quote:Mooie kleur maar de hals weet ik niet... Moet ik eerst in het echt zien.
Op donderdag 15 mei 2003 19:19 schreef zjroentje het volgende:
Vanuit een topic in Sport.
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:19 schreef zjroentje het volgende:
Vanuit een topic in Sport.
quote:Idd
Op vrijdag 16 mei 2003 00:51 schreef koeskoes het volgende:[..]
mooi uitshirt
Tijd om het uit shirt te krijgen, het thuis shirt heb ik voor mijn verjaardag gekregen...
quote:Ik vind het niet zo bijzonder...
Op vrijdag 16 mei 2003 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Zeker een lekker shirtje!Tijd om het uit shirt te krijgen, het thuis shirt heb ik voor mijn verjaardag gekregen...
quote:Tja smaken verschillen, ik vind het wel mooi, maar ik maak me bijvoorbeeld ook niet zo druk om Adidas strepen....
Op vrijdag 16 mei 2003 09:50 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik vind het niet zo bijzonder...
[Dit bericht is gewijzigd door Kike op 16-05-2003 15:49]
quote:hehehe idd!!!
Op vrijdag 16 mei 2003 15:34 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het uitshirt wel aardig, maar ik krijg nooit de tijd me er emotioneel aan te hechten...
quote:
Inter neemt een optie op ChivuInter heeft tot 30 juni het alleenrecht om met Ajax te onderhandelen over Cristian Chivu. De Roemeense speler heeft een optie getekend bij de Italiaanse topclub, waarmee alle andere gegadigden voor de aanvoerder van Ajax tot die dag worden uitgesloten.
Ajax en Inter moeten het nu eens worden over een transferbedrag. Ajax wil 20,7 miljoen euro hebben op basis van een clausule in het contract van Chivu, terwijl Inter voorlopig niet verder wil gaan dan dertien miljoen euro. In de komende zes weken moeten beide clubs tot overeenstemming komen, anders verloopt de optie. Overigens heeft Inter ook belangstelling voor Andy van der Meyde en ziet AS Roma in Hatem Trabelsi de ideale opvolger voor de Braziliaan Cafu, die met een vrije transfer zal vertrekken.
quote:
Ajax en FC Groningen akkoord over verhuur IkediaRTV Noord onthulde vanmorgen dat Ajax en Fc Groningen tot een akkoord zijn gekomen om de Nigeriaan Ikedia nog een jaar te verhuren aan de Groningers. FC Groningen heeft Ikedia nu een aanbieding gedaan voor een tweejarig contract, dat na de huurperiode in 2004 in zal gaan. De Nigeriaan is dan transfervrij. Ikedia zal in de loop van de komende week een beslissing nemen. Aanvankelijk wilden de Amsterdammers niet ingaan op het verzoek Ikedia nog een jaar te verhuren, aangezien het contract van de Nigeriaan in 2004 afloopt. Blijkbaar was er door de ingestorte transfermarkt geen interesse om Ikedia van Ajax over te nemen.
quote:
Onderzoek openbare aanklager naar uitspraken Koeman gestartHet ANP meldt dat de Openbare Aanklager van de KNVB inmiddels een onderzoek is gestart naar aanleiding van de uitlatingen van Ronald Koeman. Volgens het bericht heeft Ronald Koeman een kopie gekregen van diverse uitlatingen in krantenartikelen en zal hij moeten laten weten of hij de gewraakte uitspraken inderdaad op die manier heeft gedaan. Het gaat om uitspraken naar aanleiding van uitspraken van de tuchtcommissie. Koeman heeft daarmee wellicht de gedragscode overtreden.
Indien Koeman gestraft wordt, zou dat niet de eerste keer zijn dat hij voor uitspraken in de media wordt aangepakt. Als speler werd hij al eens voor de halve finale van de toenmalige Europa Cup 1 geschorst, toen hij in een interview had laten weten dat een medespeler een tegenstander een doodschop had moeten geven. Hij miste daardoor de halve finale met PSV tegen Real Madrid.
quote:sjezus man...!!!! zit gewoon helemaal te beven ineens....
Op vrijdag 16 mei 2003 15:36 schreef Doopy-X- het volgende:
http://shirt.ajax.nl/index.phpwel stoer
quote:krijgen jullie weer roze shirtjes?
Op vrijdag 16 mei 2003 16:17 schreef Qlimax het volgende:[..]
sjezus man...!!!! zit gewoon helemaal te beven ineens....
"Ik ga er vanuit dat-ie blijft. Natuurlijk ben ik daar niet honderd procent zeker van, maar dat is een gevoel. Ik twijfel bovendien of er een club is die het bedrag voor Cris kan betalen", aldus de Zaandammer.
Wij hebben net als vorig jaar wel een datum waarvoor we willen weten of hij weg gaat. Vorig jaar was dat meen ik begin juni. Het moet namelijk niet zo zijn dat hij opeens eind juni zegt dat hij vertrekt", vervolgde hij.
quote:Dat begrijp ik gezien het feit dat jullie al twee jaar lang verloren hebben van AJAX in de kuip. Helaas geldt dit alleen voor de competitie
Op vrijdag 16 mei 2003 16:17 schreef Qlimax het volgende:[..]
sjezus man...!!!! zit gewoon helemaal te beven ineens....
Verder liet Ronald Koeman weten dat hij de kritiek van Marco van Basten op Ibrahimovic terecht vindt. Van Basten vond dat Ibrahimovic veel meer goals moet maken, Koeman zei dat de Zweedse spits er minstens twintig had moeten maken. Desondanks rekent Koeman volgend seizoen in de spits op Ibrahimovic.
quote:Geen Mido in Amsterdam is ook niet erg.
Op zaterdag 17 mei 2003 15:34 schreef superjoden het volgende:
Volgens Ronald Koeman is Mido nog geen steek veranderd sinds zijn vertrek naar Celta de Vigo. Volgende week zondag zal Leo Beenhakker naar Spanje reizen om Mido te vertellen wat Ajax met hem wil. De uitspraak van Koeman wijst er echter al op dat Mido niet terug zal keren bij Ajax.Verder liet Ronald Koeman weten dat hij de kritiek van Marco van Basten op Ibrahimovic terecht vindt. Van Basten vond dat Ibrahimovic veel meer goals moet maken, Koeman zei dat de Zweedse spits er minstens twintig had moeten maken. Desondanks rekent Koeman volgend seizoen in de spits op Ibrahimovic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |