quote:Van een gast op ajax.netwerk.to forum
Ik werk in een sportwinkel en laatst moest ik voor inkopen naar adidas voor het volgend seizoen en daar zag ik het nieuwe uitshirt. het wordt groen met geel achtig en het thuisshirt blijft omdat er na 2 jaar, zo zijn de prognoses, meer shirts worden verkocht dan als er om het jaar een nieuw shirt komt dus............en er komt waarschijnlijk een 3e shirt voor in CL maar dat is nog niet zeker.
quote:Yakubu en Trabelsi horen zeker ook in dat rijtje thuis.
Op donderdag 8 mei 2003 16:30 schreef methodmich het volgende:
Wie zou de meest sociale speler in Ajax 1 zijn? Ik denk toch wel Wesley Sneijder.
Zijn moeder zei: "Het is een lief joch."
quote:Over nando gesproken, ik heb dat stuk over hem gelezen in de VI. Krijg je toch een brok in je keel...
Op donderdag 8 mei 2003 16:35 schreef methodmich het volgende:
Maar Wesley liet Nando Rafael bij hem logeren, omdat hij het zielig vond dat in een AZC woonde. Hij nam ook altijd cadeaus mee van buitenlandse tripjes, want daar mocht Nando nooit mee naar toe.Zijn moeder zei: "Het is een lief joch."
quote:Gewoon erg dom want hij kan ook andersom
Op donderdag 8 mei 2003 17:47 schreef Escape het volgende:
[afbeelding]
quote:we hebben dit seizoen toch ook een ander shirt gehad in de CL? nuja anders, met strepen op de mouw
Op donderdag 8 mei 2003 15:38 schreef keeper het volgende:[Ik werk in een sportwinkel en laatst moest ik voor inkopen naar adidas voor het volgend seizoen en daar zag ik het nieuwe uitshirt. het wordt groen met geel achtig en het thuisshirt blijft omdat er na 2 jaar, zo zijn de prognoses, meer shirts worden verkocht dan als er om het jaar een nieuw shirt komt dus............en er komt waarschijnlijk een 3e shirt voor in CL maar dat is nog niet zeker.]
Van een gast op ajax.netwerk.to forum
.
Ajax, de Supportersvereniging Ajax (SVA) en de Onafhankelijke Fanclub Ajax (OFA) doen een dringend beroep op de supporters zondag niet naar Nijmegen af te reizen om daarmee de protestactie duidelijk gestalte te geven.
Algemeen directeur Arie van Eijden van Ajax is teleurgesteld over de gang van zaken. ,,In deze allesbepalende fase van de competitie heeft Ajax de steun van zijn supporters meer dan nodig. Het is erg jammer dat het goede gedrag van onze fans niet wordt beloond. Ajax doet er alles aan om wedstrijden op een veilige en zo plezierig mogelijke manier te laten verlopen. Restrictieve maatregelen zijn niet de enige manier om goed gedrag te stimuleren. De Ajax-fans hebben dit seizoen aangetoond zich uitstekend te kunnen gedragen. Dat behoort te worden beloond."
IK dacht dat het wel afgesloten was
Mokoena, die nog voor één jaar aan Ajax verbonden is, werd de afgelopen tijd bekeken door Ronald Koemen en volgens de berichten zou de coach hem terug willen halen naar Amsterdam. Mokoena zelf wil echter tegen Ajax gaan zeggen dat hij niet langer wil blijven. Zijn zaakwaarnemer Rob Moore heeft tegenover Planet Football bevestigd dat Mokoena Ajax wil verlaten en dat er al een aantal clubs belangstelling hebben.
Zijn zaakwaarnemer zei het volgende over de situatie: "Hij staat nog voor een jaar onder contract bij Ajax en ze zullen hem volgend jaar niet voor niets willen laten gaan. Aaron zal zijn mogelijkheden bekijken, maar ik kan vertellen dat een terugkeer bij Ajax zeer onwaaarschijnlijk is. We weten dat een aantal clubs hem bekijken, waarvan drie uit Engeland en één uit Duitsland. We zullen de aanbiedingen bestuderen en dan zien we wel verder."
Sinds Mokoena in 1999 van Bayer Leverkusen naar Ajax ging, speelde hij slechts zeven wedstrijden voor de Amsterdamse club. De afgelopen drie seizoenen werd hij dan ook uitgeleend aan satellietclub Germinal Beerschot Antwerpen.
quote:Ja, maar ik denk dus dat ze een apart CL-uitshirt bedoelen
Op donderdag 8 mei 2003 18:20 schreef robinvdt het volgende:
we hebben dit seizoen toch ook een ander shirt gehad in de CL? nuja anders, met strepen op de mouw
quote:
Hossam: 'Koeman wil dat ik terugkeer'Leo Beenhakker praat zondag namens Ajax in Vigo met Ahmed Hossam over zijn toekomst. Dat die ondanks de problemen met Ronald Koeman mogelijk toch in Amsterdam ligt, sluit Mido niet uit. In de lokale krant Faro de Vigo benadrukte de 20-jarige spits dat dat volledig afhangt van het gesprek met Beenhakker.
Toch suggereerde Hossam al dat Beenhakker komt om hem over te halen het nogmaals te proberen bij Ajax, mét de goedkeuring van de coach van de Amsterdammers. 'Koeman wil dat ik terugkeer', liet de door Celta de Vigo gehuurde aanvaller na de training van zijn club aan de krant weten.
Over wat Hossam zelf volgend seizoen het liefste wil, hield de speler zich op de vlakte. 'Ik meerdere aanbiedingen gehad uit Italië en Engeland. Maar het is nog te vroeg om er iets over te zeggen. De mogelijkheid bestaat ook dat ik doorga bij Celta. Ik ben nu echter alleen bezig met het maken van zoveel mogelijk doelpunten om Celta aan een plaats in de Champions League te helpen', aldus de eigengereide spits.
Hossam maakte in de zes wedstrijden die hij uitkwam voor de Galiciërs indruk. Hij maakte zelf drie belangrijke doelpunten en met hem in de ploeg bleef Celta nog ongeslagen. Toch is de kans klein dat Celta hem kan behouden. De club zal eerst spelers moeten verkopen om de Egyptenaar te kunnen overnemen van Ajax.
quote:Lastige jongen maar hij scoort wel
Op donderdag 8 mei 2003 23:05 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
quote:idd.
Op vrijdag 9 mei 2003 00:38 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Lastige jongen maar hij scoort wel
quote:Donderdagavond heeft een grote groep Ajacieden in het supportershome de koppen bij elkaar gestoken om te komen tot een juiste reactie op de perikelen rond NEC - AFC AJAX. De Ajacieden zijn het goed zat en zijn bereid om gezamenlijk op te komen voor hun rechten. We zullen Ajax bijstaan en steunen waar en wanneer nodig! Er zal zeker actie ondernomen worden, het liefst ludiek en vreedzaam. De exacte plannen zullen via het informele circuit aan supporters bekend gemaakt worden. Hierover verschijnen op de websites geen berichten. De supporters houden elkaar op de hoogte
Op donderdag 8 mei 2003 18:46 schreef superjoden het volgende:
Ajax zal aan zijn supporters geen kaarten verkopen voor de uitwedstrijd tegen NEC die voor komende zondag 11 mei op het programma staat. Dat is besloten na een aantal gesprekken met de supportersverenigingen van Ajax.
Ajax heeft de beslissing genomen omdat zijn fans door de burgemeester van Nijmegen gedwongen worden met een bus-combi naar Nijmegen te reizen. Het goede gedrag van de Ajax-supporters bij recente wedstrijden is voor Ajax reden een verplichte bus-combi als een onjuiste maatregel te beschouwen.
Hoewel de spelers het zondag zonder de nodige steun van de Ajax-fans zullen moeten doen, vindt Ajax het noodzakelijk zich achter de supporters op te stellen.Ajax, de Supportersvereniging Ajax (SVA) en de Onafhankelijke Fanclub Ajax (OFA) doen een dringend beroep op de supporters zondag niet naar Nijmegen af te reizen om daarmee de protestactie duidelijk gestalte te geven.
Algemeen directeur Arie van Eijden van Ajax is teleurgesteld over de gang van zaken. ,,In deze allesbepalende fase van de competitie heeft Ajax de steun van zijn supporters meer dan nodig. Het is erg jammer dat het goede gedrag van onze fans niet wordt beloond. Ajax doet er alles aan om wedstrijden op een veilige en zo plezierig mogelijke manier te laten verlopen. Restrictieve maatregelen zijn niet de enige manier om goed gedrag te stimuleren. De Ajax-fans hebben dit seizoen aangetoond zich uitstekend te kunnen gedragen. Dat behoort te worden beloond."
Tot slot: het voetbal bestaat dankzij de supporters, vergeet dat niet. En wij zullen dat met ons hart en ziel verdedigen.
De Ajax Supporters
quote:bron
De F-side vergadert komende donderdag over \'een alternatief programma\' voor de wedstrijd NEC-Ajakkes van komende zondag. Ongetwijfeld willen de heren en dames naar Nijmegen komen en er een toeristische trip van maken. Wij heten alle bezoekers van harte welkom in onze mooie stad. Wij kunnen u aanraden de Waalkade, de Grote Markt en diverse andere terassen in Nijmegen te bezoeken. Erg leuk is dat men u hier in het Nederlands aanspreekt, wat in Amsterdam een unicum schijnt te zijn. Verder is ons museum gewoon te bezoeken, daar zit geen asbest in. Kroegen in Nijmegen blijven na 01.00 uur ook gewoon open, dat is voor u allen ook even wennen. Voorts wordt u niet ondersteboven gelopen door hordes dronken Engelse mede-toeristen en loopt u geen gevaar zelf dronken een stinkende gracht in te vallen. Het parkeren van uw auto in het centrum is de helft goedkoper dan in uw eigen stad en wielklemmen doet men hier niet. In ons stadion kan gewoon met euro\'s betaald worden en het parkeren is daar zelfs gratis. Indien u toch tegen problemen aanloopt is de kans groot dan er Nijmegenaren zijn die u de helpende hand toesteken, dat zal wel even wennen zijn. Schrik niet, een uitgestoken hand betekent hier dus niet vanzelfsprekend dat uw handtasje wordt geript. U dient zich overigens wel te gedragen. Er zijn namelijk ook Nijmegenaren die een bloedhekel hebben aan bijdehandte schreeuwerige Amsterdammertjes die met hun veel te grote bek overal doen alsof de wereld aan hun voeten ligt. Dit soort bezoekers wordt in de regel erg snel het Nijmeegse centrum uitgewerkt, via de waalkade wordt dergelijk volk meestal via het grootste riool van Nijmegen, de waal dus, afgevoerd. Voor degenen die niet weten waar het Waalwater naar toe stroomt; die stad heet Rotterdam. Tot zondag!
quote:ach, grote muilen op i-net en strax weer hun eigen stad uit gejaagd worden.......sukkels denken ook dat als AJAX-supporters bij elkaar komen dat dat alleen maar de "F-side" is
Op vrijdag 9 mei 2003 10:26 schreef Cart_man het volgende:
leuk verhaal
quote:Als 1 evv wedstrijd naar AZ (halve joden) goed gaat betekent het nog niet dat je 3 weken van te voren maar even evv kan gaan eisen. Vorig jaar was het "erg gezellig" in de nijmeegse binnenstad dus dat zou ook een reden kunnen zijn om dit jaar weer een combi te krijgen en dan ook nog dat wij met de combi naar amsterdam moesten dit seizoen. Dat het de rest van het seizoen rustig was rond ajax kwam door de combis omdat je dan niet veel uit kan halen behalve een paar hekjes omgooien in breda. Allemaal dus erg hypocriet al dat nieuws op ofa.nl.
Op vrijdag 9 mei 2003 09:33 schreef Doopy-X- het volgende:
verhaal
quote:wat een gelul, als er mensen willen rellen kan dat altijd......combi of niet, jij weet btw helemaal niet wat er besproken is gister, misschien zijn er wel andere plannen als naar nijmegen te gaan
Op vrijdag 9 mei 2003 10:33 schreef oppie het volgende:[..]
Als 1 evv wedstrijd naar AZ (halve joden) goed gaat betekent het nog niet dat je 3 weken van te voren maar even evv kan gaan eisen. Vorig jaar was het "erg gezellig" in de nijmeegse binnenstad dus dat zou ook een reden kunnen zijn om dit jaar weer een combi te krijgen en dan ook nog dat wij met de combi naar amsterdam moesten dit seizoen. Dat het de rest van het seizoen rustig was rond ajax kwam door de combis omdat je dan niet veel uit kan halen behalve een paar hekjes omgooien in breda. Allemaal dus erg hypocriet al dat nieuws op ofa.nl.
Ook dom dat je dan eerst overdreven veel aandacht hieraan gaat besteden waardoor het lastig voor jezelf word om in nijmegen te komen en dan vervolgens paar dagen van te voren "iedereen op te roepen niet te gaan" en op de sup. avond toch plannen maken om te komen, helemaal niet doorzichtig!!
Als je komt moet je het zelf weten en hoop ik dat je een "leuke" zondag zult hebben.
quote:Vind je het gek, het is een geboren Utregter!!!
Op donderdag 8 mei 2003 16:30 schreef methodmich het volgende:
Wie zou de meest sociale speler in Ajax 1 zijn? Ik denk toch wel Wesley Sneijder.
quote:Jullie mogen wel naar Rotterdam komen hoor
Op vrijdag 9 mei 2003 10:38 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
wat een gelul, als er mensen willen rellen kan dat altijd......combi of niet, jij weet btw helemaal niet wat er besproken is gister, misschien zijn er wel andere plannen als naar nijmegen te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |