quote:Ik probeer het volgende week wel. Moet ik het voor je opnemen?
Op woensdag 7 mei 2003 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Je hebt er helemaal nix aan. Er schijnt nog een geluidje te zijn als je 4 controllers hebt en het dan met allemaal doet. Helaas heb ik er maar 3 ;
quote:Geen Zelda en geen RGB ?
Op woensdag 7 mei 2003 23:26 schreef ASSpirine het volgende:
hier zit er eentje NIET te zelda'enRGB-kabel ga ik ook ooit es halen, maar 35 euro...
Mijn hemel
quote:De kabel kost 29.95 maar das nog steeds veel geld, kan iemand mij vertellen waar technisch het verschil in zit ?
Op woensdag 7 mei 2003 23:26 schreef ASSpirine het volgende:
hier zit er eentje NIET te zelda'enRGB-kabel ga ik ook ooit es halen, maar 35 euro...
quote:*Meldt
Zijn er eigenlijk Nintendo bezitters die GEEN Zelda gamen ?
Ga m niet kopen ook, hoop vandaag Burnout 2 binnen te krijgen (Xbox versie)
quote:Technisch,.......nee, niet echt verschil, misschien wel in de aanhechtingspunten van de scartkabel want ik heb al eens een third party RGB kabel gemold. Ze zijn wel wat goedkoper dan de Nintendo (first party) kabels maar ik zou toch die van Nintendo nemen.
Op donderdag 8 mei 2003 08:50 schreef Sennaistop het volgende:[..]
De kabel kost 29.95 maar das nog steeds veel geld, kan iemand mij vertellen waar technisch het verschil in zit ?
Qua beeldkwaliteit zal het niet verschillen denk ik. Als je toch een third party kabel neemt zorg er dan voor dat het een Blaze kabel is Dat zijn de betere. Die heb ik voor mijn Xbox en PS2,..... voor mijn Cube heb ik de Nintendo RGB kabel.
Je beeldkwaliteit stijgt enorm. Ik zweer bij RGB kabels
quote:Ik zal er over denken, ik vind beeldkwaliteit ook wel belangrijk, ik heb alleen e.e.a. in een kast gebouwd waardoor ook de lengte v/d kabel belangrijk is, ik heb vandaag het doosje in mijn hadden gehad maar kon geen lengte op de doos vinden, enig idee hoe lang die is, anders heeft het voor mij nl niet eens zin.
Op donderdag 8 mei 2003 09:19 schreef Chocobo het volgende:[..]
Technisch,.......nee, niet echt verschil, misschien wel in de aanhechtingspunten van de scartkabel want ik heb al eens een third party RGB kabel gemold. Ze zijn wel wat goedkoper dan de Nintendo (first party) kabels maar ik zou toch die van Nintendo nemen.
Qua beeldkwaliteit zal het niet verschillen denk ik. Als je toch een third party kabel neemt zorg er dan voor dat het een Blaze kabel is
Dat zijn de betere. Die heb ik voor mijn Xbox en PS2,..... voor mijn Cube heb ik de Nintendo RGB kabel.
Je beeldkwaliteit stijgt enorm. Ik zweer bij RGB kabels
quote:Ik heb net een nieuwe tv waar zo'n beetje alles op en aan zit, das geen probleem, er zit zelfs een vga connector op om de pc direct aan te sluiten
Op donderdag 8 mei 2003 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
Kijk ook even of je TV überhaupt RGB ondersteund.
quote:(InsideGamer)
Een tijdje terug werd aangekondigd dat er een GameCube preview disc met daarop de aankomende games zou worden uitgebracht. Op de (Amerikaanse) on-line winkel EBGames, is een product pagina verschenen met de preview disc. Deze is hier te vinden. Het lijkt erop dat Nintendo het voorbeeld van Sony en Microsoft volgt door de preview disc's in de winkel te leggen voor een redelijk lage prijs. Zoals op de product pagina van EBgames te zien is, is de preview disc later deze maand in Amerika verkrijgbaar voor 9 dollar 95.Op de disc vind je speelbare demo's van Sonic Adventure DX, Viewtiful Joe, Billy Hatcher & the Giant Egg, Soul Calibur II en Splinter Cell. Ook zullen er op de disc's een soort demo's van GameBoy Advance games komen te staan, zoals Wario Ware (inc.) en Nintendo Puzzle Collection, en deze kan je met behulp van een link kabel naar je GameBoy Advance sturen.
Deze demo disc word ook na Mei meeverpakt met de GameCube console. Meer info lees je als eerst hier!
quote:goed idee van N
Op donderdag 8 mei 2003 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
(InsideGamer)
quote:Sounds good
Many of you may have noticed a little blurb in this month's issue of GamePro, regarding new Nintendo Franchises, "Fear" and "Ground Zero." Man when you guys get a little tidbit of pre-E3 Nintendo news you guys really go crazy. Anyways to quell the flow of e-mails I'm going to shut you all up with a little bit more info, and some answers to your questions. Get em while they're HOT!First of all, there are two games, one called "Fear" and one called "Ground Zero." Both names we assume to be only code names at the moment. Fear is being developed internally at Nintendo and Miyamoto is heading the project himself. The game follows "a young and sheltered boy who challenges himself to overcome his many fears." From what we have heard the game will be level based with each level ending with him overcoming a fear of some sort. There will be a theme to each level, for example we have heard of a level where he overcomes his fear of heights by making his way up a treacherous mountain.
Ground Zero is actually a joint development by Nintendo and an unnamed second party developer or two. A game that will "be bigger than anything you have seen so far on Gamecube." That is all we were told.
Morgen maak ik wel weer een grote nieuwspost enzo (druk, druk druk
)
quote:mmm, dan zullen we wel nog een dag moeten wachten
Op donderdag 8 mei 2003 16:32 schreef febster het volgende:
Even kort![]()
[..]Morgen maak ik wel weer een grote nieuwspost enzo
(druk, druk druk
)
quote:Troost je ondertussen maar met Zelda
Op donderdag 8 mei 2003 16:33 schreef gieling.com het volgende:[..]
mmm, dan zullen we wel nog een dag moeten wachten
Als ze nou ook eens zouden opschieten met het verzenden van Splinter Cell..
De reden dat ik van Ikaruga toch maar de NTSC-versie besteld heb is dat ik op meerdere sites heb gezien dat de release is uitgesteld van 9 mei tot 23 mei. Verder spreekt een prijsvoordeel van E15,- me natuurlijk ook aan
quote:i know
Op donderdag 8 mei 2003 08:45 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geen Zelda en geen RGB ?
Mijn hemel
Ik snap nu niet wat bij Zelda moet doen, maar dat vraag ik well in een ander topic,
Wie gaat volgende week Enter The Matrix kopen?
quote:Das ook cool
Op woensdag 7 mei 2003 22:58 schreef G1Ace het volgende:
zit te metroiden weer
quote:Je hebt nog een uitgang op je Kubus, daar moet je dan een speciaal kabeltje instoppen die je op je geluidsinstallatie kan stoppen.
Op donderdag 8 mei 2003 20:27 schreef EriX het volgende:
Even over die RGB-kabel...ik heb de geluidskabels(rood-wit) van de cube aan mijn surround-installatie aangesloten, en de gele videojack via de scartconverter aan de SCART-ingang hangen. Maar de RGB kabel is dan toch direct SCART naar de tv zonder mogelijkheid om het geluid aan de installatie aan te sluiten? Kan iemand hier deze zaak verhelderen? Bij voorbaat dank
En die rode en witte plugjes hebben niet veel nut op een surround installatie, dat is alleen maar stereo
quote:Klinkt als een erg goed concept voor een mooie platformer.
Een nieuw spel waar Nintendo aan werkt is Fear, een spel dat wordt ontwikkeld door de grootmeester himself. Miyamoto laat je in de huid kruipen van een jongen die veel van zijn angsten zal moeten overwinnen, ondertussen zich voortbewegend in verschillende levels.
quote:Er zijn ook 3rd Party RGB-kabels te krijgen met een extra audio-uitgang. Tevens hebben de betere tv's ook een audio-uitgang, deze kan je ook gebruiken.
Op donderdag 8 mei 2003 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Je hebt nog een uitgang op je Kubus, daar moet je dan een speciaal kabeltje instoppen die je op je geluidsinstallatie kan stoppen.
quote:Nee hoor, dat is niet waar. De Gamecube ondersteunt Dolby Surround Pro-Logic II, wat in feite een algoritme is om in 2 kanalen (links + rechts, rood + wit
En die rode en witte plugjes hebben niet veel nut op een surround installatie, dat is alleen maar stereo
De Gamecube heeft niet, zoals de PS2 of de XBox, een digitale aansluiting om hem op je receiver aan te sluiten. Er is dus ook geen ondersteuning voor Dolby Digital of DTS geluid, of een andere 5.1 geluidsstroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |