vervolg op [HOMO] 324 - Noppen en Naaldhakken (en slippers)
[Dit bericht is gewijzigd door error op 07-05-2003 14:19]
quote:Het gebeurde op de heenweg, dus het heeft het weekend niet langer gemaakt...
Op woensdag 7 mei 2003 14:11 schreef error het volgende:[..]
dat soort verhalen maken het voor mij weer een stuk makkelijker om wegenbelasting te betalen
![]()
Maar het belangrijkste is dat je het leuk gehad hebt. En een paar uur extra in de armen van je GL, dankzij de NS, is toch ok?
[Dit bericht is gewijzigd door Twoflower op 07-05-2003 14:23]
quote:Ow sowwy
Op woensdag 7 mei 2003 14:16 schreef Twoflower het volgende:
Het gebeurde op de heenweg, dus het heeft het weekend niet langer gemaakt...
quote:Ach, we hebben het overleefd, en we hebben daarna nog een heerlijke tijd gehad, dus het maakt niet veel meer uit. En we gaan nog proberen geld terug te krijgen van de NS.
Op woensdag 7 mei 2003 14:20 schreef error het volgende:[..]
Ow sowwy
![]()
Ik probeerde er nog wat positiefs in te zien....
quote:Idd.
Op woensdag 7 mei 2003 14:25 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ach, we hebben het overleefd, en we hebben daarna nog een heerlijke tijd gehad, dus het maakt niet veel meer uit. En we gaan nog proberen geld terug te krijgen van de NS.
quote:Dank je!
Op woensdag 7 mei 2003 14:28 schreef Jerruh het volgende:
gefeliciteerd error
en hoe voelt het, een kindje van jou int forum?
Hoe het voelt? Het idee dat er kinderen van mij rondlopen, geeft me een licht gevoel van onbehagen, gecombineerd met vertedering.
quote:He, dat wilde ik nou ook net vragen
Op woensdag 7 mei 2003 14:28 schreef Jerruh het volgende:
gefeliciteerd error
en hoe voelt het, een kindje van jou int forum?
quote:whehe vooral dat onbehagen!
Op woensdag 7 mei 2003 14:32 schreef error het volgende:[..]
Dank je!
Hoe het voelt? Het idee dat er kinderen van mij rondlopen, geeft me een licht gevoel van onbehagen, gecombineerd met vertedering.
quote:Jawel hoor. We hebben een behoorlijk aantal café's bezocht (om te eten en/of te drinken), we zijn naar de Zoo geweest en we hebben veel door de stad gelopen. We waren ook nog van plan om naar een of twee musea te gaan, maar dat hadden we eerst uitgesteld omdat het zondag zulk mooi weer was, maar toen bleek dat op maandag alle musea dicht waren...
Op woensdag 7 mei 2003 14:29 schreef error het volgende:[..]
Idd.
Maar je hebt verteld waar je niet bent geweest, ga je ook vertellen waar je wel bent geweest. Of ben je de hotelkamer niet uit geweest?
quote:Is dat positief
Op woensdag 7 mei 2003 14:32 schreef error het volgende:[..]
Dank je!
quote:hehehe, goede planning
Op woensdag 7 mei 2003 14:33 schreef Twoflower het volgende:[..]
Jawel hoor. We hebben een behoorlijk aantal café's bezocht (om te eten en/of te drinken), we zijn naar de Zoo geweest en we hebben veel door de stad gelopen. We waren ook nog van plan om naar een of twee musea te gaan, maar dat hadden we eerst uitgesteld omdat het zondag zulk mooi weer was, maar toen bleek dat op maandag alle musea dicht waren...
nu is error jaloers
quote:Don't know. You tell me.....
Op woensdag 7 mei 2003 14:34 schreef Andyvie het volgende:
Is dat positief
quote:Ik zou zeggen: Zoek een vriendje...
Op woensdag 7 mei 2003 14:36 schreef error het volgende:[..]
nu is error jaloers
quote:Ik zoek wel iemand die mee wil
Op woensdag 7 mei 2003 14:37 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik zou zeggen: Zoek een vriendje...
(Of iig iemand die mee wil...)
quote:Al iemand op het oog?
Op woensdag 7 mei 2003 14:39 schreef error het volgende:[..]
Ik zoek wel iemand die mee wil
quote:Troel?
Op woensdag 7 mei 2003 14:47 schreef Twoflower het volgende:
Al iemand op het oog?
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:47 schreef Twoflower het volgende:
Al iemand op het oog?
quote:Zeer bijdehand
Op woensdag 7 mei 2003 14:49 schreef NathaN het volgende:
Troel?
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 14:52 schreef error het volgende:
Zeer bijdehand
quote:Dit topic laat zich niet commanderen hoor...
Op woensdag 7 mei 2003 15:34 schreef Cazman het volgende:
up you go
quote:*test*
Op woensdag 7 mei 2003 15:38 schreef Twoflower het volgende:
Dit topic laat zich niet commanderen hoor...
Dood!
quote:test geslaagd
Op woensdag 7 mei 2003 15:42 schreef KrnKje het volgende:
Goede middag allemaal
* KrnKje is weer back van school en intussen ook nog wat uurtje Bio geleerd
hoi
quote:Allemaal jongens in zwembroek en jij hebt geen zin? Ben je ziek geworden? Of hetero?
Op woensdag 7 mei 2003 15:44 schreef KrnKje het volgende:
Ik ga vanavond voor t eerst mee met n vriend waterpoloën, althans, iig kijken hoe het bevalt... Ik heb geeeeeen zin
quote:Waterpolo? Da's toch die sport waar veel ongewenst (pijnlijk) contact wordt gemaakt?
Ik ga vanavond voor t eerst mee met n vriend waterpoloën, althans, iig kijken hoe het bevalt... Ik heb geeeeeen zin
quote:ik ken da nie, ik verzuip altij
quote:Uuhm, ik ben mezelf
Op woensdag 7 mei 2003 15:54 schreef NathaN het volgende:
Allemaal jongens in zwembroek en jij hebt geen zin? Ben je ziek geworden? Of hetero?
quote:Ook wel blijkt...
Waterpolo? Da's toch die sport waar veel ongewenst (pijnlijk) contact wordt gemaakt?
quote:Verzuipen is toch fataal?
Op woensdag 7 mei 2003 15:58 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ken da nie, ik verzuip altij
quote:*niet doordenk*
Op woensdag 7 mei 2003 16:00 schreef KrnKje het volgende:
Uuhm, ik ben mezelfIk heb altijd een dikke drempel bij dat soort nieuwe dingen
Nieuwe dingen/nieuwe mensen zijn altijd spannend. Maar waarom überhaupt waterpolo? jouw idee? zijn idee? geen idee?
quote:je zuipt, da's wa anders
Op woensdag 7 mei 2003 15:58 schreef Jerruh het volgende:
ik ken da nie, ik verzuip altij
quote:*schouders masseer doe*
Op woensdag 7 mei 2003 16:12 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb net op bed geleguh.. ben doodmoe en voel me nog steeds niet super
quote:4 tot 10 weken volgens http://www.dokterdokter.nl/folderrek/index.cgi?id2=332
Op woensdag 7 mei 2003 16:14 schreef Vlarp het volgende:
als je zegmaar van iemand pfeiffer heb overgesmet, hoe lang duurt het dan voordat je dat begint te merken?
quote:*lees*
Op woensdag 7 mei 2003 16:18 schreef Twoflower het volgende:[..]
4 tot 10 weken volgens http://www.dokterdokter.nl/folderrek/index.cgi?id2=332
quote:Tussen de 2 weken en 3 maanden...
als je zegmaar van iemand pfeiffer heb overgesmet, hoe lang duurt het dan voordat je dat begint te merken?
quote:Ik begin haast te denken dat ik pfeiffer heb. Aantal van de symptomen komen nogal overeen. Ik wacht het nog ff een week af en dan ga ik maar es bij de dokter kijken
Op woensdag 7 mei 2003 16:22 schreef KrnKje het volgende:[..]
Tussen de 2 weken en 3 maanden...
* KrnKje heeft er werkstukje over gemaakt
quote:Waar heb je dan last van?
Op woensdag 7 mei 2003 16:23 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik begin haast te denken dat ik pfeiffer heb. Aantal van de symptomen komen nogal overeen. Ik wacht het nog ff een week af en dan ga ik maar es bij de dokter kijken
quote:simpel bloedonderzoekje, even wachten op de uitslag en dan weet je het.
Op woensdag 7 mei 2003 16:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik begin haast te denken dat ik pfeiffer heb. Aantal van de symptomen komen nogal overeen. Ik wacht het nog ff een week af en dan ga ik maar es bij de dokter kijken
quote:Die heb ik dus 3 keer gehad
Op woensdag 7 mei 2003 16:25 schreef NathaN het volgende:[..]
simpel bloedonderzoekje, even wachten op de uitslag en dan weet je het.
quote:Keelpijn, laatste dagen erg vermoeid, terwijl ik veel geslapen heb. Maar ja, kan ook een fikse verkoudheid zijn. Alleen die houdt al meer dan een week aan, en normaal ben ik binnen 3 a 4 dagen weer van een verkoudheid af.
Op woensdag 7 mei 2003 16:24 schreef KrnKje het volgende:[..]
Waar heb je dan last van?
quote:Uuhm... waar de dokter naar kijkt is of je keelamandelen opgezet zijn en of je lymfeklieren dik zijn in je nek. Dat zijn de twee voornaamste dingen...
Op woensdag 7 mei 2003 16:27 schreef Vlarp het volgende:[..]
Keelpijn, laatste dagen erg vermoeid, terwijl ik veel geslapen heb. Maar ja, kan ook een fikse verkoudheid zijn. Alleen die houdt al meer dan een week aan, en normaal ben ik binnen 3 a 4 dagen weer van een verkoudheid af.
quote:Nah ja.. ik wacht het nog een paar dagen af en dan ga ik ff naar de huisarts. Vind het wel erg opvallend dat na een half ochtendje werken bij de post ik doodmoe thuis kom en naar bed moet. Terwijl ik hiervoor nog iets van 4 dagen erg lang en goed geslapen heb.
Op woensdag 7 mei 2003 16:28 schreef KrnKje het volgende:[..]
Uuhm... waar de dokter naar kijkt is of je keelamandelen opgezet zijn en of je lymfeklieren dik zijn in je nek. Dat zijn de twee voornaamste dingen...
Dat moe zijn is meestal pas iets wat na de tijd komt dat je ziek bent geweest...
quote:Dat is ook niet erg goed... Toch maar fftjes naar de doc. gaan en dan ffies bloed laten tappen, dat hebben ze in een paar dagen onderzocht...
Op woensdag 7 mei 2003 16:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nah ja.. ik wacht het nog een paar dagen af en dan ga ik ff naar de huisarts. Vind het wel erg opvallend dat na een half ochtendje werken bij de post ik doodmoe thuis kom en naar bed moet. Terwijl ik hiervoor nog iets van 4 dagen erg lang en goed geslapen heb.
quote:Heb je eventueel dan ook een idee hoe je het opgelopen zou kunnen hebben?
Op woensdag 7 mei 2003 16:29 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nah ja.. ik wacht het nog een paar dagen af en dan ga ik ff naar de huisarts. Vind het wel erg opvallend dat na een half ochtendje werken bij de post ik doodmoe thuis kom en naar bed moet. Terwijl ik hiervoor nog iets van 4 dagen erg lang en goed geslapen heb.
quote:Dat is echt moeilijk te zeggen meestal, kan zelfs van een glas komen in de kroeg wat niet goed is gespoeld...
Op woensdag 7 mei 2003 16:31 schreef Twoflower het volgende:[..]
Heb je eventueel dan ook een idee hoe je het opgelopen zou kunnen hebben?
quote:Mja, ik zit te denken. Heb de laatste tijd helemaal niet met 'vreemde' mensen gezoend ofzo. Maar ja, in een dronken bui misschien
Op woensdag 7 mei 2003 16:31 schreef Twoflower het volgende:[..]
quote:Als het in het Engels de Kissing Disease wordt genoemd is dat raadsel snel opgelost. Dan willen we alleen nog namen en foto's
Op woensdag 7 mei 2003 16:31 schreef Twoflower het volgende:
quote:Ik vroeg het ook meer naar aanleiding van Vlarp's vraag:
Op woensdag 7 mei 2003 16:34 schreef KrnKje het volgende:[..]
Dat is echt moeilijk te zeggen meestal, kan zelfs van een glas komen in de kroeg wat niet goed is gespoeld...
De incubatietijd is iets van 2 tot 4 maanden, t lijkt me niet dat je jezelf zo crimineel voelt dat je van 4 maanden bijhoudt wat je doet
quote:
quote:"Lief Dagboek..."
Op woensdag 7 mei 2003 16:34 schreef KrnKje het volgende:
Dat is echt moeilijk te zeggen meestal, kan zelfs van een glas komen in de kroeg wat niet goed is gespoeld...
De incubatietijd is iets van 2 tot 4 maanden, t lijkt me niet dat je jezelf zo crimineel voelt dat je van 4 maanden bijhoudt wat je doet
quote:"Lief weblog"
Op woensdag 7 mei 2003 16:36 schreef NathaN het volgende:[..]
"Lief Dagboek..."
Dagboek is wel erg ouderwets hoor
quote:Maar jij hebt nog geen (werkend) weblog...
Op woensdag 7 mei 2003 16:36 schreef Vlarp het volgende:[..]
"Lief weblog"
Dagboek is wel erg ouderwets hoor
quote:En al zou ik het uberhaupt hebben....
Op woensdag 7 mei 2003 16:39 schreef Twoflower het volgende:[..]
Maar jij hebt nog geen (werkend) weblog...
quote:Dan nog kun je een weblog "Dagboek" noemen.
Op woensdag 7 mei 2003 16:36 schreef Vlarp het volgende:
"Lief weblog"Dagboek is wel erg ouderwets hoor
Ik ga morgen nog werken en ik denk dat ik daarna ff een weekje thuis blijf. Ook ff afspraak maken bij de huisarts. Ben 't nu zat. Die verkoudheid, griep of whatever it is duurt nu al een week...
quote:Met foto's?
Op woensdag 7 mei 2003 18:25 schreef KrnKje het volgende:
* KrnKje gaat eens spulletjes pakken en richting het zwembad hierzo...
Nou, tot vanavond, dan zal ik mijn 'geweldige' ervaringen wel even komen melden
quote:it wasn't me
Op woensdag 7 mei 2003 16:23 schreef Vlarp het volgende:[..]
quote:*omhels*
Op woensdag 7 mei 2003 18:58 schreef Great_Expectations het volgende:
*naar binnen sneak*
*eten maken ga*
Heb de hele dag op het terras gezeten, en tussendoor nog even naar de stad geweest, had nog een superleuke jongen gezien en ik had het al gezegd tegen die vriend (hetero) zegt ie opeens toen we weggelopen waren, in de stad, "hij is homo hoor", ! Komt ie nu mee!
quote:kewl, kan je de volgende keer dr op af stappe
Op woensdag 7 mei 2003 19:14 schreef Marc_mga het volgende:Heb de hele dag op het terras gezeten, en tussendoor nog even naar de stad geweest, had nog een superleuke jongen gezien en ik had het al gezegd tegen die vriend (hetero) zegt ie opeens toen we weggelopen waren, in de stad, "hij is homo hoor",
! Komt ie nu mee!
ik heb net een jongen ontmeot die me zaterdag int bolke zag en ik hem ook, en hijs best mooi enzo, enn en en aaaargh
quote:Tssssk.
Op woensdag 7 mei 2003 19:20 schreef Jerruh het volgende:ik heb net een jongen ontmeot die me zaterdag int bolke zag en ik hem ook, en hijs best mooi enzo, enn en en aaaargh
quote:hij noemt me lekker ding
Op woensdag 7 mei 2003 19:24 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Tssssk.
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:20 schreef Jerruh het volgende:[..]
kewl, kan je de volgende keer dr op af stappe
ik heb net een jongen ontmeot die me zaterdag int bolke zag en ik hem ook, en hijs best mooi enzo, enn en en aaaargh
Nou ik had die jongen nooit gezien en ben ook bang dat ik hem niet gauw meer tegenkom, aanspreken durf ik wel alleen weet ik niet zeker of die vriend hem kent of dat ie gewoon een vermoeden had, ging al gelijk van het eerste uit
(overigens had ik dat vermoeden ook)
quote:Ik niet.
Op woensdag 7 mei 2003 19:25 schreef Jerruh het volgende:neuh is gewoon lache, ik weet al wie het is
quote:och tis altijd leuk om op die manier te ontdekken
Op woensdag 7 mei 2003 19:26 schreef Marc_mga het volgende:[..]
love is in the air
Nou ik had die jongen nooit gezien en ben ook bang dat ik hem niet gauw meer tegenkom, aanspreken durf ik wel alleen weet ik niet zeker of die vriend hem kent of dat ie gewoon een vermoeden had, ging al gelijk van het eerste uit
(overigens had ik dat vermoeden ook)
quote:Hij's clown?
Op woensdag 7 mei 2003 19:29 schreef Jerruh het volgende:
och tis altijd leuk om op die manier te ontdekken
maar die gozer is wel lache
quote:'k heb zondag wel iemand staan zoenen die maandag op msn ineens begon dat ie naar de dokter moest omdat ie misschien pfeiffer had
Op woensdag 7 mei 2003 19:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
it wasn't me
quote:nee, jij?
Op woensdag 7 mei 2003 19:32 schreef NathaN het volgende:[..]
Hij's clown?
quote:Da's niet leuk om te horen...
Op woensdag 7 mei 2003 19:35 schreef Vlarp het volgende:[..]
'k heb zondag wel iemand staan zoenen die maandag op msn ineens begon dat ie naar de dokter moest omdat ie misschien pfeiffer had
quote:Och, ik voel me toch al kut
Op woensdag 7 mei 2003 19:41 schreef Twoflower het volgende:[..]
Da's niet leuk om te horen...
edit: Ik ben een topper in het relativeren van dingen...
quote:Da's nog minder leuk om te horen... Als het nou het lichaamsdeel van een man was...
Op woensdag 7 mei 2003 19:41 schreef Vlarp het volgende:[..]
Och, ik voel me toch al kut
okee, ik snap het wel, maar het is heel irritant als je niet zo'n golddinges hebt. En volgens de bank duurt het minimaal 3 weken voor ik zo'n ding kan krijgen
quote:Zeur
Op woensdag 7 mei 2003 19:49 schreef Twoflower het volgende:
Zo, net "The Discovery of Heaven" gezien. Het is dat ik snap dat ze 900 pagina's niet makkelijk in 2 uur film kunnen proppen, maar ik vond de film behoorlijk fragmentarisch en van de hak op de tak springend... En Quinten (ja, die van de foto's in een van de vorige topics) vond ik ook best wel tegenvallen. Alleen in de scene waaruit de foto's komen valt het mee...
Voor een Nederlandse productie vind ik het heel wat hebben. Het haalt het lang niet bij films uit Hollywood, maar vind um best aardig. Overigens heb ik het boek niet gelezen.
quote:Nee, ik hang hem alleen eens in de zoveel tijd uit
Op woensdag 7 mei 2003 19:39 schreef Jerruh het volgende:
nee, jij?
quote:Misschien is het bij dit soort films ook beter als je het boek niet gelezen hebt, of in ieder geval niet zo kort van tevoren. Dan ga je dingen uit het boek missen...
Op woensdag 7 mei 2003 19:50 schreef Vlarp het volgende:[..]
Zeur
Voor een Nederlandse productie vind ik het heel wat hebben. Het haalt het lang niet bij films uit Hollywood, maar vind um best aardig. Overigens heb ik het boek niet gelezen.
quote:Daarom wil ik die HP films eigenlijk ook liever niet zien.
Op woensdag 7 mei 2003 19:52 schreef Twoflower het volgende:[..]
Misschien is het bij dit soort films ook beter als je het boek niet gelezen hebt, of in ieder geval niet zo kort van tevoren. Dan ga je dingen uit het boek missen...
quote:Nederlandse productie
Op woensdag 7 mei 2003 19:50 schreef Vlarp het volgende:
ZeurVoor een Nederlandse productie vind ik het heel wat hebben. Het haalt het lang niet bij films uit Hollywood, maar vind um best aardig. Overigens heb ik het boek niet gelezen.
quote:Nou, die vond ik minder afwijken van het boek. Komt misschien ook omdat die boeken heel wat minder dik zijn...
Op woensdag 7 mei 2003 19:53 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Daarom wil ik die HP films eigenlijk ook liever niet zien.
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 20:00 schreef Twoflower het volgende:
De meiden veranderen zichzelf in superhelden (zoals in stripboeken) om iemand te redden.
quote:*koffie zet*
Op woensdag 7 mei 2003 20:07 schreef Jerruh het volgende:
zo direct ABC-avond!!!!!!!!!!*popcorn in de magne gooi)
quote:80-90% van de cast was Engels. Een flink deel van het geld was buitenlands. De film zelf was in het Engels. Het is dat een aardig deel van de crew nog Nederlands was...
Op woensdag 7 mei 2003 19:55 schreef Vlarp het volgende:
Wat?
Het meest Nederlandse aan de film waren de overbodige frontaal naaktscènes, de kneuterigheid van wat moordscènes en zo nog wat minpunten.
Over het algemeen was het een goede film, maar om het nou een Nederlandse film te noemen...
quote:het "what the fuck" effect net als in LOTR1
Op woensdag 7 mei 2003 20:27 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb gehoord/gelezen dat The Matrix Reloaded eindigt midden in een actiescene, die doorgaat in de 3e Matrixfilm. Dat zou ik heel flauw vinden...
quote:Mwoa, bij LotR zag ik het flink aankomen.
Op woensdag 7 mei 2003 20:28 schreef Driftwood het volgende:
het "what the fuck" effect net als in LOTR1
quote:Cliffhanger noemen ze dat. The Matrix eindigde ook aardig als cliffhanger.
Op woensdag 7 mei 2003 20:27 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb gehoord/gelezen dat The Matrix Reloaded eindigt midden in een actiescene, die doorgaat in de 3e Matrixfilm. Dat zou ik heel flauw vinden...
quote:I wish
Op woensdag 7 mei 2003 20:33 schreef Vlarp het volgende:
Wie gaat er mee naar The Matrix Reloaded?Nate, heb je toevallig niet weer premiere kaarten?
Maar ik wil wel mee
quote:Ik heb alleen geen geld
Op woensdag 7 mei 2003 20:39 schreef NathaN het volgende:[..]
I wish
Maar ik wil wel mee
quote:mutz...
Op woensdag 7 mei 2003 20:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb alleen geen geld
Als we door de week gaan of des weekends overdag kan ik gratis
quote:Tsk...
Op woensdag 7 mei 2003 20:42 schreef NathaN het volgende:[..]
mutz...
Als we door de week gaan of des weekends overdag kan ik gratis
quote:in de wissen zeker
Op woensdag 7 mei 2003 21:12 schreef KrnKje het volgende:*prikoogjes heeft*
*anywayz Charmed is wel lachen vandaag, alleen een heel makkelijk verhaaltje dit keer, wordt weer tijd voor een grote verhaallijn*
quote:25meter bad jah...
Op woensdag 7 mei 2003 21:15 schreef Driftwood het volgende:[..]
in de wissen zeker
quote:een goede rede voor mij om niet te gaan waterpolo'en
Op woensdag 7 mei 2003 21:18 schreef KrnKje het volgende:[..]
25meter bad jah...
Maar ff 40 baantjes over de breedte op tempo inzwemmen is zwaaaaaaaaar, waar is m'n conditie heen?
quote:Ik vond het wel lekker... weer eens na een jaar bijna nix te hebben gedaan wat intensieve beweging... Hmja, ik hád wel kunnen gaan kanoën, maar dat heb ik wel gezien
Op woensdag 7 mei 2003 21:20 schreef Driftwood het volgende:[..]
een goede rede voor mij om niet te gaan waterpolo'en
quote:op het gore kanaal bah
Op woensdag 7 mei 2003 21:21 schreef KrnKje het volgende:[..]
Ik vond het wel lekker... weer eens na een jaar bijna nix te hebben gedaan wat intensieve beweging... Hmja, ik hád wel kunnen gaan kanoën, maar dat heb ik wel gezien
quote:Lang leve de douches... En zo vies is t kanaal op dat stuk niet hoor... In 't Eindhovens kanaal wil je niet omgaan nee
Op woensdag 7 mei 2003 21:23 schreef Driftwood het volgende:[..]
op het gore kanaal bah
quote:hehe,
Op woensdag 7 mei 2003 21:24 schreef KrnKje het volgende:[..]
Lang leve de douches... En zo vies is t kanaal op dat stuk niet hoor... In 't Eindhovens kanaal wil je niet omgaan nee
Maar gelukkig had ik in een korte tijd leren eskimoteren, dan hoef je iig niet te zwemmen... bah
quote:Compaq
Op woensdag 7 mei 2003 21:25 schreef Cazman het volgende:
na lang kloten heb ik eindelijk 2 ouderwetse compaqs weer aan de praat gekregen. Nu ben ik erg gaar en wil ik voor de komende maanden geen compaq meer zien. De titel ICT-er is me nog niet ontgaan
quote:meneer de itc'er voor ons natuurlijk
Op woensdag 7 mei 2003 21:25 schreef Cazman het volgende:
na lang kloten heb ik eindelijk 2 ouderwetse compaqs weer aan de praat gekregen. Nu ben ik erg gaar en wil ik voor de komende maanden geen compaq meer zien. De titel ICT-er is me nog niet ontgaan
quote:Levert dat veel punten op? Anders voor galgje
Op woensdag 7 mei 2003 21:25 schreef Driftwood het volgende:[..]
hehe,
leuk scrabblewoord trouwens dat eskimoteren
quote:minstens 3 maal woordwaarde
Op woensdag 7 mei 2003 21:26 schreef KrnKje het volgende:[..]
Levert dat veel punten op? Anders voor galgje
quote:Da's toch die soap met vampieren enzo?
Op woensdag 7 mei 2003 21:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben buffy kijken!!!
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 21:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben buffy kijken!!!
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 21:29 schreef KrnKje het volgende:[..]
quote:Vlarp, veel sterkte en beterschap gewenst.
Op woensdag 7 mei 2003 21:38 schreef Vlarp het volgende:
*sugt*Ik voel me nog steeds rot. Zo maar weer es 2 paracetamol innemen.
quote:*reclame*
beterschap!!!!
quote:*knuffel*
* KrnKje gaat ff naar beneje...
quote:Dacht ik ook
Op woensdag 7 mei 2003 21:26 schreef Driftwood het volgende:[..]
meneer de itc'er voor ons natuurlijk
quote:GIMME MORE DRUGS
Op woensdag 7 mei 2003 21:46 schreef Vlarp het volgende:
Nah ja.. ik ga zo naar bed. Ga morgen gewoon werken. Heb maar een klein dienstje, als het mee zit ben ik om 11 uur weer thuis. Als ik me zo blijf voelen kunnen ze mooi de pot op bij de post en dan ga ik lekker bij de huisarts buurten vrijdag...
als ze dood is....dan..dan...grmbl !
quote:Wel leuk dat ze er weer wat musical-element in gooien.
Op woensdag 7 mei 2003 22:07 schreef Jerruh het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ANYA MAG NIET DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD.
.
.
als ze dood is....dan..dan...grmbl
!
Ik kom er zojuist achter dat de voetbalkundige term 'hands' als 'hands' wordt geschreven en niet als 'hens', wat ik altijd dacht.
Ik ben homo. ik weet het nu zeker.
quote:haha da's inderdaad wel heel erg
Op woensdag 7 mei 2003 22:14 schreef LuQas het volgende:
Ik ben echt te erg.Ik kom er zojuist achter dat de voetbalkundige term 'hands' als 'hands' wordt geschreven en niet als 'hens', wat ik altijd dacht.
weet je wel wat buitenspel is?
quote:fieuw toch niet
Op woensdag 7 mei 2003 22:07 schreef Jerruh het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ANYA MAG NIET DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD.
.
.
als ze dood is....dan..dan...grmbl
!
quote:Lol.. heel erg
Ik ben echt te erg.Ik kom er zojuist achter dat de voetbalkundige term 'hands' als 'hands' wordt geschreven en niet als 'hens', wat ik altijd dacht.
quote:Ik vond het wat tegenvallen hoor...
Op woensdag 7 mei 2003 22:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
fieuw toch niet
quote:komt dat niet van buiten spelen?
Op woensdag 7 mei 2003 22:15 schreef Driftwood het volgende:[..]
haha da's inderdaad wel heel erg
weet je wel wat buitenspel is?
* Jerruh vind voetbal wel lache ben nie voor niets keeper
quote:iok ben al blij dat ze niet dood is, anya is mijn favo!!!! samen met willow
Op woensdag 7 mei 2003 22:17 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik vond het wat tegenvallen hoor...
quote:Meen je dat nou? Dat had ik nou echt niet gedacht...
Op woensdag 7 mei 2003 22:18 schreef Jerruh het volgende:[..]
samen met willow
quote:ik heb er maar 4 avatars van hoor
Op woensdag 7 mei 2003 22:19 schreef Twoflower het volgende:[..]
Meen je dat nou? Dat had ik nou echt niet gedacht...
quote:Dan doe ik het toch beter, met 15 mooie mannen...
Op woensdag 7 mei 2003 22:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb er maar 4 avatars van hoor
quote:damn gay.nl sucks, gister 36 mailtjes (wil je me vriendje zijn) en nu komen er zo weer 10 binnen grmbl! en t zijn allemaal enge luitjes, op een paar na
Op woensdag 7 mei 2003 22:33 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dan doe ik het toch beter, met 15 mooie mannen...
argh!
quote:Waarom jij wel, en ik niet?
Op woensdag 7 mei 2003 22:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
damn gay.nl sucks, gister 36 mailtjes (wil je me vriendje zijn) en nu komen er zo weer 10 binnen grmbl! en t zijn allemaal enge luitjes, op een paar na
argh!
quote:wees blij, mannen van 40 die tegen me zeggen dat ik een lekker ding ben is echt zoooo no-go
Op woensdag 7 mei 2003 22:43 schreef Andyvie het volgende:[..]
Waarom jij wel, en ik niet?
quote:*Graag terugzwaait*
Op woensdag 7 mei 2003 22:58 schreef onetouch het volgende:
*ieder lekker ding eeeellooow zwaait*
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 22:58 schreef onetouch het volgende:
*ieder lekker ding eeeellooow zwaait*
quote:O ja, das minder
Op woensdag 7 mei 2003 22:44 schreef Jerruh het volgende:[..]
wees blij, mannen van 40 die tegen me zeggen dat ik een lekker ding ben is echt zoooo no-go
quote:Baby if you give it to me
Op woensdag 7 mei 2003 22:59 schreef Twoflower het volgende:[..]
*Graag terugzwaait*
![]()
quote:Daar ben ik het dan weer niet mee eens...
Op woensdag 7 mei 2003 23:02 schreef onetouch het volgende:[..]
Baby if you give it to me
I'll give it to you
I know what you want
You know I got it
quote:mariah carey wel
Op woensdag 7 mei 2003 23:03 schreef Twoflower het volgende:[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens...
quote:misschien moet je iets opnemen als
Op woensdag 7 mei 2003 23:02 schreef Andyvie het volgende:[..]
O ja, das minder
Goed, dan ben ik blij dat ik geen mailtjes krijg
"zoekt nieuwe uitdagingen en/of houdt van experimenteren"
suc6 verzekerd
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 23:03 schreef onetouch het volgende:[..]
LD
![]()
ik ga zow slape
quote:okeej dan! ik niet...
Op woensdag 7 mei 2003 23:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ga zow slape
quote:Wachtte je op mij?
Op woensdag 7 mei 2003 23:13 schreef onetouch het volgende:okeej dan! ik niet...
quote:dag marc
Op woensdag 7 mei 2003 23:14 schreef Marc_mga het volgende:
en JP natuurlijk ik ben niet afwachtend
quote:tuurlijk niet
Op woensdag 7 mei 2003 23:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Wachtte je op mij?
quote:Neem je initiatief?
Op woensdag 7 mei 2003 23:16 schreef onetouch het volgende:en JP natuurlijk ik ben niet afwachtend
quote:Ik voetbal 15 jaar en ik wist 't ook nie
quote:dat je niet met je handen aan je bal mag komen
Op woensdag 7 mei 2003 23:18 schreef Marc_mga het volgende:
Waar gaat het over
quote:
Ik wist het ook niet! Eerlijk waar!
quote:over niks, d0h
Op woensdag 7 mei 2003 23:18 schreef Marc_mga het volgende:
Waar gaat het over
en buffy en angel roeleerden!!!! (charmed ook wel, piper is knap in catsuit
! )
quote:if it's worth it
Op woensdag 7 mei 2003 23:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Neem je initiatief?
quote:Ik wist het al gelijk aangezien ze daarmee je handen bedoelen, en heb nooit gevoetbalt (alleen op school verplicht en met mn broers)
Op woensdag 7 mei 2003 23:17 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik voetbal 15 jaar en ik wist 't ook nie
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 07-05-2003 23:21]
quote:Hoe is je Engels verder?
('t Is ook penalty, ipv pennaltie.)
quote:Ik let nooit zo op spelling als ik voetval. Ik dacht dat 't altijd hens was.
Op woensdag 7 mei 2003 23:20 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ik wist het al gelijk aangezien ze daarmee je handen bedoelen, en heb nooit gevoetbalt (alleen op school verplicht en met mn broers)
quote:Would I be worth it?
Op woensdag 7 mei 2003 23:19 schreef onetouch het volgende:if it's worth it
quote:Iets in de hens steken = iets in de handen geven.
Op woensdag 7 mei 2003 23:21 schreef Cazman het volgende:Ik let nooit zo op spelling als ik voetval. Ik dacht dat 't altijd hens was.
quote:Kun je die monniken nou nooit met rust laten? En dat terwijl je al een vriendje hebt...
Op woensdag 7 mei 2003 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E nipt van een stevige Trappist
quote:Hens is een normaal Nederlands woord. Alle hens aan dek enzo, waarna alle stoere sexy zeelui in actie komen.
Op woensdag 7 mei 2003 23:21 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hoe is je Engels verder?
('t Is ook penalty, ipv pennaltie.)
quote:scherp
Op woensdag 7 mei 2003 23:22 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Iets in de hens steken = iets in de handen geven.
.
quote:ik zag shoot bij hockey ook altij als sjoet
Op woensdag 7 mei 2003 23:21 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik let nooit zo op spelling als ik voetval. Ik dacht dat 't altijd hens was.
quote:die blijven toch aan wal staan
Op woensdag 7 mei 2003 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Hens is een normaal Nederlands woord. Alle hens aan dek enzo, waarna alle stoere sexy zeelui in actie komen.
quote:Buffy was echt supergoed weer! Vooral einde was mooooooi
Op woensdag 7 mei 2003 23:19 schreef Jerruh het volgende:[..]
over niks, d0h
.
en buffy en angel roeleerden!!!!
(charmed ook wel, piper is knap in catsuit
! )
Angel was wel cool, vind dat ze laatste tijd beetje nep doen met zomaar warps tevoorschijn toveren met 3 woordjes, en de cliffhanger was niet zo geweldig vandaag maar toch een goeie aflevering
Charmed zoog, dacht dat we al onrealistisch genoeg waren met sprookjes tot leven wekken en in zeemerminnen veranderen, nee, we moeten ook nog een stripboek in
quote:Dat oe ik nog vaak zat. De voet raken ipv de bal
Op woensdag 7 mei 2003 23:24 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik zag shoot bij hockey ook altij als sjoet
vooral als je als klein bikkelmenneke over het veld de hele tijd de bal met je voet raakt in plaats van met je stick
quote:Was niet een kwestie van spelling, gewoon een engels begrip
Op woensdag 7 mei 2003 23:21 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik let nooit zo op spelling als ik voetval. Ik dacht dat 't altijd hens was.
quote:Hoe later de avond, hoe scherper het volk.
Op woensdag 7 mei 2003 23:23 schreef onetouch het volgende:scherp
quote:dat is m juist, buffy haat anya niet, maar omdat haar destiny de slayer is om mensen te beschermen tegen het kwaad, moet ze anya als demon wel doden, omdat er meerderen dood konden gaan, net zoals ze daarom angel heeft gedood!
Op woensdag 7 mei 2003 23:24 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Buffy was echt supergoed weer! Vooral einde was mooooooi
Alleen die buffy haat tegen Anya vatte ik écht niet, wél supermooie terugpak op angelAngel was wel cool, vind dat ze laatste tijd beetje nep doen met zomaar warps tevoorschijn toveren met 3 woordjes, en de cliffhanger was niet zo geweldig vandaag maar toch een goeie aflevering
Charmed zoog, dacht dat we al onrealistisch genoeg waren met sprookjes tot leven wekken en in zeemerminnen veranderen, nee, we moeten ook nog een stripboek in
maar buffy wordt super, en weer "from beneath it devours!!" GEWELDIG!!!!!
quote:ik deed altijd keepen met hockey, dan kon je tenminste echt je voeten gebruiken.... en de hockeyfeesten waren altijd erg
Op woensdag 7 mei 2003 23:26 schreef Cazman het volgende:[..]
Dat oe ik nog vaak zat. De voet raken ipv de bal
quote:moeje met een stick doen
Op woensdag 7 mei 2003 23:26 schreef Cazman het volgende:[..]
Dat oe ik nog vaak zat. De voet raken ipv de bal
quote:Flauwe sport zeg. ik had er 10 verwacht
Op woensdag 7 mei 2003 23:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
moeje met een stick doen
dr gaan elk jaar minstens 3 jeugleden dood bij hockey door ongevallen met sticks en harde ballen..
quote:ik heb het nog niet gehad over de senioren
Op woensdag 7 mei 2003 23:32 schreef Cazman het volgende:[..]
Flauwe sport zeg. ik had er 10 verwacht
quote:Sticks en harde ballen. Hmmz... Dat vraagt om een puberaal grapje van een verdorven geest.
Op woensdag 7 mei 2003 23:30 schreef Jerruh het volgende:[..]
moeje met een stick doen
dr gaan elk jaar minstens 3 jeugleden dood bij hockey door ongevallen met sticks en harde ballen..
quote:oooooh, kijk dat horen we nooit in het nieuws die doden.
Op woensdag 7 mei 2003 23:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb het nog niet gehad over de senioren
quote:"Wij zijn hier allen te zamen om de tragische dood te herdenken van Wouter-Evert, Berend-Jan en Pieter-Diederik."
Op woensdag 7 mei 2003 23:33 schreef Cazman het volgende:[..]
oooooh, kijk dat horen we nooit in het nieuws die doden.
quote:shit, net nu m'n strepenpolo met opstaande kraagje in de was zit
Op woensdag 7 mei 2003 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
"Wij zijn hier allen te zamen om de tragische dood te herdenken van Wouter-Evert, Berend-Jan en Pieter-Diederik."
quote:tja mijn ouders waren niet rijk en kakkerig genoeg om mij zon naam aan te doen, dus tis bij jerruh (in de volksmond, grmbl, ook wel jur) genoemd
Op woensdag 7 mei 2003 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
"Wij zijn hier allen te zamen om de tragische dood te herdenken van Wouter-Evert, Berend-Jan en Pieter-Diederik."
quote:Oops! * G_E draagt nu een gestreept rugby-shirt
Op woensdag 7 mei 2003 23:37 schreef onetouch het volgende:[..]
shit, net nu m'n strepenpolo met opstaande kraagje in de was zit
quote:je kunt wel lekker met jouw "R" rollen: jerrrrrrrruh
Op woensdag 7 mei 2003 23:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
tja mijn ouders waren niet rijk en kakkerig genoeg om mij zon naam aan te doen, dus tis bij jerruh (in de volksmond, grmbl, ook wel jur) genoemd
quote:Jelle
Op woensdag 7 mei 2003 23:42 schreef onetouch het volgende:je kunt wel lekker met jouw "R" rollen: jerrrrrrrruh
quote:Ja duh, ben niet dom
Op woensdag 7 mei 2003 23:29 schreef Jerruh het volgende:[..]
dat is m juist, buffy haat anya niet, maar omdat haar destiny de slayer is om mensen te beschermen tegen het kwaad, moet ze anya als demon wel doden, omdat er meerderen dood konden gaan, net zoals ze daarom angel heeft gedood!
maar buffy wordt super, en weer "from beneath it devours!!" GEWELDIG!!!!!
Vond de omschakeling alleen raar, normaal gaat Buffy echt wel de alternatieven langs maar nu was ze gewoon de ijskoude bitch
quote:ow..nie...ok
Op woensdag 7 mei 2003 23:46 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ja duh, ben niet dom
Vond de omschakeling alleen raar, normaal gaat Buffy echt wel de alternatieven langs maar nu was ze gewoon de ijskoude bitch
buffy als bitch is cool, ze is al te vaak jankerig in sommoge situaties
@DM: snel weer enschede!!!!!! hahaha
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 23:48 schreef Driftwood het volgende:
hoop losers zitten er tussen op gay.nl
gelukkig ook nog leuke normale people heb leren kennen
quote:toch wel... wat is je nick?
quote:Ik vond die hallucinatie van spike erg cool
Op woensdag 7 mei 2003 23:48 schreef Jerruh het volgende:[..]
ow..nie...ok
buffy als bitch is cool, ze is al te vaak jankerig in sommoge situaties
@DM: snel weer enschede!!!!!! hahaha
quote:same as here
Op woensdag 7 mei 2003 23:49 schreef Jerruh het volgende:[..]
toch wel... wat is je nick?
quote:spike die gek is (william the bloody) is echt superr!!!!!
Op woensdag 7 mei 2003 23:50 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ik vond die hallucinatie van spike erg cool
quote:die bestaat niet hoor:
Op woensdag 7 mei 2003 23:51 schreef Driftwood het volgende:[..]
same as here
http://www.gay.nl/profiel.html?username=sameashere
is het een typvaut soms same ass here
quote:LOL
Op woensdag 7 mei 2003 23:54 schreef onetouch het volgende:[..]
die bestaat niet hoor:
http://www.gay.nl/profiel.html?username=sameashere
is het een typvaut soms
same ass here
ik heb me een andere nick aangemeten
quote:Ja man! Nu vind ik het al moeilijk om niet te reageren op mensen maar soms is het écht te erg, mensen die alleen maar dates zoeken enzo
quote:beetje triest, zijn ze 40 jaar, denken ze nog kans te maken
Op woensdag 7 mei 2003 23:55 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ja man! Nu vind ik het al moeilijk om niet te reageren op mensen maar soms is het écht te erg, mensen die alleen maar dates zoeken enzo
Vooral mensen met "hotboy" ofzo als nick zijn lelijk en denken te veel van zichzelf
Heb nu ook een boel mensen gezien die mij van zien kende, is erg gezellig en de rest ja... sommige zijn echt tof, andere laten weer een beetje te veel doorschijnen wat ze willen
quote:Inderdaad, maar heb verder ook niemand gezien waarvan ik zeg, "zow, das nou ff mijn typ!"
Op woensdag 7 mei 2003 23:57 schreef Jerruh het volgende:[..]
beetje triest, zijn ze 40 jaar, denken ze nog kans te maken
maar ja.. de eerste klap is al geweest haha
quote:och dr zitten wel een paar leuke bij, en sommigen hebben me in enschede gezien, en kom ik dr achter da het een menneke was die best...leuk was haha!
Op donderdag 8 mei 2003 00:00 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Inderdaad, maar heb verder ook niemand gezien waarvan ik zeg, "zow, das nou ff mijn typ!"
Wel één of twee die er wel goed uitzien
* Jerruh kent drifwood neit vinden op da gedoe
quote:heb nu echt 1 iemand waar ik leuke gesprekken mee heb en echt kan lachen,
Op donderdag 8 mei 2003 00:00 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Inderdaad, maar heb verder ook niemand gezien waarvan ik zeg, "zow, das nou ff mijn typ!"
Wel één of twee die er wel goed uitzien
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 00:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
och dr zitten wel een paar leuke bij, en sommigen hebben me in enschede gezien, en kom ik dr achter da het een menneke was die best...leuk was haha!
* Jerruh kent drifwood neit vinden op da gedoe
foto!
kent jerruh mij vinden?
quote:net of je dat wilt
Op donderdag 8 mei 2003 00:03 schreef Marc_mga het volgende:[..]
quote:Wie is die eerste? Kijken of ie van twee walletjes eet
Op donderdag 8 mei 2003 00:03 schreef Driftwood het volgende:[..]
heb nu echt 1 iemand waar ik leuke gesprekken mee heb en echt kan lachen,
heb 1 iemand die zegt dat het om zijn persoonlijkheid gaat maar ondertussen over de lengte van zijn pik zit op te scheppen
dumpen die zooi!
quote:haha, ach ik chat nu pas voor de 5de of 6de keer met hem, en nu is het vooral nog ouwehoeren hoor
Op donderdag 8 mei 2003 00:07 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Wie is die eerste? Kijken of ie van twee walletjes eet
had zelfs bob gezien (die kwam random voorbij opeens)
quote:zie msn
Op donderdag 8 mei 2003 00:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
net of je dat wilt
ik zoek nie, pass me maar de url
quote:Me too, die jongen is echt zo wazig!
Op donderdag 8 mei 2003 00:09 schreef Driftwood het volgende:[..]
haha, ach ik chat nu pas voor de 5de of 6de keer met hem, en nu is het vooral nog ouwehoeren hoor
had zelfs bob
gezien (die kwam random voorbij opeens)
quote:zeg dat wel ja
Op donderdag 8 mei 2003 00:11 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Me too, die jongen is echt zo wazig!
quote:gesundhaid
Op donderdag 8 mei 2003 00:19 schreef onetouch het volgende:
*gaaaap*
quote:maar wel ONWIJS lekker
Op donderdag 8 mei 2003 00:12 schreef Driftwood het volgende:[..]
zeg dat wel ja
It's not fair!
quote:niet zo klagen hoor
Op donderdag 8 mei 2003 00:22 schreef Marc_mga het volgende:[..]
maar wel ONWIJS lekker
![]()
It's not fair!
quote:yaw enzo!
Op donderdag 8 mei 2003 00:23 schreef onetouch het volgende:[..]
danke schön
quote:mjah, i'm blocking him out of my system (of ik probeer het)
Op donderdag 8 mei 2003 00:22 schreef Marc_mga het volgende:[..]
maar wel ONWIJS lekker
![]()
It's not fair!
quote:yaw = your always welcome
Op donderdag 8 mei 2003 00:24 schreef onetouch het volgende:[..]
wanneer dan wel...
quote:yaw = you are welcome toch?
Op donderdag 8 mei 2003 00:27 schreef Jerruh het volgende:[..]
yaw = your always welcome
maar always is ook goed, beter zelfs
quote:yw = youre welcome
Op donderdag 8 mei 2003 00:29 schreef onetouch het volgende:[..]
yaw = you are welcome toch?
maar always is ook goed, beter zelfs
in geval van erica terpstra: LMFAO!
quote:Hehe, tis jammer dat ie zo raar is, anders zou het best een superleuke jongen kunnen zijn
Op donderdag 8 mei 2003 00:26 schreef Driftwood het volgende:[..]
mjah, i'm blocking him out of my system (of ik probeer het)
leuk om te kennen, verder niks
(ik ben reeel)
less is trouwens nog steeds less hoor
quote:tuurlijk, je moet eerst naar een hbo of uni
Op donderdag 8 mei 2003 00:34 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Hehe, tis jammer dat ie zo raar is, anders zou het best een superleuke jongen kunnen zijn
![]()
less is trouwens nog steeds less hoor
quote:smack my bitch up
Op donderdag 8 mei 2003 00:33 schreef Jerruh het volgende:[..]
yw = youre welcome
yaw is een uitbreiding van mijin geval van erica terpstra: LMFAO!
quote:OMFG!
Op donderdag 8 mei 2003 00:37 schreef onetouch het volgende:[..]
smack my bitch up
whehe
baywatch hawaii sucks!!
quote:baywatch hawaii
Op donderdag 8 mei 2003 00:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
OMFG!
whehe
baywatch hawaii sucks!!
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 00:39 schreef Jerruh het volgende:[..]
OMFG!
whehe
baywatch hawaii sucks!!
quote:haha ja beweer dat nu nog maar eens jer...
Op donderdag 8 mei 2003 00:43 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:Ik vind zn hoof niet knap hoor
Op donderdag 8 mei 2003 00:44 schreef Driftwood het volgende:[..]
haha ja beweer dat nu nog maar eens jer...
quote:baywatch hawaii sucks...op die gozer na dan
Op donderdag 8 mei 2003 00:44 schreef Driftwood het volgende:[..]
haha ja beweer dat nu nog maar eens jer...
[Dit bericht is gewijzigd door Marc_mga op 08-05-2003 00:57]
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 00:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
baywatch hawaii sucks...op die gozer na dan
![]()
quote:of zit je in de categorie " anders" (wat zal daar onder worden verstaan??)
Op donderdag 8 mei 2003 00:52 schreef Marc_mga het volgende:
waarom zou je je als hetero je willen aanmelden op gay.nl?
quote:heeeeeeeele enge foto!
Op donderdag 8 mei 2003 00:54 schreef onetouch het volgende:[..]
[afbeelding]
en op stacy kamano na dan ook
quote:trustuh!!
Op donderdag 8 mei 2003 01:10 schreef onetouch het volgende:
ik zeg maar sooow
ik zeg slaap lekkertrustuh
quote:zou ik dat nog aanpassen?
Op donderdag 8 mei 2003 01:16 schreef Marc_mga het volgende:
(achter "welterusten" moest nog "zeg ik" komen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |