Ik vind Nintendo een topbedrijf, maar Nintendo Europa is af en toe echt waardeloos.
quote:Mario golf is zo goed als af, veel gesproken/geschreven tekst zit er niet in, waarom dan in godsnaam volgend jaar pas release.
Op woensdag 14 mei 2003 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
Als MGS in het buitenland eerder verschijnt haal ik toch een Freeloader!Ik vind Nintendo een topbedrijf, maar Nintendo Europa is af en toe echt waardeloos.
Ik blijf me er over verbazen dat nintendo zo achteloos om gat met europa, terwijl het de afgelopen jaren een betere markt was dan japan voor ze.
Ik heb de filmpjes nog niet gezien en ik weet niet of ze dubbel zijn maar beter 1x te veel dan te weinig
Re4 filmpje 1
Ik weet niet of ze al langs zijn geweest maar bij deze hier toch nog wat Custom Robo screens:
Nieuwe F-Zero GX screens
Der is nog meer maar dat edit ik er wel bij enzo
Edit:
RSIII screens+filmpje
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 14-05-2003 13:24]
quote:Ik krijg ze niet gedownload, althans de eerste wel maar de 2de niet, het is wel hetzelfde als ik heb gepost alleen een betere kwaliteit.
Op woensdag 14 mei 2003 13:16 schreef febster het volgende:Ik heb de filmpjes nog niet gezien en ik weet niet of ze dubbel zijn maar beter 1x te veel dan te weinig
Re4 filmpje 1
Ign doet het niet zo goed op het moment, die van metriod lukte me ook al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |