Het is gewoon onwijs cool, en dit spel mag zich terecht een shooter noemen.
Railrood tycoon 2
Gewoon leuk om af en toe te kijken of je nog veel geld kan verdienen.
En eigenlijk zoek ik ook nog transport tycoon. maar die ben ik kwijt (helaas)
Dit blijft een briljant spel! Zelf de meest onmogelijke tracks bouwen en dan maar zien te overleven...
Er zijn trouwens nog steeds zeer actieve competities op internet te vinden...
quote:Ow men dat heb ik vroeger veel gespeeld!
Op donderdag 8 mei 2003 17:26 schreef Tackleberry het volgende:
Stunts (ook wel 4D Stuntdriving genaamd)Dit blijft een briljant spel! Zelf de meest onmogelijke tracks bouwen en dan maar zien te overleven...
Er zijn trouwens nog steeds zeer actieve competities op internet te vinden...
heb een tijdje hitman geprobeert maar daar moet je bij nadenken, een spelltje is voor mij verstand op 0 en spelen maar
quote:Is dat dat spelletje waarbij je met lopende banden en kettingen moet proberen om een basket bal van de ene naar de andere kant moet krijgen?
Op donderdag 8 mei 2003 18:34 schreef Disorder het volgende:
Op dit moment T.I.M. (The Incredible Machine). Lekker knutselen met huis-tuin-en-keuken spullen.
quote:Jup
Op donderdag 8 mei 2003 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Is dat dat spelletje waarbij je met lopende banden en kettingen moet proberen om een basket bal van de ene naar de andere kant moet krijgen?
Syndicate !!!
Jagged alliance 2 ook nog wel eens heel af en toe, maar das te linear
quote:Oeh, jij brengt mij op ideëen. Verkeerde ideëen, want dat worden dan weer veel slapeloze nachten
Op donderdag 8 mei 2003 20:00 schreef Fe2O3 het volgende:
Zo nu en dan gaat de P233 (en die is eingelijk al veel te snel ~:-( ) aan voor wat x-com UFO defense (of UFO enemy unknown) en x-com terror from the deep.
quote:Ow men, ik ga kijken of ik die nog ergens kan kopen! Die waren ZO onwijs goed!
Op vrijdag 9 mei 2003 11:19 schreef berkenwoude het volgende:
Double dragon 2 nes
Blijft een geweldig concept, al die banen bouwen en steeds sneller proberen te rijden.. wat wil je nou nog meer
En ook Transport Tycoon doe ik nog regelmatig
quote:Gewoon lekker simpel even meppen en toch lol hebben.
Op vrijdag 9 mei 2003 12:37 schreef Mike-D het volgende:[..]
Ow men, ik ga kijken of ik die nog ergens kan kopen! Die waren ZO onwijs goed!
![]()
Mijn harde schijf is laatst kapot gegaan, maar gelukkig had ik mijn savegames gebackupped!! (was ook het enige waar ik een backup van had)
quote:Er is in commander keen ook op zijn horloge een pong versie, die heb ik niet zo heel lang geleden nog een keer gedaan.
Op woensdag 7 mei 2003 14:32 schreef droedel het volgende:
Ik betrap mezelf nog wel eens op het spelen van Pong.Da's pas retro maar wel lachuh met zijn tweeen
Verdeer heb ik vrij recent colonization, alle civilization varianten en simcity 2000 nog wel gespeeld.
quote:Ja ik ook laatste tijd veel MSX spellen, mijn msx is ook kaduuk
Op vrijdag 9 mei 2003 11:25 schreef MSXUser het volgende:
Regelmatig speel ik nog oude MSX spellen (helaas wel via een emulator, omdat de FDD van m'n MSX nog steeds kaduuk is.
Voorheen speelde ik veel adventures, tegenwoordig zijn het veelal shoot-em-ups als Nemesis (Gradius), Space Manbow, Aleste (1, 2, Gaiden) of een actie/puzzelspelletje als Kings Valley, Quarth, Puyopuyo, Gorby's Pipeline, Psycho World,...
quote:Yie ar Kung Fu 2, Kings Valley, Antartica, en met zo'n indiaantje een boom omhoog springen. AAAAAAAAAAAAH Ik wil weer 10 zijn.(toen dan)
Op maandag 12 mei 2003 11:37 schreef Pilldriver het volgende:[..]
Ja ik ook laatste tijd veel MSX spellen, mijn msx is ook kaduuk
Vooral Yie Ar Kung Fu 2, de voorloper van MK zeg maar
ports of call
a-train
f16 combat pilot
interceptor
wings of fury
pinball dreams
pinball fantasies
speedball ii
rick dangerous (1 & 2)