quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Check
Of het "ik zoek een spel" topic.
Verder google wil ook nog wel eens werken
quote:Dan had je maar moeten aangeven voor wel systeem dit spel is. We hebben een N64, SNES en NES topic. Take your pick. Volgende keer wat verder kijken dan je neus lang is, want het FB topic kun je blijkbaar wel vinden.
Op vrijdag 27 juni 2003 15:08 schreef Alter_Ego het volgende:
Ik heb een klacht een slotje door Stollie: Het gaat om deze topic, je hebt em dicht gegooit met een link naar centraal n64 topic, maar de game waar de topic over gaat IS geen N64 topic! Dus openen die handel
" In de tijd dat ik het spel niet speel kan ik best ff andere ervan op de hoogte brengen, tis natuurlijk belangrijk dat je geniet, maar nog veel belangrijker dat andere er ook van kunnen genieten, ofzo..
iig, hierbij deel ik mee dat als je van 2d hard knallen houd..
d/l dan ff Crimsonland waarvan vele versies zijn, v 1.4 is één van de beste ook ivm de besturing ervan.. Daarnaast moet je ook ff de crack d/l als je het hele spel wil.
het spel is reuze simpel, je ziet het van boven, jij bent een mannetje en aliens (huge spiders, zombies, lizards en nog wat shit) valt je aan..
en die mag jij met allemaal leuke wapens (sawed off shotgun, rocket minigun, minigun, plasma gun, etc etc) afschieten heerlijk toch, dacht ik ook.
Veel plezier, Enjoy!
http://www.crimsonland.com "
Staat erbij dat ie in online games topic moet.. ten eerste is het geen online game! dat is de link waar je em kan halen..
en ten tweede mjah.. jammer.. helaas
dit is inmiddels het derde topic wat ik plaats over hetzelfde onderwerp
Kijk. Als het te downloaden is, dan hebben we daar ook een centraal topic voor
Het "Welke gratis games speelt de Fokker" topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |