abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 mei 2003 @ 14:26:15 #126
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10338212
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 14:21 schreef superjoden het volgende:
Marco van Basten en Ajax hebben een akkoord bereikt over een éénjarig contract. De wereldberoemde voetballer gaat samen met oud-ploeggenoot John van het Schip het tweede elftal van de Amstedammers leiden.

Volgens De Telegraaf zal hij daarnaast vaak te zien zijn bij het eerste team van Ronald Koeman. "De trainerscursus is me enorm meegevallen. Het is een zinvolle ervaring geweest, maar nu moet ik zelf mijn carrière verder gaan invullen. Wat dat betreft ben ik tevreden met de manier waarop ik in ieder geval één jaar bij Ajax kan gaan werken, aldus de 'Coach Betaald Voetbal'

Mooi. Dan is de opvolging van Koeman ook weer geregeld
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 mei 2003 @ 14:30:52 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_10338297
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 14:26 schreef Doc het volgende:

[..]

Mooi. Dan is de opvolging van Koeman ook weer geregeld

Dat wordt Danny Blind.

van Basten eerst 2 jaar assistent-coach. Daarna veroveren we de wereld met 'm.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 10 mei 2003 @ 14:44:53 #128
41975 ddZ
Qui ceci lit est fou
pi_10338522
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 14:21 schreef superjoden het volgende:
Marco van Basten en Ajax hebben een akkoord bereikt over een éénjarig contract. De wereldberoemde voetballer gaat samen met oud-ploeggenoot John van het Schip het tweede elftal van de Amstedammers leiden.

Volgens De Telegraaf zal hij daarnaast vaak te zien zijn bij het eerste team van Ronald Koeman. "De trainerscursus is me enorm meegevallen. Het is een zinvolle ervaring geweest, maar nu moet ik zelf mijn carrière verder gaan invullen. Wat dat betreft ben ik tevreden met de manier waarop ik in ieder geval één jaar bij Ajax kan gaan werken, aldus de 'Coach Betaald Voetbal'

Ajax heeft bij deze al een vervanger voor Koeman in huis, waarna deze na volgend seizoen naar Barcelona vertrekt
Zijde des Weppes | Iedereen heeft recht op mijn eigen mening
  zaterdag 10 mei 2003 @ 14:52:23 #129
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10338637
Deelnemers aan Amsterdam Tournament zijn buiten Ajax, Inter, Liverpool en Galatasaray.

Niet echt interessant.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_10338798
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 14:52 schreef zjroentje het volgende:
Deelnemers aan Amsterdam Tournament zijn buiten Ajax, Inter, Liverpool en Galatasaray.

Niet echt interessant.

Inter lijkt me idd niks, zijn ook weinig Interisti in Amsterdam (meeste Italianen in Amsterdam zijn Roma of AC Milan fans). Maar David Endt zal er wel blij mee zijn .

Liverpool is wel een leuke naam, en dan kan Doc die club ook weer eens in de buurt zien spelen .

Galatassaray is leuk voor de Turkse gemeenschap in Amsterdam .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zaterdag 10 mei 2003 @ 15:06:55 #131
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10338874
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 15:02 schreef keeper het volgende:

[..]

Inter lijkt me idd niks, zijn ook weinig Interisti in Amsterdam (meeste Italianen in Amsterdam zijn Roma of AC Milan fans). Maar David Endt zal er wel blij mee zijn .

Liverpool is wel een leuke naam, en dan kan Doc die club ook weer eens in de buurt zien spelen .

Galatassaray is leuk voor de Turkse gemeenschap in Amsterdam .

Ik vind het alledrie vervelende clubs om naar te kijken.

Commercieel zal Galatasaray idd verrekte interessant zijn.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_10338933
Alweer Liverpool joh

Die waren er vorig jaar toch ook al??

Verder vind ik dat AT maar onbelangrijk, altijd allemaal onbekenden op mijn vak totaal geen sfeer (hierop hoef ik geen reactie's van supporters van andere clubs m.b.t. sfeer in de arena)...

zaterdag 10 mei 2003 @ 15:14:30 #133
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10338984
Zie net dat het ook al eerder gepost was door Duiveltja.
pi_10339121
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 15:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik vind het alledrie vervelende clubs om naar te kijken.

Commercieel zal Galatasaray idd verrekte interessant zijn.

Dat vind ik ook zo Inter en Liverpool spelen in mijn ogen namelijk het grootste anti-voetbal in Europa op het moment.
Galasataray is daarentegen een stuk minder geworden.
pi_10339128
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 15:10 schreef NOORD-414 het volgende:
Alweer Liverpool joh

Die waren er vorig jaar toch ook al??

Verder vind ik dat AT maar onbelangrijk, altijd allemaal onbekenden op mijn vak totaal geen sfeer (hierop hoef ik geen reactie's van supporters van andere clubs m.b.t. sfeer in de arena)...

2 jaar geleden was Liverpool aanwezig met Jari in het Liverpooltenue
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  zaterdag 10 mei 2003 @ 16:01:07 #136
23282 oppie
Ireland
pi_10339618
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 14:25 schreef Doc het volgende:

[..]

Wordt nog leuk morgen. Ik was van plan om naar Nijmegen te gaan. Met tout de famille voor het smartlappen festival. Zal ze maar geen Ajax-shirtjes aantrekken, voordat je het weet worden ze opgepakt . Hooligan-grrrrlz van 4 en 5 jaar. Guusje zit trillend op haar burgemeesters zetel...

Wat je eerder zei was niet de reden waarvoor er geen EVV mocht en ik denk dat je na het weekend ook wel zult weten hoe en wat. Al dat gezeik op burgemeester terwijl je eigen voorzitter met het combi idee aankwam en je eigen burgemeester ook een lekker beleid voert tegen supporters van andere clubs.

Wat een kortzichtigheid

The barrel now being heavier, it started down once more. It landed right across me as I lay there on the floor. It broke three ribs and my left arm, and I can only say, "I hope you'll understand why I am not at work today."
pi_10339629
quote:
Ajacieden in het geruchtencircuit

Dezer dagen zijn de diverse Ajacieden bijna dagelijks in het geruchtencircuit te vinden. Een overzichtje van zaterdagmorgen. The Sun meldt dat Newcastle United een dubbelbod voorbereid op Andy van der Meyde en Mido. Tribal Football komt met de interesse van AC Milan, Tottenham Hotspur en Manchester City voor Hatem Trabelsi. Gisteren meldde Planet Gossip al het gerucht over de interesse van Barcelona voor Van der Vaart en Zlatan.

Ik denk dat er dit seizoen geen spelers weggaan. Volgend jaar denk ik wel dat er minsten een paar vertrekken.
quote:
Marco van Basten en Edmond Claus behalen trainersdiploma

Marco van Basten heeft deze week met succes het examen afgelegd voor de versnelde KNVB-cursus om trainer in het betaald voetbal te kunnen worden. Deze versnelde cursus staat alleen open voor voormalig internationals die aan bepaalde criteria voldoen, zoals bijvoorbeeld het gespeeld hebben dan meer dan 40 interlands. Gedurende zijn opleiding liep Van Basten stage bij Ajax en liep hij mee met Danny Blind (A1), John van 't Schip (Jong Ajax) en Ronald Koeman. Ook trainde hij kort een amateurteam. Het is nog onbekend wat de voormalige speler van Ajax gaat doen.

Ook jeugdtrainer Edmond Claus kreeg vandaag te horen dat hij zijn trainersdiploma heeft behaald.

Opvolger Koeman
  zaterdag 10 mei 2003 @ 18:02:28 #138
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_10341085
Trabelsi blijft volgens z'n interview op Ajax.nl;
quote:
Hallo Trabelsi, hoelang ben jij nog van plan bij Ajax te blijven, want er zijn geruchten dat er clubs interesse in je hebben. En denk je als deze ploeg bij elkaar blijft jullie volgend jaar NOG verder kunnen komen in de Champions League?

,,Ik heb een contract tot 2004 met een optie voor nog twee jaar. Ik ben gelukkig bij Ajax dus ik blijf. [..]

Zou mooi zijn
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_10341927
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 18:02 schreef GerardVanAs het volgende:
Tja, standaard antwoord. Daar hecht ik geen waarde meer aan de laatste jaren.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 mei 2003 @ 19:23:19 #140
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_10342174
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 16:01 schreef oppie het volgende:

[..]

Wat je eerder zei was niet de reden waarvoor er geen EVV mocht en ik denk dat je na het weekend ook wel zult weten hoe en wat. Al dat gezeik op burgemeester terwijl je eigen voorzitter met het combi idee aankwam en je eigen burgemeester ook een lekker beleid voert tegen supporters van andere clubs.

Wat een kortzichtigheid

Mijn post was niet al te serieus
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_10342176
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 18:02 schreef GerardVanAs het volgende:
[..]

Zou mooi zijn

Lol, moet je is kijken uit welke stad die gast komt die, die vraag stelde
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  zaterdag 10 mei 2003 @ 19:42:29 #142
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_10342516
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 19:23 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Lol, moet je is kijken uit welke stad die gast komt die, die vraag stelde

Ja, Rotterdam, hahaha
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_10348486
Ajax ziet af van het contracteren van Harald Wapenaar, zo meldt Studio Sport. De doelman van FC Utrecht moest afgelopen week laten weten of hij zou ingaan op een aanbieding van de Amsterdamse club, maar vooralsnog lijkt hij nog niet te hebben gereageerd. Voor Ajax reden om de transfer af te blazen en verder te speuren naar een nieuwe doelman. Waarschijnlijk zal Sander Boschker de belangrijkste kandidaat zijn om een aanbod van de Amsterdamse club te ontvangen.
Wapenaar had afgelopen week een tweejarige aanbieding gekregen. De 33-jarige keeper gaf te kennen nog te twijfelen, omdat hij ook in de belangstelling zou staan van clubs uit de Serie A en de Bundesliga. Bij die clubs zou hij zelfs een basisplaats krijgen, terwijl hij daarvan bij Ajax allesbehalve is verzekerd. Logischerwijs zou hij als tweede of derde doelman aan de selectie van coach Roinald Koeman worden toegevoegd.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  zondag 11 mei 2003 @ 11:17:25 #144
17328 methodmich
Nummer 10
pi_10350870
Ik was toch al niet echt voor Wapenaar. Toch een Feyenoord-mannetje.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 11 mei 2003 @ 11:26:17 #145
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_10350966
Er is toch wel iets beters te vinden dan Boschker? Gentenaar bijvoorbeeld.
pi_10351018
Konden ze Didulica niet gewoon houden

Kword een beetje moe van dat keepersgedoe. Aan het begin van dit seizoen hadden ze gewoon 3 goeie keepers, die zich dit seizoen allemaal hebben bewezen. En dan donderen ze er opeens 1 uit, en gaan ze op zoek naar een andere, die waarschijnlijk nog een hoger salaris wil ook

zondag 11 mei 2003 @ 15:44:27 #147
17328 methodmich
Nummer 10
pi_10354467
Didulica wilde zelf weg, omdat hij meer wilde gaan verdienen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 11 mei 2003 @ 16:28:15 #148
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_10355461
En weer een wedstrijd gewonnen, nummer 6 op rij in de competitie

De Graafschap thuis, Twente uit en Heerenveen thuis nog te gaan.

zondag 11 mei 2003 @ 16:31:21 #149
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10355522
tegen heereveen ben ik in de arena
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_10357165
quote:
Op zondag 11 mei 2003 16:31 schreef G1Ace het volgende:
tegen heereveen ben ik in de arena
alleen tegen heerenveen?