de kwaadaardige tovenaar
Op vrijdag 9 mei 2003 13:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
Kunnen we het elfenbos het zelfde zien als trandofir ? dus als een dorpje waar meerder bewoners zich kunnen bevinden ???
quote:De adventures blijven wel in dat topic denk ik zo , anders is de mogenlijkheid voor mensen die weinig tijd hebben om te posten ook direct weg. En daar was dat topic voor, dus vandaar de langere posts en de uitgebreide bijzinnen die er staan.
Op vrijdag 9 mei 2003 13:31 schreef Sitethief het volgende:[..]
Seen it, k'heb alle topics op de slowchat na al bijgelezen.
Ff een vraagje, dat weektopic, mag je daar ook posts neerzetten die met de rest van het eiland te maken hebben. Of blijven alle weekadventures ook binnen dat topic ?
quote:Het is de bedoeling dat het een aparte verhaallijn wordt. Om het dus mogelijk te maken voor niet zo frequente posters om ook mee te doen in een fantasytopic. Karakters zou je wel kunnen gebruiken. En sommige hebben geloof ook in andere topics de link naar smalltown gelegd. Maar het is dus niet de bedoeling dat je vanuit smalltown naar een andere topic linkt.
Op vrijdag 9 mei 2003 13:31 schreef Sitethief het volgende:[..]
Seen it, k'heb alle topics op de slowchat al bijgelezen.
Dit is zo ongeveer wat je wilt weten toch?
quote:Hij leest niet goed, heeft niet eens gezien dat je al twee posts neer gezet hebt . Die rechtstreeks met je terugkomst te maken hebben.
Op vrijdag 9 mei 2003 13:32 schreef Atrimar het volgende:[..]
quote:mooi , het dorp der kwaadaardigheid dus
Op vrijdag 9 mei 2003 13:33 schreef Amethist het volgende:[..]
Elfenbos is de geboorteplaats van de elf Myrddin, het is een elfendorp met meerdere bewoners, dus ja, bedenk alleen dat het onder de hoede is van de kwaadaardige tovenaar
p.s. Waar is dat heerlijke draakje nu van je gebleven?
quote:Juist, een aparte wending dus, Myrddin is tenslotte ook op zoek naar hulp om de kwaadaardige tovenaar te verslaan, zelf is ze nog niet zo machtig.
Op vrijdag 9 mei 2003 13:36 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
mooi , het dorp der kwaadaardigheid dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |