quote:samengevat: jim komt op 1 binnen in een flut yorin hitlijstje
Jamai voelt de hete adem van Jim in zijn nek hijgen nu Jims single uit is, maar wat verkoopcijfers betreft heeft Jamai helemaal niets te vrezen.Toonbank
Met 230.000 verkochte singles is Jamai dé winnaar van Idols geworden, maar hij voelt de hete adem van Jim al in zijn nek. De single is pas vanaf afgelopen zaterdag bij Free recordshop te krijgen en is nu ongeveer 10.000 keer over de toonbank gegaan. De single komt dan ook komende week op 1 binnen in de Pepsi-charts. De single van Jamai gaat daarmee naar de tweede plaats. De single is voor twee maxi-verpakkingen (5 repen) van Mars en 2,99 euro te verkrijgen.Singles
Tot nu toe zijn er 70.000 singles van Jim besteld bij de winkels. Ter vergelijking: van Jamais Step right up waren er in eerste instantie 188.000 besteld. Later kwamen er daar nog 42.000 bij, want in totaal verkocht Jamai er 230.000. Dit zal Jim dus waarschijnlijk bij lange na niet halen.Vader
Op dit moment worden Jim en Jamai allebei niet meer echt begeleid door de platenmaatschappij. Jim heeft wel een eigen begeleider, die hilarisch genoeg Dim heet. De vader van Jim gaat ook altijd mee als Jim ergens gaat optreden. Hij heeft er zelfs zijn baan voor opgezegd. Jamai wordt meestal bijgestaan door zijn zus. Zij gaat mee naar bijna alle promotionele activiteiten van Jamai.
quote:ik neem jou mee in de verkiezing meest zinvolle post van het jaar
Op woensdag 7 mei 2003 17:57 schreef imitated_error het volgende:
REAGEER DAN NIET
Geef 'm eens ongelijk.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jim
Tell Her
I knew a girl who's broken-hearted
Over a boy who could not share his feelings
she really loved him
If there's a lesson to be learn it's a hard one to take
Once it falls a part it's so hard to unbreak
So don't you ever make that mistake
Chorus:
Tell her you love her
How much you love her
Don't turn away
Don't be afraid
Tell her you love her
Time marches on and the boy grew older
Every day wondering if he told her something
Would it be different
If there's a lesson to be learn it's a hard one to take
Once it falls a part it's so hard to unbreak
So don't you ever make that mistake
Chorus: (2x)
Tell her you love her
How much you love her
Don't turn away
Don't be afraid
Tell her you love her
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:Noem het wat je wil, van mij part poepen. Maar met zingen heeft het echt niks te maken, wat een wanprodukt
Op woensdag 7 mei 2003 17:58 schreef BassieV het volgende:
IK vind het ook geen gehoor hoe die gast zingt.
Maar dat liedje van Jim is ook absoluut veel vervelender.
en dat nummer van Jamai is gewoon beter ( maar nog niet om aan te horen)
quote:Hey zit je nou gewoon mijn reactie in andere bewoordingen over te typen?
Op woensdag 7 mei 2003 22:31 schreef Sylvana het volgende:
logisch dat de single van Jim veel minder goed verkoopt, die van Jim kun je alleen bij free record shop kopen.en dat nummer van Jamai is gewoon beter ( maar nog niet om aan te horen)
quote:haha, we zijn het gewoon met elkaar eens
Op woensdag 7 mei 2003 23:23 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Hey zit je nou gewoon mijn reactie in andere bewoordingen over te typen?
quote:Maar hij zingt toch............??? doet alsof ie kan zingen.....????
Op vrijdag 9 mei 2003 23:56 schreef Knaller het volgende:
Eigenlijk hoort dit niet eens in het muziekforum... vind ik dan hé!!
quote:Maar denk niet dat de doorgewinterde muziekliefhebber hierin geïnterresseerd is.
Op vrijdag 9 mei 2003 23:57 schreef G-Plek het volgende:[..]
Maar hij zingt toch............??? doet alsof ie kan zingen.....????
quote:Een ware muziekliefhebber zal ook al nimmer interesse hebben in die ééntonige Jim........... toch..........
Op zaterdag 10 mei 2003 00:00 schreef Knaller het volgende:[..]
Maar denk niet dat de doorgewinterde muziekliefhebber hierin geïnterresseerd is.
Stop het daarom in het subforum (RL)Soaps want daar komt immers die troep vandaan!!
quote:das wel een goed idee ja
Op zaterdag 10 mei 2003 00:00 schreef Knaller het volgende:[..]
Maar denk niet dat de doorgewinterde muziekliefhebber hierin geïnterresseerd is.
Stop het daarom in het subforum (RL)Soaps want daar komt immers die troep vandaan!!
quote:Eindelijk.......... een fan van me.......
Op zaterdag 10 mei 2003 00:09 schreef yavanna het volgende:[..]
quote:Welkom in de showbizz. het gaat niet om het liedje maar om de uitvoering ervan!
Op woensdag 7 mei 2003 18:05 schreef De_Warme_bakker het volgende:
dat nieuwe nummer, voor diegene die hem nog niet hebben gehoord...
alleeeeeeeeeeeeeeeeeeen maar hetzelfde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |