quote:Zelfs niet eentje van eigen bodem?
Op zaterdag 17 mei 2003 18:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Kijk eens in de E3-FAQ, er zijn genoeg topics waar je dit soort zaken kunt plaatsen. Bezoek hun site, kijk welke games ze ontwikkelen en post het in het relevante topic.
We gaan niet voor elke obscure ontwikkelaar een eigen topic openen.
quote:Ik denk niet dat je collega Strolie75 daarmee accoord gaat. Die duldt immers geen kritiek.
Op zaterdag 17 mei 2003 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Het zal zeker hier verschijnen als ik meer weet en eventueel word de FAQ aangepast.
quote:Prima, maar ik gebruik nu gewoon de mogelijkheid om te klagen over de GAM-policy.
[..]Je zal je toch aan de regels moeten houden helaas. Daar kan ik nix aan doen.
quote:En als het om een Dell model gaat wat nog niet officieel uit is? Kijk, ik kan best begrijpen dat je tegen warez optreedt, maar pak dan de 'ik download het nu met x k/s' aan i.p.v. de mensen die gewoon de oplossing vragen van een probleem wat zich heel goed ook voor kan doen in de legale versie.
Dat is natuurlijk een scheve vergelijking. Als je een gewone PC vraag stelt kan niemand weten dat je de PC gejat hebt, en als je dat wel zegt word het topic toch echt wel op slot gedaan
quote:Van dat juridische stuk dus?
Maar genoeg voor nu. Ik ga wat dingen uitzoeken!
quote:Dat heeft er niets mee te maken. Het gaat erom dat jij geen kritiek accepteerd.
Op zaterdag 17 mei 2003 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
Tja, sommige mods zijn nu eenmaal wat strenger als andere.
quote:Dan vraag ik me toch af waarom je een moderator bent. Omdat je er geen tijd voor hebt?
Als ik zie dat er een hele rits posts zijn waar o.a. over warez wordt gesproken dan ga ik niet uitzoeken wat nu net wel en wat nu net niet kan, ik heb wel wat beters met mijn tijd te doen.
quote:Ja hoor, ga vooral zo door. Voor hoever gaan we dit doorvoeren? Dit is hetzelfde idee als de strafmethodes die sommige kleuterjuffen erop na houden: Zet een stoel neer, en daar zet je een kind op wat stout is. Als het volgende kind iets doet gaat die op de stafstoel zitten en moet het kind wat er al zat oprotten naar de gang.
Dus als je serieuze en niet-policy overschrijdende post wordt verwijdert moet je je mede-users in dit geval aankijken.
.
Overigens vermeld ik alleen mijn mening, deze modbeslissing was van Roy dus ik laat het verder aan hem over.
quote:Nee, hoor. Jij commandeert dat ik op moet rotten. Helaas is dit een zeiktopic en maak ik gebruik van mijn zeikrecht. Dus ga nou maar gewoon inhoudelijk en concreet op mijn tekst in.
Op zaterdag 17 mei 2003 18:56 schreef Strolie75 het volgende:
KaAzKoP_, ik probeer fatsoenlijk antwoord op je vragen te geven, maar blijkbaar moet jij weer persoonlijk worden.
quote:Dan is het goed. Gelukkig houdt die er geen dictatorische houding op na.
Overigens vermeld ik alleen mijn mening, deze modbeslissing was van Roy dus ik laat het verder aan hem over.
quote:Het is inderdaad het FB/Zeiktopic. Je heb je zegje gedaan en je hebt antwoord gehad. Als dat antwoord je niet bevalt betekend niet dat je eindeloos kunt blijven doorzeiken. Een modbeslissing is een modbeslissing, ben je het er niet mee eens dan kun je het altijd nog hogerop bij de FA's zoeken.
Op zaterdag 17 mei 2003 18:58 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Nee, hoor. Jij commandeert dat ik op moet rotten. Helaas is dit een zeiktopic en maak ik gebruik van mijn zeikrecht. Dus ga nou maar gewoon inhoudelijk en concreet op mijn tekst in.
En ik zeg helemaal niet dat je op moet rotten! Ik geef alleen aan dat je je misschien meer thuis zou voelen op het almachtige GoT, aangezien alles daar zo geweldig is.
quote:Waarom moet ik nou weer naar diegene daarboven stappen? Ik hoor het liever gewoon van de moderator in kwestie. Waarom zou ik achter de rug om zeiken bij een FA? En alsof die iets weten van warez.
Op zaterdag 17 mei 2003 19:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het is inderdaad het FB/Zeiktopic. Je heb je zegje gedaan en je hebt antwoord gehad. Als dat antwoord je niet bevalt betekend niet dat je eindeloos kunt blijven doorzeiken. Een modbeslissing is een modbeslissing, ben je het er niet mee eens dan kun je het altijd nog hogerop bij de FA's zoeken.
quote:Daar ben ik permanent geband.
En ik zeg helemaal niet dat je op moet rotten! Ik geef alleen aan dat je je misschien meer thuis zou voelen op het almachtige GoT, aangezien alles daar zo geweldig is.
quote:Je hebt antwoord gehad van beide mods van games.
Op zaterdag 17 mei 2003 19:04 schreef KaAzKoP_ het volgende:
Waarom moet ik nou weer naar diegene daarboven stappen? Ik hoor het liever gewoon van de moderator in kwestie. Waarom zou ik achter de rug om zeiken bij een FA? En alsof die iets weten van warez.
quote:Goh, hoe zou dat nou komen...Misschien moeten we hier ook dat strenge beleid maar eens overnemen.
Daar ben ik permanent geband.
Kaazkop, mijn antwoord krijg je in de loop van deze komende week.
Voor verdere dingen mail je maar, daar is dit topic niet voor bedoeld!
quote:Het is hier net zo gezellig.
Op zaterdag 17 mei 2003 19:05 schreef Strolie75 het volgende:Goh, hoe zou dat nou komen...Misschien moeten we hier ook dat strenge beleid maar eens overnemen.
quote:Ok. Ik wacht in spanning af
Op zaterdag 17 mei 2003 19:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Einde discussie.Kaazkop, mijn antwoord krijg je in de loop van deze komende week.
Voor verdere dingen mail je maar, daar is dit topic niet voor bedoeld!
Bedankt!
Aangezien jou post uit niet meer dan een vaag screenshot bestaat kan het prima in dit topic:
[centraal] PC, nieuws en geruchtentopic -deel 1-
quote:Ach laat ook maar........... ik geef het op.
Op zondag 25 mei 2003 20:18 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hou niet van je topics? Wat een onzin, hou je aan de regels en je topics blijven open sim-pel.Aangezien jou post uit niet meer dan een vaag screenshot bestaat kan het prima in dit topic:
[centraal] PC, nieuws en geruchtentopic -deel 1-
En... niet zo happen
quote:Bedoeling is eigenlijk dat dat geruchtentopic net zo'n fantopic wordt als de centrale GC, PS2 en XBOX topics. Maar als over een tijdje meer info vrijkomt mag je van mij wel een topic over Fallout 3 openen. Hint, ik ben zeer gevoelig voor mooie openingsposts.
Op zondag 25 mei 2003 20:28 schreef Fliepke het volgende:
Die geruchten topics leest maar een heeel select groepje, zelf heb ik nog nooit daarin gekeken. Dit topic begon al vrij snel te lopen aangezien er een grote fanbase is voor fallout, magoed... laat ook maar.
quote:Oja??? Sinds wanneer???
Op zondag 25 mei 2003 20:30 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Bedoeling is eigenlijk dat dat geruchtentopic net zo'n fantopic wordt als de centrale GC, PS2 en XBOX topics. Maar als over een tijdje meer info vrijkomt mag je van mij wel een topic over Fallout 3 openen. Hint, ik ben zeer gevoelig voor mooie openingsposts.
quote:Tnx..
Op maandag 26 mei 2003 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Done Daggla
quote:
Op maandag 26 mei 2003 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie vond het nodig om exclusive uit de titel te halen?.
En het is XBOX, niet XBox.. Als je het al verandert, doe het dan goed...
Beetje not done om dat ook zomaar te doen zonder dat ff te posten...
Begrijp ook niet wat er mis was met de titel..
quote:Openingspost al aangepast..
Op maandag 26 mei 2003 17:12 schreef Strolie75 het volgende:
exclusive hoefde er van mij niet bij, gewoon een tag met de console is genoeg.
quote:Ik zal het nooit meer vergeten!
Op maandag 26 mei 2003 17:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar het is dus XBOX.. Tot zo ver het mierenneuken...
Heb trouwens afgelopen weekend Halo en Moto GP gespeeld, nog best een leuk ding die XBOX.
quote:
Op maandag 26 mei 2003 17:18 schreef Strolie75 het volgende:Heb trouwens afgelopen weekend Halo en Moto GP gespeeld, nog best een leuk ding die XBOX.
quote:Don't hold your breath.
Op maandag 26 mei 2003 17:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kewl!!! Als je nou ook eens de centrale topic volgt ben je misschien tegen het einde van het jaar, als er een rits aan supertitels komen, ook in het bezit van een XBOX..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |