quote:Goed idee.
Op zaterdag 10 mei 2003 00:15 schreef superjoden het volgende:[..]
tot vrijdag 1 augustus dan maar doc..... zal wel in 401 zitten, dus kom gerust een biertje drinken
"Ik ga niet meer terug naar Ajax zolang Ronald Koeman daar nog trainer is", zei Mido een maand geleden nog op zijn website. Maar tijden veranderen en zo ook Mido's houding ten opzichte van de Nederlandse oefenmeester.
Terwijl Ajax en Ronald Koeman begin deze week lieten weten Mido weer in genade aan te nemen voor volgend seizoen, lijkt Mido ook meer open te staan voor een terugkeer. "Koeman wil me terug. Alles zal afhangen van het gesprek met Leo Beenhakker", aldus de 20-jarige Mido.
De afspraak met de technisch directeur staat voor morgen (zondag red.) gepland, waarna meer duidelijkheid komt over de toekomst van Mido.
Tis altijd hetzelfde, als een "risico" wedstrijd samenvalt met het een of andere festival dan weet je al hoe laat het is. ![]()
Maar nog ff over AZ, ik was daar 2 jaar geleden los en daar praten ze ook alleen over kanker joden, neuzen en wat allemaal niet. Zij zijn gewoon een soort van utrecht, alleen kleiner, zieliger en meer lachwekkend.
Van der Vaart en Ibrahimovic gafen echter beiden al eerder dit jaar te kennen in Amsterdam te willen blijven en kregen een verbeterd contract. Van der Vaart stond al eerder dit jaar in de belangstelling van het Italiaanse AC Milan en het Engelse Liverpool.
Ibrahimovic zou al de 'grote aankoop' van AS Roma worden deze zomer, zo beloofde de voorzitter. Maar de Zweed zelf zegt 'geen trek' in Roma te hebben. Ook toonde Real Betis Sevilla in februari interesse.
Het lijkt er meer op dat de Barça het tweetal voor het jaar daar op wil strikken. Ook lijken de scouts gekomen te zijn om te spreken met Ronald Koeman, die door alle kandidaat-presidenten van Barcelona als nieuwe trainer wordt beloofd.
Het is alleen te hopen dat ze zelf verstandig zijn, en pas naar het buitenland gaan als ze echt naam hebben gemaakt in europa.
Is voor Ajax het beste en voor de spelers ook.
quote:waar kotm dit vandaan..??? Ik vind het namelijk nogal een nonsens verhaal
Op zaterdag 10 mei 2003 12:34 schreef superjoden het volgende:
Scouts van FC Barcelona zijn gesignaleerd rond om het Ajax stadion de Amsterdam ArenA. Volgens verschillenden bronnen zoals Planet Sports Gossip zouden de Spanjaarden aan het kijken zijn naar Rafael van der Vaart en Zlatan Ibrahimovic.Van der Vaart en Ibrahimovic gafen echter beiden al eerder dit jaar te kennen in Amsterdam te willen blijven en kregen een verbeterd contract. Van der Vaart stond al eerder dit jaar in de belangstelling van het Italiaanse AC Milan en het Engelse Liverpool.
Ibrahimovic zou al de 'grote aankoop' van AS Roma worden deze zomer, zo beloofde de voorzitter. Maar de Zweed zelf zegt 'geen trek' in Roma te hebben. Ook toonde Real Betis Sevilla in februari interesse.
Het lijkt er meer op dat de Barça het tweetal voor het jaar daar op wil strikken. Ook lijken de scouts gekomen te zijn om te spreken met Ronald Koeman, die door alle kandidaat-presidenten van Barcelona als nieuwe trainer wordt beloofd.
Maar er zijn 2 hardnekkige geruchten dat het shirt OF groen met geel is OF grijs met nog iets.
We zien het wel als Ajax tegen twente speelt, dan doen ze het ding aan.
quote:planet.nl
Op zaterdag 10 mei 2003 12:55 schreef Frenkie het volgende:
waar kotm dit vandaan..??? Ik vind het namelijk nogal een nonsens verhaal
En Real wil Chivu niet meer, maar Barcelona en Arsenal nog wel.
http://www.planet.nl/planet/show/id=69156/contentid=60331/sc=88e15a
quote:Nee, wordt over "enkele" dagen onthult stond tijdje terug op ajax.nl, dus mssn zondag al tegen NEC?
Op zaterdag 10 mei 2003 12:57 schreef Nyk het volgende:
Heeft iemand plaatje van dat nieuwe uit shirt van Ajax ?
Wel jammer trouwens, de voorgaande jaren werd er steeds gelekt voor de officiele bekendmaking, is dit jaar toch niet gelukt
.
Ik heb al geprobeerd supporterszaken te bellen , maar die zijn vandaag gesloten.
quote:Goed te horen dat het nog steeds hommeles is
Op zaterdag 10 mei 2003 12:33 schreef NOORD-414 het volgende:Maar nog ff over AZ, ik was daar 2 jaar geleden los en daar praten ze ook alleen over kanker joden, neuzen en wat allemaal niet. Zij zijn gewoon een soort van utrecht, alleen kleiner, zieliger en meer lachwekkend.
quote:Ja maar er komen presidentsverkiezingen aan en dan heb je altijd geruchten over nieuwe spelers etc.
Op zaterdag 10 mei 2003 13:46 schreef Cheiron het volgende:
Barca heeft toch een groot geldtekort
quote:Vooral kwalijk vond ik hoe Trutje ter Horst gister reageerde op dit gebeuren. Ze vond het namelijk nodig om te twijfelen aan het feit of de mensen die naar Nijmegen zouden komen wel supporter genoemd kunnen worden.
Morgenmiddag staat de wedstrijd NEC-Ajax op het programma. Door de koppigheid van de locale driehoek zal deze dit keer zonder meegereisde Ajax aanhang gespeeld worden. De locale politie weigerde namelijk het goede gedrag van de fans de laatste tijd, te 'belonen' met de door hun gewenste mogelijkheid om op eigen gelegenheid naar deze wedstrijd te reizen.
Omdat er -getuige een persbericht van de gemeente Nijmegen- erg veel angst bestaat dat veel Ajacieden toch naar de stad zullen afreizen, zijn er inmiddels veel maatregelen genomen om dit te verhinderen. Zo is de wedstrijd van vandaag tussen NEC A1 en Ajax A1, die daar gespeeld zou worden, afgelast omdat volgens de burgemeester Ajax supporters aan hadden gegeven massaal naar deze wedstrijd af te willen reizen. Daardoor zou deze wedstrijd een hoog risicogehalte krijgen volgens Ter Horst.
Daarnaast is er op zondag een noodverordening van kracht in de stad. Er is in hetzelfde persbericht aangekondigd dat 'Ajax-supporters die dit weekeinde toch als zodanig naar Nijmegen komen, zullen worden teruggestuurd'. Wij vragen ons echter af waarop deze selectie dan zal plaatsvinden: zal men naar het uiterlijk kijken of is een Amsterdamse tongval al voldoende om de stad niet te mogen bezoeken. Zeer subjectief allemaal.
Als klap op de vuurpijl lezen we het volgende: 'Voor mogelijke ongeregeldheden acht de burgemeester van Nijmegen het bestuur van Ajax verantwoordelijk en financieel aansprakelijk.'. Dit is helemaal belachelijk en volgens ons ook niet juridisch houdbaar. Ajax heeft al enkele dagen geleden op de eigen homepage en in een persbericht opgeroepen niet naar Nijmegen af te reizen. Wat supporters daarna op eigen houtje doen, kan de club niet aangerekend worden. De burgemeester vergeet hierbij snel haar eigen kwalijke rol in deze en dus ook de eigen verantwoordelijkheid bij eventuele problemen.Inmiddels verwachten wij dat Nijmegen morgen een ware vesting zal zijn, waarbij de Duitse verdedigingswerken uit WO II in het niet zullen vallen. Elke politieagent uit Gelderland, die weleens een uniform heeft aangehad, zal worden opgetrommeld om de -door de burgemeester blijkbaar verwachte- invasie van tienduizenden losgeslagen Ajax hooligans een halt toe te roepen.
Nijmegen: een brug te ver voor de Ajax supporters of voor de locale driehoek???
Nee het zijn idd allemaal bloeddorstige hooligans
.
quote:Voor 1 juni naar de supportersbalie gaan (en dan NIET op wedstrijddagen). Tenminste, dat hoorde ik. Verder maakt het niet uit hoe laat, zolang ze maar open zijn. Openingstijden staan op NOS Teletekst 660. En vergeet je seizoenskaart niet he
Op zaterdag 10 mei 2003 13:40 schreef bossie het volgende:
Weet iemand op welke dagen en van hoe laat tot hoe laat je een uitkaart kan laten maken???Ik heb al geprobeerd supporterszaken te bellen , maar die zijn vandaag gesloten.
[Dit bericht is gewijzigd door bossie op 10-05-2003 13:59]
quote:Héé bossie. Leef je nog ?
Op zaterdag 10 mei 2003 13:56 schreef bossie het volgende:
Ah, bedankt!!!
quote:Daarom vind ik het ook een nonsens verhaal. Totdat er in de zomer een nieuwe president wordt gekozen zal Barca zeker geen spelers kopen (of zelfs maar hun contract verlengen). En aangezien de nieuwe president erg rijk zal moeten zijn om nieuwe aankopen te doen, is het vrij onwaarschijnlijk dat ze nog een aanvaller kopen.
Op zaterdag 10 mei 2003 13:49 schreef keeper het volgende:[..]
Ja maar er komen presidentsverkiezingen aan en dan heb je altijd geruchten over nieuwe spelers etc.
quote:uiteraard!!!
Op zaterdag 10 mei 2003 13:58 schreef tong80 het volgende:[..]
Héé bossie. Leef je nog ?
quote:Ach het is gewoon leuk te horen dat de Europese top iig weer gecharmeerd is van Ajacieden
Op zaterdag 10 mei 2003 13:59 schreef Frenkie het volgende:
Daarom vind ik het ook een nonsens verhaal.
Volgens De Telegraaf zal hij daarnaast vaak te zien zijn bij het eerste team van Ronald Koeman. "De trainerscursus is me enorm meegevallen. Het is een zinvolle ervaring geweest, maar nu moet ik zelf mijn carrière verder gaan invullen. Wat dat betreft ben ik tevreden met de manier waarop ik in ieder geval één jaar bij Ajax kan gaan werken, aldus de 'Coach Betaald Voetbal'
quote:Goede stap van Ajax.
Op zaterdag 10 mei 2003 14:21 schreef superjoden het volgende:
Marco van Basten en Ajax hebben een akkoord bereikt over een éénjarig contract. De wereldberoemde voetballer gaat samen met oud-ploeggenoot John van het Schip het tweede elftal van de Amstedammers leiden.Volgens De Telegraaf zal hij daarnaast vaak te zien zijn bij het eerste team van Ronald Koeman. "De trainerscursus is me enorm meegevallen. Het is een zinvolle ervaring geweest, maar nu moet ik zelf mijn carrière verder gaan invullen. Wat dat betreft ben ik tevreden met de manier waarop ik in ieder geval één jaar bij Ajax kan gaan werken, aldus de 'Coach Betaald Voetbal'
quote:Wordt nog leuk morgen. Ik was van plan om naar Nijmegen te gaan. Met tout de famille voor het smartlappen festival. Zal ze maar geen Ajax-shirtjes aantrekken, voordat je het weet worden ze opgepakt
Daarnaast is er op zondag een noodverordening van kracht in de stad. Er is in hetzelfde persbericht aangekondigd dat 'Ajax-supporters die dit weekeinde toch als zodanig naar Nijmegen komen, zullen worden teruggestuurd'. Wij vragen ons echter af waarop deze selectie dan zal plaatsvinden: zal men naar het uiterlijk kijken of is een Amsterdamse tongval al voldoende om de stad niet te mogen bezoeken. Zeer subjectief allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |