abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:18:02 #226
50087 Werik
So what
pi_10317801
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:12 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Ja ik snap dat je het over die post hebt ... but what did I do?

Jij niet zoveel. Kon met jouw reactie wel leven. Alleen de reactie van diegene voor jou was ik een beetje pissig over. Je bent er toch een hele tijd mee bezig om een leuk opzetje te maken enzo.

Mocht je mee willen DM-en, Je kunt van het password voor de DM krijgen als je dat wilt

En ik had me even in user vergist, sorry

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:19:34 #227
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10317829
Nog belangrijk eiland nieuws wat ik perse moet weten?, heb weinig zin om alle slowchat topics door te lezen.

o, Oi iedereen

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:20:06 #228
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_10317845
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:18 schreef Werik het volgende:

[..]

Jij niet zoveel. Kon met jouw reactie wel leven. Alleen de reactie van diegene voor jou was ik een beetje pissig over. Je bent er toch een hele tijd mee bezig om een leuk opzetje te maken enzo.

Mocht je mee willen DM-en, Je kunt van het password voor de DM krijgen als je dat wilt

Ah ik snap het, ik begrijp Isa's reactie wel, want er is namelijk niets doorgegeven dat dit soort dingen nu op Eiland horen. Dus als mod zou je horen te zeggen dat het niet op het Eiland hoort. Comprende?

En nee, ik hoef het PW niet te hebben, ik heb het al druk genoeg

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:21:52 #229
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10317884
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:19 schreef Sitethief het volgende:
Nog belangrijk eiland nieuws wat ik perse moet weten?, heb weinig zin om alle slowchat topics door te lezen.

o, Oi iedereen

Op fantasy gebied, lees de laatste The Island Fantasy Tavern topics door , dan weet je alles wel .
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:24:07 #230
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10317939
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:21 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Op fantasy gebied, lees de laatste The Island Fantasy Tavern topics door , dan weet je alles wel .

Dat probeer ik te voorkomen, dan kan ik niet meer posten. Vandaag was trouwens LSD dus das wel relaxt. Volgende week facultatief les, kan ik lekker aan mijn CS map werken en posten.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:27:28 #231
50087 Werik
So what
pi_10318008
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:20 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Ah ik snap het, ik begrijp Isa's reactie wel, want er is namelijk niets doorgegeven dat dit soort dingen nu op Eiland horen. Dus als mod zou je horen te zeggen dat het niet op het Eiland hoort. Comprende?

En nee, ik hoef het PW niet te hebben, ik heb het al druk genoeg

Er is gewoon open en bloot over gepraat in de eiland taveerne. Zelfs met de rechtstreekse vraag aan de Dagobert, Pluisje en Breuls (Had ik van LD). En het is dus ook niet de bedoeling om alle D&D gerelateerde topics hierin te maken. Zie het als een extraatje van FOK!Eiland. Omdat er veel users die daar fantasy posten geen D&D hebben gespeeld. Daarom leek het ons wel leuk om een Fantasy/D&D vragentopic te maken. Maar het is en blijft dus in principe de enige op het eiland.

En ik kan haar reactie ook wel begrijpen hoor. Had er de afgelopen dagen alleen een hoop tijd in zitten. Vandaar dat ik in eerste instantie zo reageerde. Nu heb ik zoiets van, het is gebeurd en jammer dan.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:28:08 #232
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10318023
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:24 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Volgende week facultatief les, kan ik lekker aan mijn mooie eiland posts werken en posten.

Zo mogen we het graag horen ohw het week topic is zo gemaakt dat er maximaal één keer per week in wordt gepost door de poster en dat de post gewoon met aandacht gemaakt zijn. zodat er over nagedacht kan worden en er wat mee gedaan kan worden.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:28:47 #233
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10318039
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:28 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Zo mogen we het graag horen ohw het week topic is zo gemaakt dat er maximaal één keer per week in wordt gepost door de poster en dat de post gewoon met aandacht gemaakt zijn. zodat er over nagedacht kan worden en er wat mee gedaan kan worden.

Ik en nadenken... ga weg
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:29:19 #234
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_10318051
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:27 schreef Werik het volgende:

[..]

Er is gewoon open en bloot over gepraat in de eiland taveerne. Zelfs met de rechtstreekse vraag aan de Dagobert, Pluisje en Breuls (Had ik van LD). En het is dus ook niet de bedoeling om alle D&D gerelateerde topics hierin te maken. Zie het als een extraatje van FOK!Eiland. Omdat er veel users die daar fantasy posten geen D&D hebben gespeeld. Daarom leek het ons wel leuk om een Fantasy/D&D vragentopic te maken. Maar het is en blijft dus in principe de enige op het eiland.

En ik kan haar reactie ook wel begrijpen hoor. Had er de afgelopen dagen alleen een hoop tijd in zitten. Vandaar dat ik in eerste instantie zo reageerde. Nu heb ik zoiets van, het is gebeurd en jammer dan.

Ik doelde meer op het feit dat het niet naar buiten is gebracht. Het is wel besloten, maar niet meegedeeld snap je?

Als je dus ff niet hebt meegelezen weet je van niks. En dat is uiteraard niet jou of jullie fout

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:29:27 #235
50087 Werik
So what
pi_10318056
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:19 schreef Sitethief het volgende:

o, Oi iedereen

Nieuw dorpje, Weektopic, dungeon master Topic. Wil je nog meer weten?
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:30:54 #236
50087 Werik
So what
pi_10318095
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:29 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat het niet naar buiten is gebracht. Het is wel besloten, maar niet meegedeeld snap je?

Als je dus ff niet hebt meegelezen weet je van niks. En dat is uiteraard niet jou of jullie fout

Begrijp hem helemaal.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:31:27 #237
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_10318106
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:29 schreef Werik het volgende:

[..]

En het balangrijkste ... Atrimar komt terug ... with a vengeance
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:31:50 #238
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10318117
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:29 schreef Werik het volgende:

[..]

Seen it, k'heb alle topics op de slowchat na al bijgelezen.

Ff een vraagje, dat weektopic, mag je daar ook posts neerzetten die met de rest van het eiland te maken hebben. Of blijven alle weekadventures ook binnen dat topic ?

[Dit bericht is gewijzigd door Sitethief op 09-05-2003 13:33]

vrijdag 9 mei 2003 @ 13:32:18 #239
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10318128
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:31 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Kom je weer lekker creatief uit de lucht vallen ?
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:32:32 #240
50087 Werik
So what
pi_10318133
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:31 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Ja, die ook nog ja
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:32:57 #241
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_10318143
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:32 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Kom je weer lekker creatief uit de lucht vallen ?

vrijdag 9 mei 2003 @ 13:33:00 #242
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10318145
Ok ik ga ff rebooten
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:33:06 #243
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10318149
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:29 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Het is een probeersel wat leuk blijkt uit te pakken. Het heeft verder niets met de mogenlijke D&D topics in UVT te maken of zo. In D&D zitten ook heel veel facetten van de fantasy die op het eiland toepasbaar zijn, zo'n vraag van Faat bv over sex in D&D is toch iets komisch, aan de DM de uitdaging het op een eilandse manier te beantwoorden

Dat was trouwens de voorwaarde dat het op de eilandse mannier zou gebeuren.

vrijdag 9 mei 2003 @ 13:33:17 #244
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_10318157
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:07 schreef Lord Dreamer het volgende:
Kunnen we het elfenbos het zelfde zien als trandofir ? dus als een dorpje waar meerder bewoners zich kunnen bevinden ???
Elfenbos is de geboorteplaats van de elf Myrddin, het is een elfendorp met meerdere bewoners, dus ja, bedenk alleen dat het onder de hoede is van de kwaadaardige tovenaar
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:34:32 #245
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10318191
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:31 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Seen it, k'heb alle topics op de slowchat na al bijgelezen.

Ff een vraagje, dat weektopic, mag je daar ook posts neerzetten die met de rest van het eiland te maken hebben. Of blijven alle weekadventures ook binnen dat topic ?

De adventures blijven wel in dat topic denk ik zo , anders is de mogenlijkheid voor mensen die weinig tijd hebben om te posten ook direct weg. En daar was dat topic voor, dus vandaar de langere posts en de uitgebreide bijzinnen die er staan.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:35:24 #246
50087 Werik
So what
pi_10318216
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:31 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Seen it, k'heb alle topics op de slowchat al bijgelezen.

Het is de bedoeling dat het een aparte verhaallijn wordt. Om het dus mogelijk te maken voor niet zo frequente posters om ook mee te doen in een fantasytopic. Karakters zou je wel kunnen gebruiken. En sommige hebben geloof ook in andere topics de link naar smalltown gelegd. Maar het is dus niet de bedoeling dat je vanuit smalltown naar een andere topic linkt.

Dit is zo ongeveer wat je wilt weten toch?

vrijdag 9 mei 2003 @ 13:35:28 #247
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10318218
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:32 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Hij leest niet goed, heeft niet eens gezien dat je al twee posts neer gezet hebt . Die rechtstreeks met je terugkomst te maken hebben.
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:36:01 #248
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10318234
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:33 schreef Amethist het volgende:

[..]

Elfenbos is de geboorteplaats van de elf Myrddin, het is een elfendorp met meerdere bewoners, dus ja, bedenk alleen dat het onder de hoede is van de kwaadaardige tovenaar

mooi , het dorp der kwaadaardigheid dus
  vrijdag 9 mei 2003 @ 13:37:25 #249
50087 Werik
So what
pi_10318274
He LD typ eens wat langzamer, dan heb ik ook nog een kans om als eerste te antwoorden.

p.s. Waar is dat heerlijke draakje nu van je gebleven?

vrijdag 9 mei 2003 @ 13:38:43 #250
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_10318300
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 13:36 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

mooi , het dorp der kwaadaardigheid dus

Juist, een aparte wending dus, Myrddin is tenslotte ook op zoek naar hulp om de kwaadaardige tovenaar te verslaan, zelf is ze nog niet zo machtig.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')