quote:Slechts een paar kerkstromingen hebben iets tegen homoseksualiteit.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:01 schreef Fillipe het volgende:
Ach de kerk heeft sowieso iets tegen homo's en dat zegt al genoeg over de kerk zelf. Ze "respecteren" toch iedereen?
'ds'_polleke is daar blijkbaar een bekrompen voorbeeld van.
quote:Ik vond het overigens erg jammer om te zien dat jij ook meedeed aan die scheldkannonade..
Op dinsdag 6 mei 2003 20:04 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Slechts een paar kerkstromingen hebben iets tegen homoseksualiteit.
'ds'_polleke is daar blijkbaar een bekrompen voorbeeld van.
quote:poep.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:03 schreef Mariel het volgende:[..]
Alleen zoals je het weergeeft wel een klein beetje uit context gerukt
Topicstarter heeft geen poot om op te staan (over woordspelingen gesproken), en sowieso nog geen enkel behoorlijk argument gebruikt.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 06-05-2003 20:05]
quote:Ligt er eerder aan over welke kerkelijke gemeenschap je het hebt naar mijn mening.
ligt er maar net aan hoe bekrompen ze in die kerk zijn.
hij heeft wel iets gestart hier........
quote:mierenjeweetwellen.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:05 schreef Mr_Rammstein het volgende:[..]
Ligt er eerder aan over welke kerkelijke gemeenschap je het hebt naar mijn mening.
quote:Wat heeft dat ign te maken met het feit dat je vorige quote van mij enigszins buiten context geplaatst is?
Op dinsdag 6 mei 2003 20:05 schreef Jordy-B het volgende:[..]
poep.
Topicstarter heeft geen poot om op te staan (over woordspelingen gesproken), en sowieso nog geen enkel behoorlijk argument gebruikt.
quote:Iedereen die Jordy heet heeft moeite met begrijpend lezen
Op dinsdag 6 mei 2003 20:06 schreef Jordy-B het volgende:[..]
mierenjeweetwellen.
quote:Dat het wel mooi geweest is wat dit topic aangaat... De wat uit z'n context geplaatste quote (wat trouwens wel meevalt, want het was een aparte neergezette zin in jouw post) was daar zéér geschikt voor.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:07 schreef Mariel het volgende:[..]
Wat heeft dat ign te maken met het feit dat je vorige quote van mij enigszins buiten context geplaatst is?
quote:neuh... Maar als ik het heb over een/die kerk, dan bedoel ik uiteraard een/de kerkelijke gemeenschap, en niet zozeer "de kerk" in het algemeen.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:08 schreef Mariel het volgende:[..]
Iedereen die Jordy heet heeft moeite met begrijpend lezen
quote:Als jij 'sukkel' al een scheldkannonade vindt?
Op dinsdag 6 mei 2003 20:05 schreef Mariel het volgende:Ik vond het overigens erg jammer om te zien dat jij ook meedeed aan die scheldkannonade..
'k Ben keurig ingegaan op zijn post.
quote:Nee niet echt.. er is een groot verschil tussen de kerk en de gemeenschap die erin samenkomt. Kerk is huis van god en volgens mij is iedereen daar welkom of je nou zwart/wit, arm/rijk bent, hetero/homo..
Op dinsdag 6 mei 2003 20:06 schreef Jordy-B het volgende:[..]
mierenjeweetwellen.
Dus ik zou dr nog maar eens over nadenken Polleke, beetje kort de bocht he.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 20:09 schreef Jordy-B het volgende:[..]
neuh... Maar als ik het heb over een/die kerk, dan bedoel ik uiteraard een/de kerkelijke gemeenschap, en niet zozeer "de kerk" in het algemeen.
Je hebt het over "de" kerkelijke gemeenschap, maar weer niet in het algemeen? Sorry, ik ben je even kwijt
quote:uitleg staat hierboven ergens. Ik heb het als ik spreek over "ze in die/een kerk" over de gemeenschap.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:10 schreef Mr_Rammstein het volgende:[..]
Nee niet echt.. er is een groot verschil tussen de kerk en de gemeenschap die erin samenkomt. Kerk is huis van god en volgens mij is iedereen daar welkom of je nou zwart/wit, arm/rijk bent, hetero/homo..
De mensen die een gemeenschap vormen in zo'n kerk maken er vervolgens achterlijke verbasteringen omheen.
quote:Wat is de toegevoegde waarde van dat 'sukkel' in je post?
Op dinsdag 6 mei 2003 20:10 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Als jij 'sukkel' al een scheldkannonade vindt?
.
'k Ben keurig ingegaan op zijn post.
quote:ok, dan was ik je even kwijt
Op dinsdag 6 mei 2003 20:12 schreef Jordy-B het volgende:[..]
uitleg staat hierboven ergens. Ik heb het als ik spreek over "ze in die/een kerk" over de gemeenschap.
quote:fijn voor je.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:12 schreef Mariel het volgende:[..]
![]()
Je hebt het over "de" kerkelijke gemeenschap, maar weer niet in het algemeen? Sorry, ik ben je even kwijt
begrijpend lezen enzo.
Ik heb het wel gehad met het verdedingen van mezelf tegenover een mierenneuker van de bovenste plank die meer bezig is met het janken om postgedrag van anderen, dan dat ze inhoudelijke posts plaatst. Topic is afgelopen, no way dat de topicstarter nog een argument heeft, en alle ontopic reacties zijn gemaakt.
klaar, uit.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 06-05-2003 20:19]
Het boeit niet wat zijn persoonlijke mening inhoudt, zijn vraag is legitiem, namelijk:
Waarom laat de kerk dit toe?
Het gaat immers tegen de principes van de kerk in (Lees Leviticus er maar op na, zo vanaf hoofdtstuk 20 wordt het leuk) iemand die een zondaar is en nog een ongelovige ook te eren in de ruimte die zij als woonplaats voor hun goddelijke puppet-pal gedacht hebben.
-edit typo-
[Dit bericht is gewijzigd door Mirion op 06-05-2003 20:17]
quote:'kee
Op dinsdag 6 mei 2003 20:13 schreef Mr_Rammstein het volgende:[..]
ok, dan was ik je even kwijt
quote:omdat homoseksualiteit in die kerkgemeenschap blijkbaar geaccepteerd is. En z'n "atheïst"-argument is een leugen.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:15 schreef Mirion het volgende:
K vind ook dat ons aller polleke hier nogal genadeloos tegen de grond geschoffeld wordt voor een vrij redelijke vraag.Het boeit niet wat zijn persoonlijke mening inhoudt, zijn vraag is legitiem, namelijk:
Het gaat immers tegen de principes van de kerk in (Less Leviticus er maar op na, zo vanaf hoofdtstuk 20 wordt het leuk) iemand die een zondaar is en nog een ongelovige ook te eren in de ruimte die zij als woonplaats voor hun goddelijke puppet-pal gedacht hebben.
quote:had gekund, is niet gebeurd, pech gehad... Als je op een dag als vandaag zo'n stelling plaatst, moet je niet raar opkijken als men daar wat oververhit op reageert.
Op dinsdag 6 mei 2003 20:16 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb een hoop tegenargumenten gezien, maar die hadden toch ook gewoon ge-uit kunnen worden???
quote:ja maar Fortuyn was geen ongelovige toch (correct me if I'm wrong)
Op dinsdag 6 mei 2003 20:15 schreef Mirion het volgende:
K vind ook dat ons aller polleke hier nogal genadeloos tegen de grond geschoffeld wordt voor een vrij redelijke vraag.Het boeit niet wat zijn persoonlijke mening inhoudt, zijn vraag is legitiem, namelijk:
Het gaat immers tegen de principes van de kerk in (Lees Leviticus er maar op na, zo vanaf hoofdtstuk 20 wordt het leuk) iemand die een zondaar is en nog een ongelovige ook te eren in de ruimte die zij als woonplaats voor hun goddelijke puppet-pal gedacht hebben.-edit typo-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |