Ik kon helemaal nergens een andere vorm van contact vinden buiten het gewone postadres om. Mocht iemand een direct mailadres weten dan hoor ik het graag.
Edit: oja als meer mensen dit doen wordt het lycos misschien duidelijk dat de internetgemeenschap echt niet zit te wachten op dit soort troep.
quote:Inderdaad. Die had ik net ook al 2 keer achter elkaar. Zeer irritant.
die lycos banner maakt voor mij de hele site onbruikbaar, en hij blijft nog eens terug komen ookn gvd
quote:Zo... wat een vuile aso's! Dat onderscheidt ze niks van die vieze spammers!
Op zaterdag 10 mei 2003 05:16 schreef Tedkees het volgende:[..]
Deze lycos banner opent een nieuw venster als je op 't kruisje (van sluiten) drukt! Asociaal gewoon....
[..]
sorry ik moest het even af reageren. en dan scroll je op zo'n manier dat 'forum' in het hele kleine stukje te zien is dat niet banner is. klik je erop... wat denk je? lycosmail! gadver wat achterbaks. vinden ze het gek dat niemand meer lycos gebruikt. vroeger gebruikte ik altijd lycos om te zoeken op internet. toen gingen ze opeens lycos.com doorverbinden naar lycos.nl waar natuurlijk veel minder results uitkwamen. echt bijna net zo triest...
't zal wel niet zo lang meer duren voor ze helemaal geen gebruikers meer hebben op deze manier dus lycos: ga zo door!
(ik heb overigens nog nooit iemand met een lycos email adres gezien)
Erg jammer, maar ook niet erg slim van Fok!
quote:done
Op zondag 11 mei 2003 15:46 schreef _Flash_ het volgende:
Ik heb een klacht ingediend bij lycos via hun problemen formulier.
http://help.lycos.nl/bugform.htmlIk kon helemaal nergens een andere vorm van contact vinden buiten het gewone postadres om. Mocht iemand een direct mailadres weten dan hoor ik het graag.
Edit: oja als meer mensen dit doen wordt het lycos misschien duidelijk dat de internetgemeenschap echt niet zit te wachten op dit soort troep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |