abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 januari 2001 @ 23:23:09 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_696723
Nou dat was een ultra kort optreden van Koos bij Patty als het meer dan een halve minuut geduurd heeft was het veel. En hij werd min of meer nog belachelijk gemaakt ook.
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 januari 2001 @ 23:31:09 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_696735
Ik zapte er even langs en zag 3 meiden de popie jopie uithangen. De borsten van Patty wilden ook hangen, maar mochten niet.

Wat zei zij dan tegen onze Koos?
The bitch.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 27 januari 2001 @ 23:34:05 #3
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_696740
quote:
Op 27 januari 2001 23:31 schreef tong80 het volgende:.

Wat zei zij dan tegen onze Koos?
The bitch.


Ze vroeg of zij zijn kijkdoos mocht zien en toen antwoordde hij dat zij vast ook een hele mooie kijkdoos had.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_696762
quote:
Op 27 januari 2001 23:23 schreef marky het volgende:
Nou dat was een ultra kort optreden van Koos bij Patty als het meer dan een halve minuut geduurd heeft was het veel. En hij werd min of meer nog belachelijk gemaakt ook.
Het item was volgens Patty op verzoek van Koos, omdat ze dit stukje er vorige week uit hadden ge-edit....
Ze zeek hem niet af toch? Ik vond Koos wel lekker adrem over haar kijkdoos en ook weer ontroerend dat hij zo graag die kijkdoos wilde laten zien die twee jongens uit een begeleid-wonen project voor hem hadden gemaakt.
Helemaal Koos....
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_696931
Patty heur kijkdoos. Daar zit waarschijnlijk net zo'n echo in als in haar kopje.

Vechtend tegen onrecht (vooral tegenover haar) verwart ze het begrip met onterecht en krom. Best wel apart van die brard.

Je weet het vaak soms nooit

  Trouwste user 2022 zondag 28 januari 2001 @ 02:55:28 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_697245
De kijkdoos van Patty Brard is vaker door touristen bezocht dan de Eiffeltoren.
Dat komt natuurlijk omdat de Eiffeltoren NIET gratis is.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_697250
quote:
Op 28 januari 2001 01:07 schreef Ericsson het volgende:
Patty heur kijkdoos. Daar zit waarschijnlijk net zo'n echo in als in haar kopje.
En als je een rood fietsje tegenkomt.
Die is mijn!

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 28-01-2001 02:57]

pi_697335
quote:
Op 28 januari 2001 02:57 schreef Coos het volgende:
En als je een rood fietsje tegenkomt.
Die is mijn!
Een rood fietsje met een touwtje er achter en luisterend naar de naam Amira?
Je weet het vaak soms nooit

  zondag 28 januari 2001 @ 11:26:02 #9
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_697412
quote:
Op 27 januari 2001 23:44 schreef fashionably_late het volgende:
Het item was volgens Patty op verzoek van Koos, omdat ze dit stukje er vorige week uit hadden ge-edit....
Ze zeek hem niet af toch? Ik vond Koos wel lekker adrem over haar kijkdoos en ook weer ontroerend dat hij zo graag die kijkdoos wilde laten zien die twee jongens uit een begeleid-wonen project voor hem hadden gemaakt.
Helemaal Koos....
Ik heb Koos vorige week helemaal niet gezien bij Patty.
  zondag 28 januari 2001 @ 13:41:11 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_697591
Dat we dit nou net gemist hebben

Nondeju!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_698356
quote:
Op 28 januari 2001 02:55 schreef tong80 het volgende:
De kijkdoos van Patty Brard is vaker door touristen bezocht dan de Eiffeltoren.
Dat komt natuurlijk omdat de Eiffeltoren NIET gratis is.


pi_698400
quote:
Op 28 januari 2001 11:26 schreef marky het volgende:
Ik heb Koos vorige week helemaal niet gezien bij Patty.
Hij was er toch écht!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_698414
Ik heb het ook nog gemeld in je vorige Koos/Patty topic...Kijk maar:

Geplaatst door fashionably_late - zondag 21 januari 2001 19:04

--------------------------------------------------------------------------------
Koos was er wél!! In dat itempje van de postzak....met huppeldepup wuis hoort thuis op de buis. Was niet zo leuk. Koos was teleurgesteld dat Patty er niet was maar ip daar van een puistige puber met een beugel die hem kwam intervieuwen
------------------
M.A.:"Er is meer in het leven dan Geld en Douchen alleen"

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  zondag 28 januari 2001 @ 20:48:29 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_698547
quote:
Op 28 januari 2001 19:35 schreef fashionably_late het volgende:
Ik heb het ook nog gemeld in je vorige Koos/Patty topic...Kijk maar:

Geplaatst door fashionably_late - zondag 21 januari 2001 19:04

--------------------------------------------------------------------------------
Koos was er wél!! In dat itempje van de postzak....met huppeldepup wuis hoort thuis op de buis. Was niet zo leuk. Koos was teleurgesteld dat Patty er niet was maar ip daar van een puistige puber met een beugel die hem kwam intervieuwen
------------------
M.A.:"Er is meer in het leven dan Geld en Douchen alleen"


Nou dat heb ik dan gemist. Was het nog interessant...zal wel niet
  maandag 29 januari 2001 @ 22:35:47 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_702375
quote:
Op 28 januari 2001 02:55 schreef tong80 het volgende:
De kijkdoos van Patty Brard is vaker door touristen bezocht dan de Eiffeltoren.
Dat komt natuurlijk omdat de Eiffeltoren NIET gratis is.


Dat zou ik dus echt niet willen. Ook niet gratis
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_718958
Koos had zich gisterenavond weer laten strikken om bij Patty in het programma te zitten.
Patty hield een fictieve wedstrijd over wie er bij haar een vastitem in het programma gaat krijgen volgend seizoen. (Die travestiet, die puber met beugel of BBMona)
Koos zat in het fake-telefoonteam en deed net als een paar werkeloze soapacteurs erg zijn best om net te doen of hij bellers aan de lijn had.
Eén moment was wel aardig: Koos deed net of hij Fewdi a/d lijn had en zei hem dat hij de begroeting tussen Hieke en hem in het programma Hoe is het nou met..?, wel erg koel vond."Van mij had er wel een zoen af gemogen", zei Koos.*F-L was dat nl. wel met hem eens

Verder nixer dan nix.

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  † In Memoriam † maandag 5 februari 2001 @ 22:48:58 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_722537
Nou ja, hij liep een groot deel van de uitzending onbehlopen rond met z'n handen in z'n zakken, niks leuks wetende te zeggen en zich volgens mij enigzins opgelaten voelende.

Maar verder idd nixer dan nix. Als 't nou maar geen tweede Ruud wordt, hoewel Koos redelijk nuchter (b)lijkt.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')