abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10265272
Graag wel zinnuge reacties want het is een probleempje wat ik nie kan vinden in de topics en niet vaak heb gehoord.

wat kan je doen als je een sceurtje aan de binnekant van je schaamlip hebt(neej ik ben geen vrouw idd) het is daar meestal vochtig dus hoe behandel je dat ?

alvast bedankt voor de reacties!:)

pi_10265304
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 09:48 schreef Mr.LovaLova het volgende:
Graag wel zinnuge reacties want het is een probleempje wat ik nie kan vinden in de topics en niet vaak heb gehoord.

wat kan je doen als je een sceurtje aan de binnekant van je schaamlip hebt(neej ik ben geen vrouw idd) het is daar meestal vochtig dus hoe behandel je dat ?

alvast bedankt voor de reacties!:)

Denk dat je het niet echt kan behandelen. Gewoon rustig laten genezen en even geen sex hebben anders vererger je het.
pi_10265305
sudocreme
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
  woensdag 7 mei 2003 @ 09:49:46 #4
17075 extreme
-wannahave-
pi_10265311
i.i.g even geen sex, en voorzichtig laten helen zou ik zeggen.

pleisters en zalfjes zijn niet echt toepasbaar.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  woensdag 7 mei 2003 @ 09:50:08 #5
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_10265319
edit:

never mind, er staat niet dat jij het probleem hebt... sorry

woensdag 7 mei 2003 @ 09:50:58 #6
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_10265335
even langs de gynaecoloog gaan
aka Man-Mountain
pi_10265367
ik kweet het niet...
ik denk dat als het een klein scheurtje is, je het gewoon moet laten rusten..
en dat het vanzelf geneest zoals bij ander wondjes.
bij een groter scheurtje..lijkt me toch verstandiger om huisarts te raardplegen.

trouwens...
a hoe zou je aan een scheurtje in je schaamlippen moeten krijgen, moet je volgens mij wel erug grof te werk gaan ????
b waarom wil je dat eigenlijk weten?

de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
  woensdag 7 mei 2003 @ 09:53:41 #8
30307 Disher
Sors Salutis
pi_10265388
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 09:52 schreef drea het volgende:

a hoe zou je aan een scheurtje in je schaamlippen moeten krijgen, moet je volgens mij wel erug grof te werk gaan ????

Vuist(en) ?
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_10265413
ja dat bedoel ik dus, moet je wel grof te werk gaan.
gevaar is dan voor eigen risico...
de wereld draait niet om mij.... ik draai om de wereld heen...
  woensdag 7 mei 2003 @ 09:56:40 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_10265439
Naald en draad.
The truth was in here.
pi_10265447
Bactroban crème opsmeren, is vet en niet irriterend voor schaamlippen én het is
ontstekingsremmend.
Op de één of andere manier gaat dat snel ontsteken en je moet dan echt wel zo'n
10 dagen rekenen dat je niet kunt sexen

Voorkomen is beter dan genezen dus volgende keer iets minder wilde sex

btw Bactroban is op doktersrecept verkrijgbaar, gewoon even bellen dat je receptje
wil en ophalen in de apotheek, zijn tubetjes van 15 mg

woensdag 7 mei 2003 @ 10:31:40 #12
37769 erodome
Zweefteef
pi_10266114
AUWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve goden zeg, dat moet pijn doen
Vooral als je moet plassen ofzo...........

Wat voor scheurtje is het?????????
Is het meer een krasje, of zit er echt een scheur in de schaamlip????

Hoe krijg je het voor elkaar dat een schaamlip scheurt(behalve dan als er een piercing uitscheurt ofzo)???

Is het dan wel de schaamlip als het echt gescheurd is, is het niet de binnenrand van de vagina zelf(uitscheuren dus, griezellllllllllllll).

Goed als het een krasje is, gewoon laten genezen, om het evt schoon te houden kan je een zoutoplossing maken....

Men neme een liter gekookt water, men doet daar een flinke mespunt zout en en men heeft een zoutoplossing....

Dan neme men een borrelglaasje, hierin doet men de zoutoplossing en men zet dat op de wond en laat dat een minuut of 2 tot 5 erop zitten.

Dat zorgt ervoor dat het niet gaat ontsteken....

Niet te vaak doen, dan hou je het te week, 1 maal daags is genoeg(bij het douchen ofzo).

Is het een scheur, ga naar je arts, msschien moet het wel gehecht worden ofzo of krijg je medicijnen ervoor.....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 7 mei 2003 @ 11:00:52 #13
50140 Mr.LovaLova
Life is Life
pi_10266735
[quote]Op woensdag 7 mei 2003 10:31 schreef erodome het volgende:
AUWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve goden zeg, dat moet pijn doen
Vooral als je moet plassen ofzo...........

Wat voor scheurtje is het?????????
Is het meer een krasje, of zit er echt een scheur in de schaamlip????

Hoe krijg je het voor elkaar dat een schaamlip scheurt(behalve dan als er een piercing uitscheurt ofzo)???

Is het dan wel de schaamlip als het echt gescheurd is, is het niet de binnenrand van de vagina zelf(uitscheuren dus, griezellllllllllllll).

Goed als het een krasje is, gewoon laten genezen, om het evt schoon te houden kan je een zoutoplossing maken....

Jah hoe t scheurtje is dus n raadsel(laat persoon ff buiten beschouwing)
Tis ook maar n klein scheurtje zegmaar waar de schaamlippen onder bijelkaar komen als ik t goed heb :S

Maar ontzettend bedankt voor de goede reacties!! denk dat ze dr heel blij mee is en ze wil natuurlijk pas als laatste oplossing naar de dokter.

Nogmaals THNX!!!!

woensdag 7 mei 2003 @ 11:02:53 #14
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_10266779
Met alle respect maar dit is het werk voor een dokter.

Ik zou toch gewoon even gaan, zoek maar even op het internet naar ontstoken vagina's, als je dat ziet dan ga je echt wel even langs.

Dokters kijken daar echt niet van op, de garage vind het toch ook niet raar als je auto kapot is. Dat is hun werk.

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  woensdag 7 mei 2003 @ 14:17:44 #15
37769 erodome
Zweefteef
pi_10271402
Tis ook maar n klein scheurtje zegmaar waar de schaamlippen onder bijelkaar komen als ik t goed heb :S

Naar de dokter en nu meteen!!!!!!!!!!!!!

Als ik het goed begrijp is het dus een scheurtje waar de schaamlippen bij elkaar komen bij de vagina ingang......
Dat is dus een scheur in de opening van de vagina, dat is niet best(zonder de juiste verzorging)

Dat scheurtje kan dus verder gaan scheuren en dan zit ze straks met een uitscheuring tot in haar endeldarm...........
Je weet dit niet of dit kan gaan gebeuren, het kan igg, dus hiermee geen enkel risiko nemen....

Ook is littekenweefsel op die plek niet echt lekker, niet als het geen net litteken is iig, wat nu als het gaat ontsteken, dan word dat litteken grof en kan ze straks geen kinderen meer op de normale manier baren om maar wat te zeggen.....

Zo moet echt naar de arts, ik snap nietw aarom mensen daar zo moeilijk over doen, het is een arts hoor, die heeft echt wel meer vagina's gezien en die raakt echt niet hoteldebotel of overstuur als ie die van haa ziet..........

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 7 mei 2003 @ 15:23:03 #16
30488 coolbabe
My little pwny
pi_10273063
Als het echt maar om een heel klein scheurtje gaat (dus alleen de oppervlakte) zou ik er zo min mogelijk aan doen. Misschien een sodabadje of een (groene)biotexbadje. Als het een scheurtje is waarvan de wonden wijken moet ze wel even langs de huisarts omdat het misschien zelfs gehecht moet worden.
Succes ermee
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  donderdag 8 mei 2003 @ 22:16:35 #17
54974 zenkO
Heroes will never die..
pi_10308461
Ga niet naar de huisarts of van die andere doktoren, schaamlip hechten bij de dokter lijkt me wel ZOOOOOOOOOOOO VERNEDEREND!!!! NIET DOEN!! Wacht gewoon, het heelt vanzelf wel.
pi_10309273
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 22:16 schreef zenkO het volgende:
Ga niet naar de huisarts of van die andere doktoren, schaamlip hechten bij de dokter lijkt me wel ZOOOOOOOOOOOO VERNEDEREND!!!! NIET DOEN!! Wacht gewoon, het heelt vanzelf wel.
Weet je wat pas vernederend is, een ontsteking aan je schaamlip hebben waardoor je niet meer normaal kan zitten, niet meer normaal kan liggen, niet meer normaal kan lopen van de pijn.....

Dan moet je wel naar de dokter en dan weet je iig 1 ding heel erg zeker, dat het erg goed pijn gaat doen......

Natuurlijk is het niet leuk om daar met je benen wijd te liggen terwijl de dokter met z'n neus bovenop je doos zit, maar de gevolgen die kunnen komen zijn vele malen minder leuk als dat.....

pi_10312706
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 22:16 schreef zenkO het volgende:
Wat een onzin - het is niet vernederend of wat dan ook; het is gewoon een deel van je lichaam dat nu toevallig kapot is. Voor een dokter is het hechten van je schaamlippen vergelijkbaar aan het hechten van je vinger als die kapot is (hoewel de combinatie wel hilarisch kan zijn )

Wees maar niet bang; die dokter heeft nu al meer naakte mannen/vrouwen gezien dan alle fokkers bij elkaar. Ze zien ook dat iedere man iets heeft bungelen en iedere vrouw wat hoger twee bultjes heeft - so what!
Trouwens, mijns inziens zou ik het alleen vernederend vinden als ik mij zou schamen voor mijn lichaam - iets wat ik zeker niet doe! Houdt dat voor ogen en ga naar je dokter! Een ontsteking is veel erger dan een hechtinkje. Houdt er ook rekening mee dat als het iets ontsteekt dit ook kan betekenen dat het nooit meer normaal aan elkaar groeit, waardoor het er ofwel vreemd uitziet, ofwel altijd pijnlijk blijft.

I have spoken (I mean 'written') - Good luck

Moderator vrijdag 9 mei 2003 @ 12:28:06 #20
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_10316791
betadinezalf....(jodiumzalf die nie prikt) en geen sex!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 9 mei 2003 @ 15:07:59 #21
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_10320689
Heb het ook wel eens gehad. Kun je het beste elke dag na het wassen insmeren met vaseline (tip van dermatologe), zodat het soepel blijft. Dan geneest het vanzelf. En als je het elke dag schoon houdt door gewoon te wassen, is de kans op een ontsteking erg klein.

Vooral niet in groene biotex gaan zitten, want dan loop je de kans dat de zuurgraad ontregelt raakt en dan zit je dadelijk ook nog met een schimmelinfectie en dan zal je naar de dokter moeten.

Overigens blijft zo'n plek waar het gescheurt is, altijd gevoelig. Dus ook al is het genezen dan kan het nog wel eens gebeuren dat het weer opnieuw scheurt. Het blijft tenslotte een delicaat onderdeel van het vrouwelijk lichaam

Carpe Diem, Memento Mori
pi_10339558
Ik weet niet of het scheurtje ook pijn doet, maar ik heb een spray gevonden die de boel zeg maar een beetje 'verdoofd'. Het is van Aromed (Candira) en werkt echt super!
I am not a complete idiot, some parts are missing
  zaterdag 10 mei 2003 @ 20:35:44 #23
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10343250
ben je nou al met d'r naar de dokter geweest?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')