abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10754220
Ik snap het niet, waarom moet dit topic op slot ?

RTCW : Enemy Territory is UIT

Het is een ander spel dan RTCW, of wordt elke sequel tegenwoordig in 1 centraal topic gedumpt ? Voor BF1942 zijn er ook 3 topics, en zover ik weet is er voor elk vervolg spel een eigen topic.

Je helpt GAM een beetje om zeep zo.

donderdag 29 mei 2003 @ 13:25:26 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10754289
Gelly, alle Final Fantasy Games (dat zijn er intussen meer dan 15) gaan ook in één centraal topic. Resident Evil is ook maar één topic over.

Ikzelf had het RTCW topic over het hoofd gezien, anders had ik hem zelf al gesloten.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_10754299
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gelly, alle Final Fantasy Games (dat zijn er intussen meer dan 15) gaan ook in één centraal topic. Resident Evil is ook maar één topic over.

Ikzelf had het RTCW topic over het hoofd gezien, anders had ik hem zelf al gesloten.

Met die redenatie kan het Counter-Strike topic ook wel in het Half-Life topic.
Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
  donderdag 29 mei 2003 @ 13:27:30 #104
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10754311
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 13:26 schreef KaAzKoP_ het volgende:

[..]

Onzin, CS is een heel eigen bestaal gaan leiden en heeft in feite niets meer met Half Life te maken..
-
pi_10754315
Waarom moet het persé in 1 centraal topic, is er ruimtegebrek in de database of zo ? In een centraal topic zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer. De 1 heeft het over een mod van een game, de ander over deel 2. Ik bedoel, bij BF1942 kan het ook, waarom dan niet bij andere games.
pi_10754324
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 13:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Onzin, CS is een heel eigen bestaal gaan leiden en heeft in feite niets meer met Half Life te maken..

Dat is in feite ook zo met de Resident Evil reeks, de ene is totaal anders dan de andere.
Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
pi_10754342
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 13:28 schreef KaAzKoP_ het volgende:

[..]

Dat is in feite ook zo met de Resident Evil reeks, de ene is totaal anders dan de andere.

Inderdaad.
  donderdag 29 mei 2003 @ 13:33:46 #108
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_10754390
quote:

[..]

Onzin, Resident Evil is Resident Evil..
Het zijn prequels en seqeuls..
Counterstrike daarintegen is een spel op zich geworden..
-
  donderdag 29 mei 2003 @ 13:34:32 #109
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10754401
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 13:27 schreef gelly het volgende:
Waarom moet het persé in 1 centraal topic, is er ruimtegebrek in de database of zo ? In een centraal topic zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer. De 1 heeft het over een mod van een game, de ander over deel 2. Ik bedoel, bij BF1942 kan het ook, waarom dan niet bij andere games.
Dat valt wel mee aangezien nu iedereen het over RTCW : Enemy Territory zal hebben. BF1942+mods is ook in een topic, HL/CS is ook in een topic. Alleen de clans hebben eigen topics.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 29 mei 2003 @ 13:35:21 #110
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10754413
quote:

[..]

Nee, dan weet je niet waar de RE reeks over gaat... Dat zijn allemaal vervolgen op elkaar
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 13:27 schreef gelly het volgende:
Bij BF1942 is één topic een clan topic, en één gaat over het spel zelf wat is daar mis mee?
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 13:26 schreef KaAzKoP_ het volgende:

[..]

CS is een compleet ander spel dan HL en uitgelopen tot de meest populaire shooter ooit. Ik zie dat met deze RTCW mod niet gebeuren
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_10754478
Naar aanleiding van mijn poging een leuk nieuw topic over tv commericals en games te maken wil ik even kwijt dat het misschien niet zo handig is om elke link in het bijbehorende topic te zetten. Als ik die link in een zelda topic plaats, dan lezen nu een paar mensen het, maar daarna ook nooit meer. Zoiets is toch specialer en lijkt me onderscheidend genoeg voor een eigen /centraal topic. Afijn.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  donderdag 29 mei 2003 @ 13:46:12 #112
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10754510
Ik denk dat de mensen uit het zelda topic deze link juist op prijs zullen stellen.

Verder denk ik niet dat er genoeg oude commercials op het net te vinden zijn om een topic mee te vullen.

pi_10754681
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat de mensen uit het zelda topic deze link juist op prijs zullen stellen.

Verder denk ik niet dat er genoeg oude commercials op het net te vinden zijn om een topic mee te vullen.

Ik denk ook dat ze die op prijs zullen stellen en nog vele anderen die dat topic nooit lezen ook, vandaar dat ik er een nieuw topic aan waagde. (ik volg dat topic niet omdat het vol met spoilers staat).
pi_10754792
Misschien zou het wel mogen als je er een centraal topic over maakte, en dan met meteen meerdere filmpjes/screens.
pi_10754831
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 14:09 schreef gieling.com het volgende:
Misschien zou het wel mogen als je er een centraal topic over maakte, en dan met meteen meerdere filmpjes/screens.
Dat was mijn bedoeling
pi_10754861
quote:
Op donderdag 29 mei 2003 14:14 schreef Kiff het volgende:

[..]

Dat was mijn bedoeling

Dan had je ten eerste [centraal] ervoor kunnen zetten
En je had dan wat meer screens en filmpjes moeten zetten in je OP!!!
(dit is mijn mening hoor )

Als je wat meer leuek gamreclames hebt kan je het misschien nog eens overleggen met strollie / roy

pi_10754870
ik zal nog een poging doen...
  donderdag 29 mei 2003 @ 14:59:59 #118
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_10755514
Centraal hoeft er niet bij hoor, maar een mooie openingspost doet wonderen.
pi_10808759
Waarom is de Fok! Games top40 geen top 40?
  zondag 1 juni 2003 @ 18:50:57 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10808997
quote:
Op zondag 1 juni 2003 18:38 schreef FluxC5 het volgende:
Waarom is de Fok! Games top40 geen top 40?
Er is altijd wat te klagen heh

Maar dat is omdat ik veel vragen heb gehad mbt de hele lijst, dus ik heb de hele lijst gepost

pi_10890073
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
V & A = > Verkopen

Verzamel Topic = > Info vragen

FAQ = > Lezen

Explain.
pi_10890307
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:24 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Explain.

Plus die FAQ is onvolledig en er staan fouten in
  woensdag 4 juni 2003 @ 21:34:52 #123
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10890363
Ok, je hebt ouwe dingen gevonden. Als je ze wil verkopen kan je ze in V&A te koop aanbieden. Verder hebben we een centraal verzamel topic waar echte kenners zitten mbt ouwe spullen.

In de FAQ staat dat je niet zomaar een topic opent met een vraag. Maar eerst ff kijkt of er al niet iets over gezegd is, of dat er misschien een topic is wat betrekking heeft op jouw vraag.

pi_10890423
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, je hebt ouwe dingen gevonden. Als je ze wil verkopen kan je ze in V&A te koop aanbieden. Verder hebben we een centraal verzamel topic waar echte kenners zitten mbt ouwe spullen.

In de FAQ staat dat je niet zomaar een topic opent met een vraag. Maar eerst ff kijkt of er al niet iets over gezegd is, of dat er misschien een topic is wat betrekking heeft op jouw vraag.

Ok... Waar staat dat dan in de FAQ?
quote:
Jullie zullen wel hebben gemerkt dat er binnen het Games-forum veel centrale topics zijn. Dit heeft alles te maken met onze missie: Kwaliteit in plaats van kwantiteit en elk spel die aandacht geven die het verdient.

Dit betekend zoveel mogelijk gebruik maken van centrale topics, ten aanzien van consoles (PS2, GC en Xbox) en voor wat betreft populaire games. We willen gewoon voorkomen dat goedlopende informatieve topics en topics waar een leuke discussie uit voorkomt ondergesneeuwd raken in bagger.

Zaken die vaak voorkomen proberen we zoveel mogelijk centraal te houden, enkele voorbeelden:

Topics van mensen die games niet aan de praat krijgen probeer ik ook centraal te houden, dus als het spel een eigen topic heeft kan de vraag daar terecht, indien niet is er een centraal topic:
[centraal] Help hij doet het niet! -deel 1-

Ook worden er veel topics geopend om mensen te wijzen op leuke online games (flash games, etc). Ook hiervoor is een centraal topic:
[Centraal] Post hier al je leuke online games (IE)

Ben je op zoek naar een spel en weet je de titel niet meer? Of wil je weten waar je het kunt kopen?
Het "Ik zoek een spel" topic

Je wilt informatie over online Game Shops? Of je wilt een shop survey invullen?
[Centraal] Online Gameshops

Ik wil de spullen zeker niet verkopen ik vroeg mij af wat het was...
  woensdag 4 juni 2003 @ 21:38:56 #125
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_10890502
quote:
Jullie zullen wel hebben gemerkt dat er binnen het Games-forum veel centrale topics zijn. Dit heeft alles te maken met onze missie: Kwaliteit in plaats van kwantiteit en elk spel die aandacht geven die het verdient.
Dit betekend zoveel mogelijk gebruik maken van centrale topics, ten aanzien van consoles (PS2, GC en Xbox) en voor wat betreft populaire games. We willen gewoon voorkomen dat goedlopende informatieve topics en topics waar een leuke discussie uit voorkomt ondergesneeuwd raken in bagger.
Voor jouw vraag is dus een centraal verzamel topic:

Centraal Verzamel en Reparatie topic, deel 4

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')