quote:Cool!!!1
Op dinsdag 13 mei 2003 22:25 schreef Tweek het volgende:[..]
The suffering vind je misschien wel leuk:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 14-05-2003 08:30]
quote:Loginnaam: nintendo
Op dinsdag 13 mei 2003 22:41 schreef speknek het volgende:
Roy/Strolie, ik kan de vorige pagina van dit topic en het SP topic niet meer lezen omdat ie om een paswoord voor nintendo.com vraagt.
Lezen
quote:Dat kan niet als je niet kunt scrollen omdat ie eerst een wachtwoord wil hebben
Op dinsdag 13 mei 2003 22:42 schreef febster het volgende:
Loginnaam: nintendo
Paswoord: media
Lezen
quote:1080 Degrees : Avalanche
Op dinsdag 13 mei 2003 22:45 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe heet die snowboard game Febster? Ziet er erg goed uit!
quote:Ja, alhoewel de filmpjes die ik totnutoe heb gezien niet zoveel beter zijn dan de N64 versie (alleen wat minder fog).
Op dinsdag 13 mei 2003 22:47 schreef SmashBro het volgende:
Op de N64 zag 1080 er ook al gorgeous uit, en dit is ook weer behoorlijk kwijlen.
quote:Die filmpjes zijn al wel een een flink tijdje oud (volgens mij een maand of 5/6 of nog langer) dus waarschijnlijk (hoop ik) hebben ze het grafisch verbeterd
Op dinsdag 13 mei 2003 22:55 schreef speknek het volgende:[..]
Ja, alhoewel de filmpjes die ik totnutoe heb gezien niet zoveel beter zijn dan de N64 versie (alleen wat minder fog).
Zelfde overigens voor Star Fox een aantal posts terug, dat vind ik eigenlijk net het N64 spel.
quote:Zowiezo als je screens vergelijkt met wat je nu ziet en eerst, dan is 1080 volgens mij erg opgepoetst.
Op dinsdag 13 mei 2003 22:55 schreef speknek het volgende:[..]
Ja, alhoewel de filmpjes die ik totnutoe heb gezien niet zoveel beter zijn dan de N64 versie (alleen wat minder fog).
Zelfde overigens voor Star Fox een aantal posts terug, dat vind ik eigenlijk net het N64 spel.
En star fox duurt nog een jaar voor die uitkomt, dus dat kan nog goed komen(ziet er trouwens wel al een stuk beter uit).
Die heupen !
quote:Cool
Op dinsdag 13 mei 2003 22:56 schreef Tweek het volgende:
Alleen vind ik Golf iets te eendimensionaal om te kopen. En ze verhuren hier geen GC spellen .
quote:Je weet niet wat je mist!
Op dinsdag 13 mei 2003 22:59 schreef speknek het volgende:
Alleen vind ik Golf iets te eendimensionaal om te kopen.
quote:
Op dinsdag 13 mei 2003 23:00 schreef Tweek het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |