quote:Toevallig! Daar dacht ik dus ook laatst aan. Je moet altijd met de stekker erin en eruit.
Op woensdag 7 mei 2003 17:18 schreef ir_baboon het volgende:
Waarom heeft een tostiapparaat eigenlijk geen aan of uit knop??
Deze vraag kwam ik laatst tegen en toen begon ik na te denken, want er zijn volgens mij inderdaad geen tostiapparaten met een aan/uit knop.
Heeft iemand ze al gezien?
Mijn pa dacht dat het als een soort beveiliging is zodat hij niet doorbrandt ofzo
verder het zijn niet echt betrouwbare apperaten.. korsluiting ect komt vaak voor en alsof je zo vaak tostie;s eet?
quote:elke dag wel
Op woensdag 7 mei 2003 17:19 schreef Maxxride62 het volgende:
met een aan en uit knopje zie je nie dat ie aan staat waardoor jeje handen flink kan verbranden..verder het zijn niet echt betrouwbare apperaten.. korsluiting ect komt vaak voor en alsof je zo vaak tostie;s eet?
Nou ja het is een draaknop voor stand 1, 2, 3, 4 en 5 en uit
quote:Dan is het duidelijk geen authentiek tosti-ijzer.
Op woensdag 7 mei 2003 17:22 schreef ramses het volgende:
Die van ons heeft wel een aan en uit knop?Nou ja het is een draaknop voor stand 1, 2, 3, 4 en 5 en uit
quote:Zoiets wel ja, maar hij ligt niet
Op woensdag 7 mei 2003 17:24 schreef Atreidez het volgende:
Deze
Geplaatst: Ma Jan 13, 2003 4:41 pm
--------------------------------------------------------------------------------
Eerste antwoord van tefal/consumentenservice:
Geachte heer Jannink,
We hebben uw e-mail ontvangen waarvoor hartelijk dank.
Uw vraag heeft ook bij ons een leuke discussie teweeggebracht. Immers, wat zou het voordeel zijn van een aan/uit-schakelaar op een tosti-apparaat?
Naar onze mening zit er geen schakelaar op omdat hierdoor de winkelprijs van het apparaat hoger zou worden (voor zover wij weten, heeft onze fabriek in Frankrijk ook geen enkel tosti-apparaat in zijn assortiment met een aan/uit-schakelaar). Tevens worden de meeste tosti-apparaten na gebruik in een kast opgeborgen. De aanwezigheid van een aan/uit-schakelaar heeft in dat geval ook niet veel toegevoegde waarde.
Deze vraag leggen wij ook voor aan onze contactpersoon in Frankrijk. We zijn met u benieuwd wat hun reactie hierop is. U hoort dus nog van ons...!
Met vriendelijke groet,
Groupe SEB Nederland BV
Waarom zit er geen aan/uit schakelaar op een tosti-apparaat?
want als je tosti klaar is blijft ie warm, totdat je de stekker uit het
stopcontact haalt...
MVG,
ik
We bergen hem ook niet op, maar hij staat gewoon op het aanrecht
Eerste antwoord van tefal/consumentenservice:
Geachte heer ik dus,
We hebben uw e-mail ontvangen waarvoor hartelijk dank.
Uw vraag heeft ook bij ons een leuke discussie teweeggebracht. Immers, wat zou het voordeel zijn van een aan/uit-schakelaar op een tosti-apparaat?
Naar onze mening zit er geen schakelaar op omdat hierdoor de winkelprijs van het apparaat hoger zou worden (voor zover wij weten, heeft onze fabriek in Frankrijk ook geen enkel tosti-apparaat in zijn assortiment met een aan/uit-schakelaar). Tevens worden de meeste tosti-apparaten na gebruik in een kast opgeborgen. De aanwezigheid van een aan/uit-schakelaar heeft in dat geval ook niet veel toegevoegde waarde.
Deze vraag leggen wij ook voor aan onze contactpersoon in Frankrijk. We zijn met u benieuwd wat hun reactie hierop is. U hoort dus nog van ons...!
Met vriendelijke groet,
Groupe SEB Nederland BV
quote:nee, ik ben een andere ChillyWilly
Op woensdag 7 mei 2003 17:36 schreef ir_baboon het volgende:
ben je dan ook toevallig chillywilly uit wierden
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:03 schreef Lois het volgende:
Ik heb er wel een met een aan/uit schakelaar.
Deze dus:
[afbeelding]
wij hebben alleen niet deze
quote:Loopt de kaas er dan niet uit
Op woensdag 7 mei 2003 19:03 schreef Lois het volgende:
Ik heb er wel een met een aan/uit schakelaar.
Deze dus:
afbeelding][/url]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |