quote:
Op woensdag 7 september 2005 11:33 schreef rheingold het volgende:„PHASE V“ – NEUES 35007-ALBUM
Das neue 35007 Album, das den Titel „Phase V“
tragen wird, soll im Herbst erscheinen. Wie auch schon der Vorgänger wird es ein reines Instrumentalwerk werden, das mit einem besonderen Artwork aufwartet: um die Konzentration auf das Akkustische zu lenken, wird es fast keine Beschriftung der Hülle sowie der CD geben.
Oder wie die Band es ausdrückt:
„Just numbers and sounds, no words, no images. Without the benefit of vision, ears just seem to work better.”
Hier soll nur noch verraten werden, dass es leider keine Tour geben wird, da derzeit keine Liveband existiert.
en ' ie staat thans op de luisterpaal van 3voor12
![]()
---
ik heb wel een rare relatie met Loose/35007. Zag hun halfbroertjes Alabama Kids (ze deelden wat bandleden) in de Effenaar spelen in voor-voor-programaa van destijds Dinosaur Jr. Een aantal weken daarna speelde Loose op het ein abend in wien festival, in Rotterdam. Toen we die kant op liepen pikten we nog net een stukje mee van een band die ervoor speelde, te weten Nirvana. Maar we kwamen eigenlijk voor Loose. Ik geloof dat Curt en ik nooit vrienden zouden zijn geworden (ook niet omdat die gek serieus trachte een complete speakerstack over het publiek te gooien)
![]()
Vond vooral de wuivende afro van de groovende bassist van Loose fascinerend
![]()
Op de een of andere manier paste dat erg goed in de muziek. Ach ja