(voel me best genaaid btw, hij had het er niet bij vermeldt)
RGB kabel gekocht voor de cube.
Sync Splitter gesoldeerd.
Geheel aan de arcade monitor gehangen.
Na veel PIJN en MOEITE beeld gekregen.
Ikaruga gestart, monitor verticaal gezet.
Kut.
Ondersteboven.
Nou MOET ik dus echt een cocktail cabinet bouwen, zodat je gewoon aan de andere kant kan zitten.
quote:heheh het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd lees maar ik vind hem wel grappig:
Op zaterdag 7 juni 2003 20:58 schreef Khadgar het volgende:
Godverdomme zeg. Ik zit een beetje te balen.RGB kabel gekocht voor de cube.
Sync Splitter gesoldeerd.
Geheel aan de arcade monitor gehangen.
Na veel PIJN en MOEITE beeld gekregen.Ikaruga gestart, monitor verticaal gezet.
Kut.
Ondersteboven.
Nou MOET ik dus echt een cocktail cabinet bouwen, zodat je gewoon aan de andere kant kan zitten.
Ik weet zeker dat ik het verkeerd lees, maar zo staat het er
quote:Wat je zegt klopt, ware het niet dat deze beugel maar één kant op kan roteren.
Op dinsdag 10 juni 2003 15:04 schreef DinoPK het volgende:[..]
heheh het kan zijn dat ik het helemaal verkeerd lees maar ik vind hem wel grappig:
Je hebt je monitor vertikaal gezet, en voila het beeld is ondersteboven..
Kantel je beeld eens de andere kant op vertikaalIk weet zeker dat ik het verkeerd lees, maar zo staat het er
Op marktplaats is er een gast die schroevendraaiers aanbied waarmee je nintendo cardridges en consoles kan openmaken.
Hij heeft 20 stuks en bied ze aan voor 5 euro per stuk.
Ik heb die kans maar niet laten ontglippen en er ook 1 besteld voor 5 euro + 1 euro verzendkosten kan je denk ik geen buil vallen.
Dus op marktplaats onder: computers software - dan Nintendo en dan zoeken op schroevendraaiers
quote:* Khadgar besteld heeft
Op donderdag 12 juni 2003 15:23 schreef -giovanni- het volgende:
Even een tipjeOp marktplaats is er een gast die schroevendraaiers aanbied waarmee je nintendo cardridges en consoles kan openmaken.
Hij heeft 20 stuks en bied ze aan voor 5 euro per stuk.
Ik heb die kans maar niet laten ontglippen en er ook 1 besteld voor 5 euro + 1 euro verzendkosten kan je denk ik geen buil vallen.Dus op marktplaats onder: computers software - dan Nintendo en dan zoeken op schroevendraaiers
quote:Had jij nog geen schroevendraaier dan?
Op donderdag 12 juni 2003 16:25 schreef Khadgar het volgende:[..]
* Khadgar besteld heeft
quote:Nee hoor, ik klooide maar wat aan.
Op donderdag 12 juni 2003 20:31 schreef -giovanni- het volgende:[..]
Had jij nog geen schroevendraaier dan?
Ook schoongemaakt dmv blazen enz helpt niet.
Ik krijg wel gewoon in het begin dat normale align schermpje, die ziet er goed uit maar zodra het spel start dan is het niet goed meer.
Iemand tips?
Een kabelbreukje, een vies contactje of een kapot onderdeeltje. Ik kan het vanaf afstand niet raden.
Ik heb nu best wel veel spelletjes voor de commodore 64 (jaaaa, de gouwe ouwe), maaaar ik mis nog een spelletje op floppy..
Namelijk Last Ninja 1! Mijn vriend had vroeger ook een grote verzameling c64 spelletjes, maar hij is ze allemaal kwijtgeraakt aan een "vriend", o.a dus Last Ninja 1 (origineel).
Hij heeft de doos en handleiding nog, maar de floppy niet meer, en ik krijg alleen maar a-side floppy's te pakken (je hebt ook de b-side nodig).
Ik ben al bij de platenkoning geweest, maar die heeft geen Last Ninja 1 trouwens, hij is nog stervens duur ook.
Ik koop niet op ebay omdat de prijzen te hoog gaan, en ik geen doosje nodig heb.
Ik heb genoeg lege floppy's en ook nog een boel spelletjes, dus ik kan eventueel ruilen, en ik kan voor mn eigen floppy zorgen.
Verderr... als er iemand ZAMZARA voor mij heeft... I would be very happy
Thank youuu
quote:Probeer het hier eens
Op donderdag 19 juni 2003 23:00 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik weet niet of ik op de goede plek ben, maar deze vraag gaat wel over mijn verzameling.Ik heb nu best wel veel spelletjes voor de commodore 64 (jaaaa, de gouwe ouwe), maaaar ik mis nog een spelletje op floppy..
quote:89 euro is een aardig prijsje .........go for it zou ik zegge
Ok, ik heb even een vraagje over een Dreamcast
Een compleet nieuwe Dreamcast voor 89,- eurootjes..
Dreamcast Vibration Pack ORIGINAL = 8,-
4 MB Memory voor Dreamcast 15,-
Originele nieuwe controller 10,-Zijn dit interessante prijzen?
als je zon bootdisc nodig hebt laat me maar ff weten
see ya
Edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 21-06-2003 17:07]
quote:Dreamcast spellen gaan bij diverse winkels voor 5 euro per stuk over de toonbank, en dan ga jij ze nog downloaden? Ik heb betere dingen met m'n tijd te doen
Op zaterdag 21 juni 2003 16:45 schreef Midnite het volgende:
en natuurlijk geripte spellen op cd![]()
see ya
quote:Tsja soul calibur is nog 30 eurotjes en rez gvd 70 euro !!!!
Op zaterdag 21 juni 2003 20:00 schreef TAG-Speedy het volgende:
ja flut titels, maar iets als Soul Calibur of Rez zijn wel wat duurder. Maar goed, orgineel is wat we willen op onze consoles!
Soul calibur heb ik al lang en breed maar rez vind ik zo fokkin
quote:Sorry !!
Op zaterdag 21 juni 2003 16:45 schreef Midnite het volgende:
en natuurlijk geripte spellen op cd![]()
see ya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |